חיפוש

עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל

כמעט לכל אחד מאיתנו קרה מקרה בחייו שהוא היה זכאי לקבלת פיצויים מאדם אחר. לרוב אנשים משלמים את מה שמגיע להם בזמן או עם עיכוב קל. ואם לא משלמים לכם את הפיצויים שמגיעים לכם אז פונים להוצאה לפועל בכדי לקבל את הכספים שמגיעים לכם. ובשביל לקבל את אותם כספים ולפנות כמו שצריך להוצאה לפועל יש צורך בשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל

כאשר אדם חייב כספים לאדם אחר ואינו משלם יש לאדם שחייבים לו את הכסף את האפשרות לפנות ללשכה להוצאה לפועל. ללשכה זו משמשת לאכיפה וגבייה דרך משרד המשפטים. אותה לשכה יכולה לחייב אנשים לשלם את הכפים שנדרשו לשלם וכן ליישם את הדרישות של בית המשפט במידה והיתה כזו דרישה. כל אדם יכול לפנות ללשכה להוצאה לפועל באופן עצמאי ובמיוחד אם יש בידיו פסק דין של בית משפט, אז בשביל מה יש צורך בשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל?

עורך דין הוצאה לפועל
עורך דין הוצאה לפועל

הלשכה להוצאה לפועל- חשוב שתכירו:

אם חייבם לכם כספים או שאתם צריכים לפנות ללשכה להוצאה לפועל כדאי שתיצרו קשר עם עורך דין הוצאה לפועל בכדי לקבל ממנו ייעוץ והכוונה ואם ניתן- אז ייצוג שלו מול הלשכה להוצאה לפועל. גם אם אתם מיוצגים על ידי עורך דין הוצאה לפועל כדאי שתכירו את המושגים העיקריים:

האדם שחייב לכם כספים על פי החלטת בית המשפט נקרא חייב והזוכה- הוא אתם. הצד שמחזיק את פסק הדין שניתן על ידי השופט בבית המשפט שמורה שהחייב חייב לשלם לכם כספים שמגיעים לכם ודרישות נוספות בפסק הדין במידה וקיימות. בכל לשכה של הוצאה לפועל ישנו סוג של שופט שנקרא רשם- התפקיד שלו הוא לבדוק את הבקשות שמגיעות אליו עד ידי הזוכה או עורך הדין של הזוכה ולהוציא אותן אל הפועל. בשלב הראשון נשלחת אזהרה אל החייב -הודעה שנפתח נגדו תיק בלשכה להוצאה לפועל עם הסבר מדוע נפתח התיק ומה עליו לעשות בכדי לסגור אותו. כמו כן באזהרה מפורטים ההליכים שינקטו במידה ואותו אדם לא יסגור את החוב. לאזהרה עצמה יש תקופה שמוגדרת כאשר בסופה יינקטו התהליכים הבאים כך שמרגע שמגיעה האזהרה אל החייב הוא יודע עד מתי הוא חייב לשלם את חובו לזוכה ומה יקרה במידה ולא ישלם את חובו.

מדוע יש צורך בשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל?

הצורך בשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל מתחיל בשלב שבו מגיעים לבית המשפט ויש צורך בייצוג מקצועי על ידי עורך דין מנוסה בתחום. אבל הצורך לא נגמר לאחר תום המשפט. גם כאשר יש פסיקה ברורה של בית המשפט לא כל האנשים ממהרים לשלם את הכספים שהם חייבים או לבצע את החלטת בית המשפט. פה נכנסת הלשכה להוצאה לפועל ופה נכנס לפועל עורך דין הוצאה לפועל

ההתנהלות עצמה מול הלשכה להוצאה לפועל דורשת ידע מעמיק והבנה מעמיקה בחוקים, בתקנות וגם יכולת וניסיון בהתנהלות מול רשויות ובנקים. מדובר בהתנהלות שיכולה להיות מורכבת ומתישה ולכן מומלץ לעשות זאת בעזרת עורך דין הוצאה לפועל מנוסה ובעל ידע בתחום. הניסיון והידע של עורך דין הוצאה לפועל יביאו להצלחה מהירה ויעילה מול הלשכה להוצאה לפועל וקבלת הכספים שמגיעים למיוצג שלהם. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue