חיפוש
משרד עורך דין

משרד עורך דין

תיאור מקרה

לא' הייתה חברת שיווק דיגיטלי מאוד גדולה באזור מרכז הארץ. עם השנים קו המוצרים שלו הפתח במהרה, ולחברה שלו נוספו עוד מספר חברות בת. החברות עסקו גם בעולם האינטרנט, וחברה אחת תפסה תאוצה יותר מאשר כולם. אותה חברה עסקה בהכשרה של אנשים למקצועות הדיגיטל השונים. כל הקורסים היו דיגיטלים, ולמעשה התלמידים למדו דרך המחשב מהבית. לאחר תקופה, א' החליט שהוא רוצה לעלות את רמת הלימוד והחליט לשלב ביחד עם הקורסים הדיגיטלים קורסים פרונטליים. כמובן שהכשרות אלו עלו יותר כסף, ועל מנת למכור אותם במחיר גבוה יותר הוא היה צריך את אנשי המכירות הטובים ביותר שלשוק יש להציע. באחת מן ההכשרות שא' העביר, היה לו תלמיד שהצליח לתפוס את תשומת ליבו במיוחד. לאותו התלמיד היו יכולות מכירה פרונטליות גבוהות במיוחד. אפשר להגיד שהוא היה יכול "למכור קרח לאסקימוסים". א' מינה את אותו התלמיד לאחראי המכירות של הקורס. בהתחלה הכול עבד כמו שצריך, אנשים היו מגיעים לפגישות פרונטליות מול אותו התלמיד, וב90% מן המקרים, אותם הפגישות היו הופכות לתלמידים נאמנים.

א' הפסיק לפקח על אותו התלמיד

א' בעיקר נהנה מיכולות המכירה של אותו התלמיד, הוא הכניס הרבה מאוד כסף לחברה שלו. חשוב מאוד לציין שלתוכנית שהוא מכר היה סילבוס מוגדר מראש שאותו התלמיד היה צריך לציין במפורש בעת המכירה. לאחר תקופה של חודש, א' גילה שאותו התלמיד מבטיח הרבה מאוד דברים לאותם אנשים שהוא נפגש איתם, דברים ותכנים שאינם מופיעים בסילבוס, תכנים שלמעשה א' אין את היכולת לספק אותם. כאן הפיצוץ החל, מצד אחד א' מכניס הרבה מאוד כסף לחברה בגלל המכירות של אותו התלמיד, אך מצד שני הוא לא יכול באמת לספק את ההבטחות הללו.

משרד עורך דין
משרד עורך דין

הפיצוץ החל

א' הודיע לתלמיד שהוא מפסיק לעבוד אצלו בחברה מגלל הסיבה הזאת. אותו התלמיד הרגיש שנעשה לו עוול מאוד גדול והוא ביצע שתי פעולות עיקריות (שבעתיד הוא ישלם עליהם):

  1. פעולה ראשונה: כתב דברים בפומבי על א' מנקודת המבט שלו. דברים שלא הוכחו בבית המשפט ולמעשה חשפו אותו לתביעת דיבה.
  2. פעולה שניה: הוא פתח עסק נגדי ולקח איתן את האנשים שהוא מכר להם את ההכשרה שא' היה אמור לספק להם.

א' לא נשאר חייב

א' הבין מאוד מהר את הנזק שאותו התלמיד עשה לעסק ובעיקר לתדמית שלו. ועל מנת למצות עם אותו התלמיד את הדין המלא, א' ידע שעורך דין אחד (טוב כשיהיה) לא הולך להספיק לו. לכן, הוא פנה משרד עורך דין מאוד גדול ומבוקש על מנת שיטפל לו בתביעה. למה א' פנה למשרד עורך דין ולא לעורך דין יחיד:

  1. כמה מוחות יותר טובים ממוח אחד.
  2. ככל שהתיק גדול יותר, כך צריך יותר אנשי מקצוע שינהלו אותו.
  3. כמה עורכי דין יכולים "לתקוף" את המקרה מכמה כיוונים שונים.
משרד עורך דין
משרד עורך דין

ההימור של א' היה נכון

התוצאות מן הפניה למשרד עורך דין מקצועי לא איחרו לבוא. תוך חצי שנה מרגע הגשת התביעה לבית המשפט על סה"כ של שני מיליון שקלים, א' ניצח וקיבל את כל הפיצויים שהגיעו לו על פי חוק. הכסף כמובן לא יצליח לתקן את הנזק שאותו תלמיד עשה לו לעסק ולתדמית שהוא השקיע בה כל כך הרבה זמן. אך מבחינתו של א' הצדק נעשה, וזאת בזכות שהוא עבד מהר מאוד ופנה למשרד עורך דין שיתקתק את התיק כמה שיותר מהר, יותר מהר מאשר עורך דין אחד מסוגל לעשות.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue