חיפוש

איך למצוא עורך דין מקצועי

איך למצוא עורך דין מקצועי

איך למצוא עורך דין מקצועי

לאורנה אנחנו צופים בתופעה שלכאורה אמורה להיות פשוטה אך בפועל היא הרבה יותר מסובכת ומורכבת ממה שהיא אמורה להיות. אנחנו כמובן מדברים על מציאת עורך דין. משימה כל כך פשוטה הפכה בשנים האחרונות לדבר מורכב מהיסוד. אך איך באמת אפשר להאשים את האזרח הפשוט. אנחנו כל תקופת זמן קצרה נחשפים לעוד ועוד מקרים בהם עורכי דין מסבכים את הלקוחות שלהם עד מעל הראש. עורכי דין שאמורים להגן על האזרח הפשוט, מסבכים אותם משפטית, חוקית ובהרבה מאוד מקרים הם מכניסים אותם לברוך כלכלי שתהליך השיקום שלו יכול לקחת כמה שנים טובות.

עורכי דין
עורכי דין

המדריך הלא נחשף

לאור הבעיה העצומה הזאת, החלטנו לעשות לכם קצת סדר בכל הבלאגן, ולכתוב לכם כמה טיפים מאוד פשוטים ליישום, שאם אכן תעשו זאת, אנחנו מבטיחים לכם שאתם תגדילו משמעותית את הסיכויים שלכם למצוא עורך דין מקצועי ומומחה שילווה אותכם יד ביד לעבר הניצחון שאתם כל כך צריכים.

  1. אזור מגורים: לכאורה זה דבר מאוד מובן, אך הרבה מאוד אנשים שוכרים שירותים של עורך דין שנמצא רחוק מאוד ממקום המגורים שלהם. דבר זה מאוד מקשה בסופו לש דבר להוביל את המשפט לניצחון. כאשר התהליך המשפטי הוא מורכב מאוד, אתם תיאלצו לפגוש את העורך דין הרבה מאוד פעמים במשך התקופה הזאת. אנשים שגרים רחוק מעורך הדין שלהם מתחילים לעגל פינות ולמעשה אפשר להגיד שהם תוקעים לעצמם מקלות בגלגלים על מנת לא לעשות זאת. תבחרו עורך דין שלא נמצא יותר מ30 דקות נסיעה מהבית שלכם. אנחנו מבטיחים לכם שישנם הרבה עורכי דין המשרד שלהם לא כל כך רחוק ממכם.
  2. תחום מומחיות: לכל עורך דין יש את תחום ההתמחות שלו. לסיים את הלימודים בפקולטה למשפטים זה ממש לא מספיק. על מנת שהעורך דין יהיה מומחה הוא צריך לעבור הרבה מאוד קורסים משלימים, עליו לעבור הרבה מאוד השתלמויות וכמובן להיות נוכח הרבה מאוד בבתי המשפט. כאשר אתם קובעים עם עורך דין, בקשו ממנו להראות לכם את כל התעודות שמוכיחות זאת. לרוב, זה יהיה תלוי לו בגדול על הקיר במשרד. אם אין לו אותם, זה אמור להדליק אתכם נורה מאוד גדולה בראש.
  3. מקצועיות: הדרך הטובה והמהירה ביותר לוודא שאכן עומד מולכם שועל קרבות ותיק, זה על ידי חיפוש פשוט מאוד בגוגל. מתי המשפט חושפים את כל התקדימים שלהן בחינם לקהל הרחב. כל מה שעליכם לעשות זה לחפש את השם של עורך הדין כמה שיותר פעמים, וכמובן לספור ניצחונות. כמה ניצחונות אתם שואלים את עצמכם, זה בלי ניתן למדידה, אבל כמובן שכמה שיותר יותר טוב.
  4. אמינות: כל אחד רוצה לדעת בוודאות שמולו עומד בראש ובראשונה אדם אמין לפני שהוא בעל מקצוע אמין. כמו שנאמר "אין חכם מבעל ניסיון", לכם כל מעליכם לעשות זה לדבר עם לפחות שלושה לקוחות שונים של אותו עורך דין. אם לעורך יש כאלו, סביר מאוד להניח שהתגובות שלהם נמצאות באתר האינטרנט שלו, אם לא, אז בקשו ממנו שייתן לכם לדבר איתם. בכל אופן בשני המקרים אנחנו נמליץ לכם לנהל איתם שיחה קצרה. תשאלו את הלקוחות "איך היה השירות?", "האם הם ניצחו במשפט?" וכמובן האם הם ממליצים על השירות. אם לעורך דין אין בכלל לקוחות ממליצים להציג לכם, כנראה שאתם צריכים לחפש משרד עורך דין אחר שייצג אותכם במשפט.

תקפידו על הנקודות הללו ואנחנו מבטיחים לכם שזה יקל עליכם משמעותית בתהליך החיפוש.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue