חיפוש

מתי מגיע הזמן לשכור עורך דין בת ים?

מתי מגיע הזמן לשכור עורך דין בת ים?

מתי מגיע הזמן לשכור עורך דין בת ים?

אם אתם גרים בעיר בת ים או בסביבה שלה, יש סיכויים שכנראה בזמן מסוים תצטרכו לשכור את השירותים של עורך דין מקצועי ואמין שילווה אותכם בעניין המשפטי שלכם. אנחנו לווא דווקא אומרים שזה בגלל שאתם גרים בעיר בת ים או בסביבה שלה. אנחנו מדברים נטו מסטטיסטיקה עגומה שמראה לנו שישנו סיכוי גבוה שזה יקרה ולא משנה באיזה אזור או עיר אתם גרים במדינת ישראל. בין אם זה בעיה משפטית קטנה שאתם יכולים להתמודד איתה לבד או לא, בסופו של דבר אתם תזדקקו לשירות הזה.

עד איזה גבול?

אנחנו גרים במדינה מאוד עצמאית. הכוונה שלנו היא שמרבית האנשים חושבים שהם יכולים לעשות כל דבר בעצמם ללא עזרה של איש מקצוע. יש אנשים שלא משנה מה יתקנו לעצמם את החשמל לבד, יש אנשים שלא משנה מה הם יתקנו לעמם את צינורות המים ובעיות אינסטלציה שונות, יש אנשים שייקחו משכנתא לבד, וכמובן שיש אנשים שיתמודדו לבד מול גופים בירוקרטים מבלי עזרה של שום איש מקצוע. כל מה שכתבנו עכשיו הוא לא פסול כלל וכלל, האמונה האישית שלנו אומרת שבשביל זה יש בעלי מקצוע שיודעים מה עושים. שווה לשלם את סכום הכסף שהם מבקשים בשביל לחסוך לעצמנו הרבה מאוד זמן ואנרגיה ולקבל תוצאה סופית הרבה יותר מספקת. אך כמובן שיש גבול מסוים למה שאנחנו יכולים לעשות ללא עזרה של בעל מקצוע ועורך דין בפרט. אם אתם נמצאים בבעיה פלילית, אם אתם נמצאים בבעיה של חובות כבדים, אם אתם נמצאים בהליך גירושין מאוד קשה, כנראה שבסופו של דבר תהיו חייבים להשתמש בשירות של עורך דין בת ים מומחה שילווה אתכם בתיק שלכם כי אין לכם את הידע לעשות זאת לבד.

עורך דין בת ים
עורך דין בת ים

אפשר להגיד שזה חוק לא כתוב

למה אנחנו מתכוונים שזה סוג של חוק שאינו כתוב? כיום כאשר מגיעים לבתי משפט, יש לכם ברמת העיקרון את היכולת לייצג את עצמכם לבד מבלי עזרה מקצועית ובלי ליווי של עורך דין בת ים מומחה. אך הבעיה היא שאתם לא דוברים את 'השפה המשפטית' והשופטים לא יתייחסו אליכם ברצינות. אתם חייבים להבין נקודה מאוד מרכזית, בבית המשפט יש חוקים מסוימים שלא כדי לעבור אליהם, מדברים שם שפה שונה שהשופטים מתייחסים אליה ברצינות רבה. ישנם גם הרבה מאוד שופטים שיראו בכך שאתם באים לבית המשפט ללא עורך דין בת ים כזלזול בבית המשפט. ומה אתם חושבים שיקרה ברגע כזה? לא יתייחסו אליכם בכבוד הראוי לכם ויש סיכוי מאוד גבוה שזה ישפיע ישירות על תוצאות המשפט שלכם. גם אם הצדק איתכם, גם אם כל הסיכויים יהיו לטובתכם, גם אם אתם הקורבן בסיפור הזה, תשתמשו בשירות של עורך דין בת ים. אל תלכו לבית המשפט ללא ליווי של איש מקצוע שיודע לדבר את השפה המקצועית ויודע לשחק את המשחק המשפטי ברמה הגבוהה ביותר.

ומה עושים אם אין כסף לשכור עורך דין?

זה דבר מאוד פשוט, החוק מחייב כל אדם לקבל ליווי משפטי כמו שצריך על מנת שיוכל להיות מיוצג בבית המשפט בכבוד. אם הגעתם למצב כלכלי קשה ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם לממן את הוצאות המשפט, הסנגוריה הציבורית תממן לכם עורך דין שיעזור לכן וילווה אותכם בבית המשפט. האם בגלל שזה בחינם אתם תקבלו שירות פחות טוב? ממש לא! בסנגוריה הציבורית ישנם הרבה מאוד עורכי דין שרק רוצים להוכיח את עצמם ולהתקדם בשרשרת המזון של עורכי הדין.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue