חיפוש

מציאת עורך דין באינטרנט

מציאת עורך דין באינטרנט

מציאת עורך דין באינטרנט

מציאת עורך דין נהייתה בשנים האחרונות משימה לא פשוטה כלל וכלל. אחת הסיבות המרכזיות לכך (בצורה מאוד אבסורדית) היא האינטרנט. מצד אחד הכלי המדהים הזה בא להקל על החיים שלנו ולעזור לנו למצוא בעלי מקצוע במהירות האפשרית. אך מן הצד השני, נוצרה סיטואציה שבה אנחנו עמוסים במידע ובבעלי מקצוע רבים. כמו רוב בני האדם, כאשר יש לנו מבחר רחב של בעלי מקצוע מול הפנים שלנו, זה יוצר מצב שבו אנחנו עמוסים בידע, ולרוב אנחנו נלך עם התוצאות הראשונות שיתגלו בפנינו.

למה אסור לעשות זאת כאשר אנחנו מחפשים עורך דין?

אנחנו לא רוצים חלילה לזלזל בשום בעל מקצוע כזה או אחר. אך כאשר אנחנו מחפשים בעל מקצוע שבא לתקן או לעזור לנו בבעיה נקודתית כמו צנרת פגומה, הפסקת חשמל וכולי, סקר שוק מהיר וקצר אכן יכול להספיק. אך כאשר אנחנו מחפשים עורך דין, הסקר שוק שאנחנו צריכים לעשות הוא הרבה יותר רחב וצריך לרדת לרזולוציות מאוד נמוכות ומדויקות על מנת להגיע אל העורך דין המתאים ביותר.

עורך דין
עורך דין

איך מוצאים עורך דין באינטרנט?

דבר ראשון עליכם להבין איזה עורך דין אתם מחפשים. עולם עריכת הדין מתחלק בתוך תוכו להרבה מאוד נישות קטנות. כל נישה כזאת נקראת התמחות. חשוב מאוד להבין שידיעת החוקים איננה מספיקה על מנת להתמחות בתחום ספציפי. בשטח, על מנת לקבל מומחיות בתחום מסוים העורך דין צריך לסיים הרבה מאוד קורסים והשתלמויות שונות. כמו כן, העורך דין צריך להיות נוכח בהרבה מאוד דיונים בבתי המשפט על מנת לצבור הרבה מאוד ניסיון. תהליך ההתמחות יכול לקחת כמה שנים טובות ואין להקל בו ראש. 

בחירת עורך דין עם מומחיות

כמו שכבר הבנתם, דבר ראשון עליכם להבין לאיזה מומחיות משפטית הבעיה שלכם מתאימה. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב מאוד מוזר שעורך דין מתחום התמחות שונה לגמרי ילווה אותכם בתהליך המשפטי שלכם. לדוגמה, אם אתם צריכים לכתוב הסכם עם שותף עסקי חדש, סביר מאוד להניח שלא תרצו שעורך דין הוצאה לפועל יכתוב לכם אותו. אם אתם בתהליך גירושין, אתם לא רוצים שעורך דין מקרקעין ילווה אותכם. אנחנו שוב חוזרים ואומרים, שיכול להיות (אפילו סיכוי טוב) שאם העורך דין יעבור על הנקודות המשפטיות הכלליות, הוא כן יוכל לעזור לכם. אך האם באמת הייתם רוצים להיות שפן הניסיונות של העורך דין? כנראה שלא.

עורך דין
עורך דין

מתחילים בחיפושים

לאחר שהבנתם איזה עורך דין מומחה אתם צריכים, כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב את המילה עורך דין בתוספת תחום המומחיות ובתוספת עיר המגורים בגוגל. לדוגמה, 'עורך דין פשיטת רגל תל אביב'. כתיבת כל המונח המלא, יקצץ משמעותית את תהליך החיפוש וכבר יתחיל אותו ממקום הרבה יותר ממוקד. הכוונה היא שבמקום שיופיעו מולכם מאות תוצאות, עכשיו יהיו רק כמה עשרות. זה עדיין הרבה, אבל יותר נוח להתחיל לעבוד עם זה.

סינון עורך דין

תהליך הסינון בין כל עורכי הדין יכול לקחת קצת זמן, אך אם תשימו לב לנקודות הבאות, זה יעזור לכם לקצץ עוד קצת את התהליך:

  1. לקוחות ממליצים: חפשו כמה שיותר אזכורים חיוביים של לקוחות קודמים של העורך דין.
  2. נראות ברשת: תחפשו כמה שיותר אזכורים של העורך דין ברחבי הרשת. תחפשו את אתר האינטרנט שלו, עמוד הפייסבוק שלו וכולי.
  3. לא מוותרים על פגישה: לעולם אל תיסגרו את העסקה עם העורך דין דרך הטלפון. תשאפו לפגוש אותו, לשמוע קצת עליו ועל עבודתו, ורק לאחר מכן תתקדמו איתו להמשך תהליך.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue