חיפוש

עורך דין בלוקצ'יין

עורך דין בלוקצ'יין

עורך דין בלוקצ'יין

ביטקוין? טוקן? בולקצ'ין? אם אתם מגיעים מתחום המסחר במטבעות דיגיטליים ווירטואליים סביר להניח שנתקלתם במושגים האלה ולא פעם אחת. ואם החלטתם שאתם רוצים להתחיל ולסחור בתחום המטבעות הווירטואליים דיגיטליים סביר להניח שהתחלתם לחקור בתחום. ועדיין, אם אתם עדיין לא מצליחים להבין מה זו בדיוק טכנולוגיות בלוקצ'יין ולמה צריך עורך דין בלוקצ'יין , אז במאמר הבא ננסה לעשות לכם כמה שיותר סדר והגיון במושגים ובצורך כמובן בשירותיו של עורך דין בלוקצ'יין:

מה זו בדיוק טכנולוגיית בלוקצ'יין ואיך היא בדיוק עובדת?

התרגום של המילה בלוקצ'יין מאנגלית הוא שרשרת של בלוקים. מדובר בעצם בגישה טכנולוגית בעולם המחשוב שמאפשרת לבצע פעולות עסקיות מאובטחות לגמרי ברשת האינטרנט. הפעולות העסקיות הללו מתבצעות בין הצדדים השונים על ידי החלפה של בלוקים מוצפנים שנוצרים על ידי שיתוף ברשת תקשורת מסוימת ללא צורך בישות מרכזית שמנהלת את המסחר.

כל בלוק שקיים במערכת מזהה את התוכן של הבלוק הקודם ומתחבר אליו וכך נוצר מבנה של בלוקים- בעצם שרשרת שת נתונים שמוסכמת על כל הגורמים המעורבים כאשר ידוע לכולם שלא ניתן לשנות את התוכן של אף בלוק מהרגע שנקבע.

כיום ישנם לא מעט יישומים שפועלים בטכנולוגיית הבלוקצ'יין כאשר היישום הראשון שפעל בטכנולוגיה זו והמוכר ביותר הוא המטבע הווירטואלי הדיגיטלי הראשון הלא הוא מטבע הביטקוין. נכון להיום טכנולוגיית הבלוקצ'יין משמשת למסחר של מטבעות ווירטואליים דיגיטליים אבל הצפי הוא שבעתיד הקרוב כל התחום הפיננסי ותחומים נוספים יעבדו בטכנולוגיה כזו וכך יועברו חוזים עסקיים, רשומות רפואיות ועוד.

טכנולוגיית הבלוקצ'יין מהווה פריצת דרך מכיוון שהיא מאפשרת לנהל עסקאות במערכת כספית ללא גורם מרכזי שמנהל את המערכת. המערכת מכילה נתונים מוצפנים אשר אנשים שונים בונים פעולות בעזרתם בצורה דיגיטלית- ונתונים אלו נכתבים לבלוק, נשמרים וכך נוצרת השרשרת בתפיסה טכנולוגית של קוד פתוח.

אז הבנו מה זו טכנולגיית בלוקצ'יין וסביר להניח שאנחנו מכירים את המטבע הווירטואלי הדיגיטלי הלא הוא הביטקוין- אבל למה צריך עורך דין בלוקצ'יין? טוב ששאלתם.

עורך דין בלוקצ'יין

הצורך בשירותיו של עורך דין בלוקצ'יין- שירות שהוא בגדר חובה למי שמתעסק בתחום:

עורכי הדין, רואי החשבון ושאר אנשי המקצוע המתעסקים בתחום הפיננסי הבינו שהעתיד הפיננסי הוא בטכנולוגיית הבלוקצ'יין והחלו להתמקד בתחום ולהתמקצע בו. מכיוון שמדובר בשיטה טכנולוגית חדשנית יש ללמוד את ההתנהלות בה, את השימוש בטכנולוגיה השונה וכיצד היא מיושמת וכמובן לצבור ידע וניסיון בתחום ביחד עם הידע והניסיון בשיטות הפיננסיות המסורתיות. עורך דין בלוק'ציין ידע כיצד לספק ייעוץ משפטי ומענה משפטי במגוון נושאים הקשורים במסחר במטבעות ווירטואליים דיגיטאליים המתבססים על טכנולוגיית הבלוקצ'יין המתקדמת.

כיום קיימים הרבה עסקים שמשקיעים במסחר בשוק המטבעות הווירטואליים דיגיטאליים ואף מיזמים חדשים ומשקיעים מכל רחבי הארץ ובכל רחבי העולם המעוניינים להרוויח גם הם מהמסחר בשוק והמרווחים שבו. אך כמו בכל מסחר, גם על מסחר זה להיות חוקי עם דיווח לרשויות המס השונות ותשלום מיסים בהתאם ובכדי לעשות זאת בצורה נכונה ונבונה יש צורך בליווי של עורך דין בלוקצ'יין.

עורך דין בלוקצ'יין ידע לייצג את הלקוחות שלו -לקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים ולקוחות ציבוריים ולתת להם מענה בתחום הבלוקצ'יין. כמו כן הוא באופן תמידי לומד את השוק ואת התחום המתפתח ומלווה את הלקוחות שלו לאורך כל התהליך העסקי והחקיקות המשתנות והמתחדשות בתחום.

על עורך דין בלוקצ'יין להיות ערוך ומוכן לספק ייעוץ משפטי מקצועי ומענה משפטי מספק ללקוחות שלו בתחומים הבאים:

-פרטיות והגנת מידע בתחום הבלוקצ'יין

-ליווי וייעוץ בתחום הרגולציה לצורך קבלת רישיונות למסחר והיתרים בהתאם

-ליווי וייעוץ לקבלת רישיון תחת החוקר לפיקוח על שירותים פיננסיים

-התנהלות משפטית אל מול רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון

-מידע וידע על הנפקה של מטבעות ווירטואליים דיגיטליים שונים וטוקנים לדרישת הלקוח

-הנפקה ראשונית לציבור במידת הצורך

-הקמה של קרנות גידור והקמה של קרנות הן סיכון שעוסקות בתחום הקריפטו- עולם המסחר של מטבעות ווירטואליים דיגיטליים

-מיזוג ורכישה של חברות

-ייעוץ למיזמים חדשים שעושים שימוש בטכנולוגיית הבלוקצ'יין

-התנהלות מול רשויות המס, ייעוץ מס והיבטי מיסוי בכדי שהלקוח ישלם את המינימום הנדרש אך לא יעבור על החוק וידווח לרשויות המס בהתאם.

-כתיבה ועריכה של הסכמים מסחריים הקשורים במסחר של מטבעות דיגיטליים ווירטואליים

-ידע והתמקצעות בתחום עולם הקריפטו ובנושאים ייחודיים הקשורים לעולם הקריפטו כגון אופציות שונות של מטבעות ווירטואליים דיגיטליים, פיצול מטבעות דיגיטליים ווירטואליים ועוד

-כרייה ומכירה של NFT

-גיבוש ובנייה של מודלים שונים לשימוש בטוקנים באפליקציות השונות

-ייעוץ מתקדם לארגונים חדשים ולארגונים קיימים המבצעים מסחר בטכנולוגיית הבלוק'ציין

-ניהול והשגה של רישיונות נדרשים, התקשרויות עם ספקים ותכנון שירות ומוצר על מנת לעמוד בדרישות הרגולטוריות

כל אלה הן רק חלק מהדוגמאות של הנושאים בהם צריך עורך דין בלוקצ'יין להתמקצע ולצבור ניסיון על מנת שיוכל ללוות חברה או יזם פרטי בשימוש בטכנולוגיה זו.

כל עסק שמבצע מסחר בטכנולוגיית הבלוקצ'יין חייב עורך דין בלוקצ'יין ורואה חשבון בהתאם:

אנשי המקצוע בתחום הפיננסי כבר הבינו את החשיבות של ניהול פיננסי נכון וחוקי גם בעולם הווירטואלי והחלו להתמחות בתחום. כמו שעסק פיסי רגיל לא יוותר על הליווי המקצועי של אנשי מקצוע בהתאם, אל לעסק ווירטואלי לוותר על אנשי המקצוע החשובים כגון עורך דין בלוקצ'יין שילווה אותו לאורך כל הדרך. ההנחיות והמדיניות בנוגע לשימוש במטבעות ווירטואליים דיגיטליים משתנה ומתחדש ומטבעות חדשים נכנסים במהירות לזירה ולכן בכדי לבצע את המסחר בצורה נכונה נבונה וחוקית עליכן להיוועץ עם עורך דין בלוקצ'יין ולא לקחת סיכונים מיותרים. בין אם מדובר ברגולציה של שירותים פיננסיים חדשים, ליווי וניהול של עסקאות מימון או עסקאות מיזוג או עסקאות ורכישה יש צורך בעורך דין. כאשר מתעסקים באבטחת מידה ופרטיות, בהיבטי המיסוי השונים, בשוק ההון וניירות ערך בעולם הקריפטו- יש צורך בשירותיו של עורך דין בלוקצ'יין שמבין ויודע כיצד ללוות לייעץ ולנהל את התהליכים השונים.

כיום כמעט אין אדם שלא שמע או שלא התנסה במסחר במטבעות ווירטואליים דיגיטליים- חברות ציבוריות בארץ , חברות בינלאומיות עם פעילויות גם בתוך מדינת ישראל, מוסדות פיננסיים ומנהלי נכסים. כל אלה עושים שימוש נרחב בעולם הקריפטו וצריכים בהתאם לכך עורך דין בלוקצ'יין שילווה אותם. קיימים במשק נותני שירותים מובילים בתחום הקריפטו, חברות השקעות וקרנות פרטיות, קרנות הן סיכון וקרנות גידור, וזירות מסחר רבות ומגוונות וכן מתווכים רבים של מטבעות ווירטואליים דיגיטליים. בכדי לעשות את זה לא רק נכון ומשתלם עסקית- יש צורך לעשות את זה חוקית ולא למצוא את עצמכם חייבים הרבה מאוד מס למדינה או פועלים בצורה לא חוקית. לכן נחזור ונדגיש שייעוץ וליווי של עורך דין בלוקצ'יין הוא לא המלצה הוא כבר בגדר חובה לכל עסק בכל סדר גודל שהוא ובכל תחום שהוא.

עורך דין בלוקצ'יין

העתיד כבר כאן והטכנולוגיה מתחדשת מיום ליום ומתקדמת בצעדי ענק:

העתיד כבר כאן זו לא סיסמא. היום המסחר במטבעות ווירטואליים הוא מוכר וידוע ומקובל והביטקוין אף הוכר במטבע ככל מטבע במדינות שונות בעולם כגון יפן. המטבעות הווירטואליים דיגיטליים נסחרים בבורסות השונות בעולם הן כמטבעות והן כנכסים לא פיסיים אך לא ניתן להתעלם מקיומם כלל וכלל.

טכנולוגיית הבלוקצ'יין היוותה פריצת דרך ושינתה את פני עולם המסחר הדיגיטלי ופתחה הרבה דלתות חדשות אך גם עוררה הרבה שאלות ואי הבנות בתחום. מכיוון שכל איש מקצוע צריך להתמקצע ולהתמקד בתחום שלו- אם אתם מעוניינים לבצע מסחר בעולם המטבעות הווירטואליים דיגיטליים או שיש לכם רעיון למיזם כלשהו בעולם הקריפטו- אל תנסו להבין את החוקים או לפעול בצורה עצמאית אל מול רשויות המס והגופים הפיננסים השונים,  פנו לקבלת ייעוץ וליווי של עורך דין בלוקצ'יין שיעשה זאת ביחד אתכם בצורה מקצועית נכונה וחוקית.

מכיוון שמדובר בטכנולוגיה יחסית חדשה עם חוקים שאינם לגמרי מגובשים ודרישות מיסוי שלא ברורות או משתנות במהירות על עורך דין בלוקצ'יין להיות עם אצבע על הדופק ולעקוב אחר השינויים במשק, על החקיקה החדשה, שינויים רגולטורים וגם כמובן פסיקות חדשות בנושא המסחר של מטבעות ווירטואליים דיגיטליים. הטכנולוגיה שמתקדמת בכל דקה, העולם הווירטואלי שפורץ דלתות בכל רגע נתון, מיזמים שבעבר היו בגדר חלום ומסחר בין שני אנשים בשני קצוות העולם- כל אלה אפשריים היום אודות לטכנולוגיית הבלוקצ'יין המתקדמת אך עם זאת עדיין צריך לעשות זאת בצורה החוקית והנכונה ביותר ולכן פנו עוד היום לבירור על שירותיו של עורך דין בלוקצ'יין.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue