חיפוש

האם תחום ההייטק דורש עורך דין?

האם תחום ההייטק דורש עורך דין?

האם תחום ההייטק דורש עורך דין?

בשנתיים האחרונות בזמן שכל מדינת ישראל חוותה טלטלה כלכלית שלא ראינו כמותה כבר כמה עשורים טובים, ישנו תחום אחד שדווקא אפשר להגיד שהוא רק הלך ושגשג, ונכון לעכשיו הצמיחה הכלכלית שלו רק הולכת וגדלה מיום ליום. ואנחנו כמובן מדברים על תחום ההייטק. הסיבות להמשך הצמיחה שלו הן ברורות מאליו. רוב חברות ההייטק עובדות על שירותים ומוצרים דיגיטלים והעובדים בה לא באמת צריכים להיות במשרדים של החברה על מנת להמשיך ולפתח את החברה עצמה. בגלל הסיבות האלה אין פלא שתחום ההייטק הוא המנוע הכלכלי החזק ביותר שיש למדינת ישראל היום. הביקוש לעובדים רק הולך וגדל וביחד איתו המשכורות הגבוהות שחברות ההייטק מוכנות לשלם עבור כל עובד איכותי שיגיע אליהם לחברה. 

חברות הייטק צצות כמו פטריות

חברות הייטק צצות כמו פטריות
תחום ההייטק 3

עם הגדילה המאסיבית של תחום ההייטק במדינת ישראל, אנחנו יכולים לראות חברות הייטק חדשות שצצות כמו פטריות ביער אחרי גשם מכל שנה ושנה שעוברת לה. הסיבה לכך שהעם הישראלי הוא עם מאוד יצירתי, והרבה קרנות בארץ ובעולם יהיו מוכנות להשקיע הרבה מאוד כספים בחברות על מנת לעשות אקזיט ולהרוויח כמה מיליוני שקלים לכיס. מה גם שכספים שקרנות משקיעות לחברות הייטק צעירות הן מוכרות במס הכנסה. אז מי שמבין יודע שעדיף להשקיע את הכסף מאשר לשלם אותו למס הכנסה.

האם זה פשוט להקים חברת הייטק?

ממה שנאמר עד עכשיו, זה נראה כאילו להקים חברת הייטק זה דבר פשוט שכל אחד יכול לעשות זאת. אך האמת היא שעל מנת להקים חברת הייטק או סטארט אפ, החברות עצמן צריכות לעבור הליכים בירוקרטים לא פשוטים בכלל. הליכים שלחברות אחרות בשוק אין אותם. ולכן מתוך הצורך העמוק הזה, התפתחה לה נישה בתוך עולם עריכת הדין, עורך דין הייטק.

מה התפקיד של עורך דין הייטק?

מה התפקיד של עורך דין הייטק
תחום ההייטק 4

עורך דין הייטק טוב מלווה את החברה הצעירה מרגע הקמתה, מהרישומים שלה במוסדות הרלוונטיים, פתיחת חשבונות בנק, ליווי אל מול משקיעים ועבודה אל מול הגורמים הבירוקרטים. אלו נשמעים דברים מאוד פשוטים על הנייר, אך כמו שציינו, להקים חברת הייטק כיום זהו הליך מאוד לא פשוט שלוקח הרבה מאוד זמן וצריך להיות עורך דין הייטק מאוד טוב על מנת לעבור את הבעיות הללו בקלות ובמהירות יחסית.

עד עכשיו דיברנו על חברות הייטק בישראל

חשוב מאוד להבהיר שלכל מדינה בעולם יש את החוקים שלה ואת הרגולציות השונות שלה. מה שאפשרי לעשות בישראל בגדר החוק, אינו אפשרי במדינות אחרות, וכמובן להיפך. ומה לגביי מיסים וכספים? גם כאן לכל מדינה יש את החוקים שלה לגביי כספים וחשוב מאוד לדעת אותם לפני שפועלים. מה גם שרוב חברות ההייטק (גם הישראליות) לא מבצעות את העסקים שלהם במדינת העם שלהם. העסקים מתבצעים בכל רחבי העולם עם לקוחות שונים במעמדים שונים. וגם כאן חשוב שהעורך דין הייטק אשר מלווה את החברה עצמה יהיה בקיא בכל החוקים של המדינות איתם החברה הולכת לעבוד על מנת להימנע מטעויות אשר בעתיד יכולות לעלות לחברה הרבה מאוד כסף, זמן ובעיקר אנרגיה מיותרת שהן היו יכולים להשקיע אותה בפיתוח החברה. חשוב גם לציין שככל שהחברה הולכת וגדלה, זה ברור שעורך דין הייטק אחד לא יכול לכסות את כל העבודה אשר החברה מצריכה ממנו. לכן אנחנו היום רואים שחברות הייטק מקיפים את עצמם בסוללות של עורכי דין מקצועיים ומומחים על מנת להיות כמה שיותר מוגנים הרמטית לכל סיטואציה שיכולה לקרות בעתיד.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue