חיפוש
דרוש עורך דין

דרוש עורך דין

בין אם תרצו להגיש תביעה, לנסח צוואה, לערוך הסכם שותפות או לנסח הסכם ממון יהיה דרוש לכם עורך דין. רב האנשים בוחרים עורך דין מתוך המלצות שקיבלו מחברים או משפחה, אך לפעמים למרות ההמלצות הטובות עורך הדין מתגלה כלא מתאים לדרישות שלכם. 

אז מה עושים אם דרוש עורך דין? 

אם דרוש עורך דין קודם כל צריך להבין עבור איזו סוגיה משפטית אתם צריכים ייצוג או ייעוץ. אם למשל, אתם עומדים לחתום על חוזה לרכישת דירה אתם צריכים להבין האם דרוש לכם עורך דין נדל"ן או אולי דרוש לכם עורך דין חוזים? תוכלו כמובן לבקש סיוע מעורך דין כללי או להתייעץ עם חבר או בן משפחה שהתנסו באירוע דומה ובהמלצתם לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום. 

דרוש עורך דין
דרוש עורך דין

דרוש עורך דין – איפה מוצאים אחד?

תוכלו למצוא עורך דין על פי המלצות של חברים ובני משפחה או באמצעות חיפוש במנועי חיפוש באינטרנט. רב עורכי הדין נוהגים לתת מענה משפטי וייעוץ קצר בקבוצות, בפורומים ובקהילות העוסקות במשפט וחקיקה. תוכלו לראות מי ענה במקצועיות, מי ענה בהרחבה ובהתאם לבחור עורך דין שייצג אתכם. 

דרוש עורך דין טוב – 5 טיפים לבחירת עורך דין 

איך תדעו אם עורך דין הוא טוב או מצוין? הכנו עבורכם רשימה של 5 טיפים שיעזרו לכם לבחור:

  1. ידע מקצועי – בקשו מעורך הדין שיציג בפניכם תעודות סיום או גמר של לימודי תואר, תעודה או השתלמויות המוכיחות כי הוסמך לעסוק בעריכת דין וכי יש לו ניסיון רב בתחום המבוקש. בקשו לראות מאמרים שפרסם וקראו פסקי דין בהם זכה. 
  2. בקשו המלצות מלקוחות קודמים – תתפלאו לגלות כמה מידע הם יתנו לכם הפער בין מה שהבטיח עורך הדין ובין מה שעשה בפועל. 
  3. בקשו סבלנות והקשבה – האדם הממוצע אינו מכיר את כל הביטויים והמינוחים המשפטיים ובטח שאינו מכיר את כל ההשלכות המשפטיות של פסקי הדין, לכן חשוב שתבקשו מעורך הדין להסביר לכם במילים שלכם כיצד יתנהלו הדברים. 
  4. חישבו! האם דרוש לכם עורך דין או משרד? – לכל אחד יתרונות וחסרונות. מה שלא תבחרו חשוב שיהיה מי שיתן גיבוי במקרה ועורך הדין שלכם לא יוכל לעבוד. חשוב לשאול מראש מי נותן את הגיבוי ואיך יוצרים איתו קשר. 
  5. שכר טרחה – קיימת סטיגמה שעורכי דין גובים כסף רב עבור השירות שלהם, לכן דרוש לכם עורך דין ששכרו יהיה בהתאם ליכולת הכלכלית שלכם. מומלץ שתסדירו מראש כיצד ומתי יתבצע התשלום עוד לפני תחילת העבודה המשותפת.

 בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue