חיפוש

איך למצוא עורך דין באינטרנט?

איך למצוא עורך דין באינטרנט?

איך למצוא עורך דין באינטרנט?

בימים שבו אנחנו חיים, הרבה אנשים מעסיקים את עצמם עם השאלה "כיצד ניתן למצוא עורך דין באינטרנט?" לכאורה זאת אמורה להיות משימה מאוד פשוטה, אך המציאות מראה לנו דברים קצת אחרים. זה נכון שהאינטרנט מקל על החיים שלנו משמעותית. המידע עובר מקצה אחד של העולם אל הקצה השני תוך שניות, כאשר יש לנו שאלה מסוימת ואנחנו צריכים תשובה מידית, אנחנו משיגים אותה תוך כמה קליקים בלבד. אך אחד הקשיים שהאינטרנט יצר איתו זאת תעשיית "הפייק ניוז". למצוא היום בעל מקצוע אמין ומקצועי דרך האינטרנט זאת משימה לא פשוטה בכלל, איך ניתן לדעת שהוא אכן מקצועי, איך ניתן לדעת שהוא אכן אמין ובעיקר מומחה בתחומו. 

המשקל נהיה כבד יותר כאשר מחפשים עורך דין

אנחנו לא רוצים חלילה לזלזל בעלי מקצוע אחרים, אך נגיד שיש לכם הפסקת חשמל קטנה ומיד התקשרתם לחשמלאי, במקרה הכי גרוע אם הוא איש מקצוע לא מקצועי, הוא יעשה לכם נזק של מאות או אלפי שקלים שתוכלו לתקן אותו אחר כך במהירות. כאשר לוקחים שירות של עורך דין שהוא לא מקצועי ולא אמין, הוא יכול לסבך אותכם עד מעל הראש. הוא יכול לסבך אותכם ברמה החוקית, הוא יכול לסבך אותכם ברמה המשפטית והוא אפילו יכול להכניס אותכם לברוך כלכלי שיהיה לכם מאוד קשה לצאת ממנו.

עורך דין
עורך דין

עושים מחקר מקיף על כל עורך דין

הדבר הראשון שעליכם להבין זה לאיזה נישה הבעיה המשפטית שלכם שייכת. לכל עורך דין יש את תחום ההתמחות שלו. זה לא מספיק לסיים את הלימודים בפקולטה למשפטים. על מנת שעורך דין אכן יהיה מומחה בתחומו, עליו לעבור הרבה מאוד קורסים משלימים והשתלמויות שונות וכמובן להיות נוכח בהרבה מאוד דיונים בבית המשפט על מנת שהוא אכן יהיה מומחה. ישנה תופעה מאוד מוזרה שעורכי דין לוקחים תיקים של לקוחות למרות שזה לא נמצא תחת תחום ההתמחות שלהם. הם עושים זאת בגלל שישנה תחרות מאוד גדולה בשוק עריכת הדין, והם לא רוצים לוותר על הלקוח. חשוב לציין שזה דבר חוקי, אך זה פוגע ישירות בלקוח ובסיכויים שלו לנצח את התיק.

כמה נקודות חשובות

לאחר שהבנתם איזה סוג של עורך אתם צריכים. תהליך החיפוש מתחיל. כל מה שעליכם לעשות זה לרשום את המילה 'עורך דין' בגוגל ולהוסיף לה את תחום ההתמחות שאתם צריכים. לדוגמה "עורך דין הוצאה לפועל", "עורך דין דיני חוזים" וכולי. לאחר שעשיתם זאת בוודאי יהיו לכם רשימה של לפחות עשרות עורכי דין שונים. תסננו אותם על פי הקריטריונים הבאים:

  1. מקום מגורים: תשתדלו שהעורך דין שאתם הולכים לעבוד איתו יגור כמה שיותר קרוב אליכם. אתם הולכים להיפגש איתו עוד עשרות פעמים, חבל לבזבז הרבה מאוד זמן על פקקים.
  2. אמינות: על מנת לוודא שהעורך דין הוא אכן בעל מקצוע אמין, תדברו עם לפחות שלושה לקוחות עבר שונים שלו. תשאלו אותם כיצד היה השירות, האם הם ניצחו במשפט וכמובן אם הם אכן ממליצים עליו.
  3. מקצועיות: עורך דין טוב נמדד על פי המקצועיות שלו, הדרך האולטימטיבית לברר האם העורך דין הוא אכן מקצועי, זה לחפש באינטרנט את השם שלו, ולברר בכמה תקדימים משפטיים הוא נכח וכמובן ניצח. המידע הזה פתוח לכולם בחינם וללא עלות.

הקפדה על העקרונות האלה יגדילו משמעותית את הסיכויים שלכם למצוא עורך דין מקצועי, אמין והכי חשוב מומחה. שיהיה הרבה בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue