חיפוש

איפה אפשר למצוא עורך דין לדיני עבודה מומלץ

איפה אפשר למצוא עורך דין לדיני עבודה מומלץ

איפה אפשר למצוא עורך דין לדיני עבודה מומלץ

עורך דין לענייני עבודה עוסק בכל התחומים הקשורים בעבודה הן מבחינת העובד והן מבחינת המעסיק. עורך דין לענייני עבודה יוכל לייעץ לכם בנושאים שונים כגון חתימה על חוזה עבודה, תנאי העסקה, זכויות וביטוחים המגיעים לכם מטעם המעסיק, אפלייה במקום העבודה, התעמרות, פיטורין ועוד נושאים אחרים חשובים לא פחות. 

אם ניתקלתם בבעיה משפטית או אתם רוצים רקק לשאול שאלה הקשורה במקום העבודה חשוב שתתייעצו עם עורך דין המתמחה בדיני עבודה על מנת לקבל את המידע האמין ביותר, העדכני ביותר והנכון ביותר עבור המקרה שלכם. 

איך מוצאים עורך דין לענייני עבודה?

מי שרוצה למצוא עורך דין מומלץ לדיני עבודה מתחיל בדרך כלל לשאול שכנים, חברים קרובים ובני משפחה אם הם מכירים מישהו שמכיר מישהו שיכול להמליץ על עורך דין לדיני עבודה

כמובן שבנוסף אפשר ואפילו מומלץ לעשות במקביל גם חיפוש באינטנרנט, בפורומים, קבוצות  של ייעוץ משפטי או אתרים של עורכי דין כדי למצוא עורך דין מתאים. 

אבל תמיד כדאי למצוא עורך דין לדיני עבודה שקיבל המלצה ממישהו שאתם סומכים עליו, על אחת כמה וכמה אם הוא בעצמו התנסה בשירות של אותו עורך דין או מכיר אותו באופן אישי. 

אחרי סקר קצר בין חברים, משפחה וחיפוש ברשתות החברתיות תהיה בידיכם רשימה של כמה עורכי דין. מומלץ לשוחח איתם, אולי אפילו להיפגש ולהבין מהם איזו עזרה הם יוכלים להעניק לכם, לשמוע מה הפיתרון שהם מציעים לבעיה שלכם ובעיקר להרגיש איך זה להתנהל מולם. 

אחרי מספר שיחות עם כמה עורכי דין, מהר מאוד תתגבש אצלכם החלטה מי עורך הדין לדיני עבודה שצריך לייצג אתכם. 

עורך דין לדיני עבודה
עורך דין לדיני עבודה

טיפים לבחירת עורך דין לדיני עבודה 

אחרי שפוגשים כמה וכמה עורכי דין לדיני עבודה ואחרי שמתייעצים שוב עם שכנים, חברים ובני משפחה בדרך כלל אנחנו יותר מבולבלים ומרגישים חסרי אונים כי אנחנו לא יודעים במי לבחור. לכן, כדי להקל על הבחירה ריכזנו עבורכם חמישה טיפים לבחירת עורך דין לדיני עבודה:

  1.  תחום התמחות – כל עורך דין מתמחה בתחום אחר ולעיתים יש כאלה בעלי תת התמחות כמו למשל עורך דין לדיני עבודה המתמחה בהתעמרות בעבודה. חשפו עורך דין המתמחה בטיפול במקרים דומים למקרה שלכם. 
  2. הסמכה וידע מקצועי – בדקו כי עורך הדין שבחרתם ממשיך להעמיק את הידע שלו על דיד כנסים והרצאות וכי הוא יודע ומכיר את כל החידושים והפסיקות האחרונות בתחום דיני העבודה. 
  3. בחרו במשרד ולא בעורך דין יחיד – לעיתים נאלץ עורך הדין להפסיק את הייצוג שלכם, עקב מחלה או אילוץ אחר. חשוב שיהיה מי שיחליף אותו במקרה כזה, כדי שלא תאלצו לחזור את נקודת הפתיחה ולבזבז זמן יקר באיתור עורך דין חדש. 
  4. בקשו המלצות מלקוחות קודמות – אם יספרו לכם איך עורך הדין התנהל בזמן אמת, בבית המשפט והאם העבודה מולו היתה נוחה ופשוטה כפי שאתם מצפים. 
  5. תקציב – ביחרו בעורך דין המתאים ליכולות הכלכליות שלכם.   

עורך דין לדיני עבודה  – מעסיקים

אנשים רבים חושבים שעורך דין לדיני עבודה מייצג רק את העובדים, אך הדבר אינו נכון. במקרים רבים גם בעלי עסקים ומעסיקים נעזרים בעורך דין לדיני עבודה מהסיבה הפשוטה שגם הם לא מכירים את כל החוקים, התקנות והפסיקות המעודכנים ביותר  בתחום דיני עבודה. עורך דין לדיני עבודה יכול לייצג מעסיק בעת תביעת אפלייה, מתן צו מניעה לשביתה, ניסוח הסכמים ועוד. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue