חיפוש

עורך דין גירושין

עורך דין גירושין

עורך דין גירושין

הכל היה טוב ויפה כשהתחתנתם אבל לא תמיד הכל מסתדר עם השנים (והמשכנתא והילדים והחיים עצמם…) ואתם מחליטים להתגרש. לפעמים זה בריבים ובצעקות בוויכוחים ובמלחמות ולפעמים זה גם פרידה נעימה ככל האפשר אבל בשורה התחתונה מדובר בפרידה. גם אם היא יפה וגם אם היא פחות יפה צריך צד אובייקטיבי שינהל את העניינים בכדי למזער פגיעה בכל אחד מהצדדים ובעיקר בילדים. לכן צריך עורך דין גירושין.

עורך דין גירושין
עורך דין גירושין

למזער את הנזקים- תפקידו העיקרי של עורך דין גירושין:

שלא כמו בסרטים או בסדרות הטלוויזיה תפקידו של עורך דין גירושין הוא לא להילחם בצד השני מלחמת עולם ולהשיג כמה שיותר. התפקיד העיקרי והמרכזי של עורך דין גירושין הוא לייצג את הצד ששכר את שירותיו אבל תמיד לראות את טובת הילדים קודם כל ולהביא את תהליך הגירושין לסיום בצורה מהירה ויעילה עם מינימום פגיעה בשני הצדדים ובעיקר שמירה על הזכויות של הצד שהוא מייצג. לכן ההמלצה היא שכל אחד מהצדדים ישכור את שירותיו של עורך דין גירושין אחר אשר ידאג בתחילתו ובסופו של דבר ולאורך כל התהליך לאינטרסים של הצד שהוא מייצג.

עורך דין גירושין יודע לראות את התמונה הכוללת, מכיר את החקיקה בתחום דיני המשפחה וגם את הפסיקות הדומות למקרה שלכם ולכן ידע לסייע לכם בצורה הטובה ביותר. שירותיו של עורך דין גירושין רלוונטיים גם אם אתם מסתדרים וההחלטה על הפרידה היא הדדית ומשותפת וגם אם החלטתם לעבור תהליך של גישור (ישנם לא מעט עורכי דין שהם גם מגשרים בהכשרתם). המטרה היא לסיים את תהליך הגירושין בכמה שפחות זמן עם כמה שיותר הסכמות שלא יהיה צורך לערער עליהן בהמשך.

לעיתים בני הזוג מצליחים להתגרש לאחר תהליך גישור מסודר ומהיר ולהגיע להסכם גירושים המוסכם על שניהם אותו מגיש עורך דין גירושים לאישור סופי בבית הדין לענייני משפחה ובבית הדין הרבני לצורך קבלת גט. אבל יש לצערנו לא מעט מקרים בהם בני הזוג מגיעים למחלוקות שהם לא מצליחים לגשר עליהן או שאפילו יש ריבים ווויכוחים ואין הסכמה כלל על נושאים מסוימים. יש אפילו מקרים קיצוניים של התעללות או הטרדה או תלונות שווא והתהליך של הגירושין הופך להיות מלחמה של ממש.

עורך דין גירושין הוא דמות חשובה בכל אחד מהמקרים האלה. תפקידו לראות את התמונה הכללית, לדאוג שתהליך הגירושין ייגמר כמה שיותר מהר ובצורה הטובה ביותר עם מינימום פגיעה בילדים המשותפים וזאת תוך הגנה ושמירה על הזכויות של הצד שהוא מייצג. תשלומים ומזונות, חלוקת משמורת והסדרי ראייה ואף חלוקת נכסים חשבונות משותפים ובניית תוכנית הורית עתידית- על כל אלה מופקד עורך דין גירושין תוך שמירה על האינטרסים של הצד שהוא מייצג ולכן חשוב שלכל צד בתהליך יהיה עורך דין גירושין שמייצג אותו ושומר על זכויותיו. 

חשוב לזכור שלא מדובר במלחמה וחשוב לבחור בעורכי דין שמכירים את המערכת ויודעים כיצד לפעול בתוכה ומולה וכן ידעו לשתף פעולה ביניהם ולייצר הסכם גירושים שיספק ויתאים לשני הצדדים המעורבים בתהליך. גירושין הם אף פעם לא תהליך נעים ונחמד אבל מדובר בתהליך שיכול להיגמר בצורה מהירה ויעילה כל עוד שוכרים את שירותיו של עורך דין גירושין מקצועי שמומחה שתחום.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue