חיפוש

האם יש צורך בעורך דין גירושין כשמדובר בגירושין?

האם יש צורך בעורך דין גירושין כשמדובר בגירושין?

האם יש צורך בעורך דין גירושין כשמדובר בגירושין?

האם יש צורך בעורך דין גירושין כשמדובר בגירושין? התשובה יכולה להפתיע אתכם. כפי שבטח שמעתם מחברים וראיתם בסרטים וסדרות טלויזיה, גירושין יכולים להיות דבר מאוד מכוער. לא סתם אומרים שכדי להתגרש צריך שיהיה לכם עורך דין גירושין כריש. 

כיום בפני זוגות המבקשים לסיים את הקשר ולהתגרש קיימות שתי אפשרויות: להתגרש בבית המשפט על ידי ייצוג של עורך דין גירושין או לנסח הסכם גירושין על ידי מגשר ולאשר אותו בבית המשפט. 

מה עדיף? מגשר או עורך דין גירושין

מגשר או עורך דין גירושין
עורך דין גירושין 3

רב הזוגות אשר פונים אל מגשר גירושין הם זוגות אשר הגיעו אל תהליך הפרידה מתוך הסכמה. הם יכולים להיות בני זוג בני בגיל השלישי אשר הילדים שלהם כבר מזמן פרשו כנפיים וכעת אין להם דבר המשותף או זוג שנישא בגיל צעיר מדי והבין שכדאי לו לסיים את הקשר לפני שילדים משותפים מגיעים לעולם. 

מגשר גירושין עוזר לבני הזוג להגיע אל הסכמות או לגשר על הפערים הקטנים בענייני חלוקת הרכוש והממון ולחתום במהירות על הסכם הגירושין. לעומתו, אל עורך דין גירושין פונה צד אחד מבני הזוג אשר מרגיש כי הצד השני עומד להילחם בו עד חורמה ולמרר לו את החיים רק כי "הוא רוצה לפרק את החבילה". 

עורך דין גירושין יודע כיצד למצות את מלוא הזכויות המגיעות לצד אותו הוא מייצג כחוק מבחינת מדור, מזונות, הסדרי שהיה וכמובן חלוקת ממון ורכוש. 

אנשים העומדים בפני תחילתו של הליך גירושין לרב שואלים את עצמם האם כדאי לי לפנות לעורך דין גירושין? והתשובה היא תלוי. לפני שמתחילים בהליך גירושין כבר אפשר לצפות מראש האם התהליך יעבור חלק או תהיה מלחמת עולם, כך שאם אתם מרגישים שאתם עומדים בפני תהליך פרידה מכובד סביר להניח שמגשר גירושין יהיה הדבר הנכון עבורכם. אך אם אתם חשים כי אתם יוצאים למלחמה על הבית, על הכספים ועל הילדים  – חשוב שתשכרו את שירותיו של עורך דין גירושין הטוב ביותר. 

עורך דין גירושין – יתרונות 

במלחמה משתמשים בכל מיני תכסיסים והטעיות על מנת להביס את הצד השני, כך גם בהליכי גירושין צד אחד ינסה להקשות ככל הניתן על הצד השני ולגרום לו למה שיותר סבל. על מנת לעבור את הליך הגירושין בצורה המהירה והמקצועית ביותר חשוב לבחור בעורך דין ותיק שידע להתייחס לסוגיות משפחתיות שיתרחשו גם בעתיד, אחד כזה שידע להילחם על מה שמגיע לכם. 

עורך דין גירושין כבר ראה הכל, שמע הכל וטיפל בהכל – רב הסיכויים שבטיפול בתיק שלכם הוא כבר ידע מראש להסביר לכם איך הדברים יתנהלו. הוא יוכל לייעץ לכם מה לעשות (או לא לעשות) מתוך ניסיון העבר שלו כך שאתם תצאו כשידכם על העליונה. 

איך תבחרו עורך דין גירושין?

איך תבחרו עורך דין גירושין
עורך דין גירושין 4

קיימות שתי דרכים למציאת עורך דין גירושין. הדרך הראשונה היא חיפוש באינטרנט (לרב ברשתות חברתיות, מנועי חיפוש ואתרי אינדקס) ואילו הדרך השני היא על ידי המלצות שקיבלתם מחברים, בני משפחה ומכרים מתוך ניסיונים האישי בלבד. 

חשוב לוודא לפני שאתם חותמים על הזכמה לייצוג, מהו גובה שכר הטרחה של אותו עורך דין לגירושין ומהם תנאי התשלום שהוא מבקש הרי לא תרצו לשכור מישהו שלא תוכלו לשלם לו. על מנת לבחור בצורה טובה יותר ולא רק משמועות או משיחה אחת בטלפון, מומלץ להיפגש עם שניים או שלושה עורכי דין המתמחים בגירושין ולהתרשם מהם מאופן אישי. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue