חיפוש

עורך דין לשון הרע – המלאך השומר

עורך דין לשון הרע

עורך דין לשון הרע – המלאך השומר

בשנים האחרונות עם העלייה החזקה של עידן האינטרנט, לאנשים יש את האפשרות להגיד את כל העולה על דעתם בקלות בכל הרשתות החברתיות. כפי שניתן לראות אנשים לא באמת חוסכים את דעתם מדברים מסוימים. כאשר זה מגיע לסוגיות פוליטיות, כאשר זה מגיע לסוגיות חברתיות, וגם כאשר זה מגיע לחוות דעת אישיות על בתי עסק מסוימים, אנשים ובכללי. הרבה אנשים לא מודעים כלל וכלל שיש דברים שמותר להם להגיד על גורמים אחרים ברחבי הרשת החברתית וישנם דברים שאם הם אומרים אותם בנסיבות מסוימות הם יהיו חשופים לתביעה של לשון הרע. תביעה של לשון הרע מסתכמת בקלות בקנס של 50,000 שקלים חדשים ללא הוכחת נזק. לכן אם נקלעתם לסיטואציה כזאת, אנחנו נמלית לכם בחום לפנות לעורך דין לשון הרע אשר ילווה אותכם וייצג אותכם בתביעה שלכם.

מי חשוף לתביעות לשון הרע?

חשוב להבין דבר אחד, יכול להיות שאתם חושבים שאתם אומרים את האמת, האמת היא שיכול להיות שאתם בטוחים שאתם אומרים את האמת. אך כל עוד אתם אומרים דבר על בעל עסק או אדם אחר ללא הוכחה לכך, אתם חשופים לתביעה של לשון הרע בגלל שאתם מכפישים את שמו של אדם אחד ללא כל הוכחה כזאת. לכן, אם נפגעתם מאדם מסוים או מכל גורם כזה או אחר ואתם ממש רוצים להביע את הדעה שלכם על אותו גורם על מנת שאנשים אחרים לא יחוו את אותה הסיטואציה בדיוק כמו שאתם חוויתם אותה, תמיד תדאגו שאתם מגובים בהוכחות כאלו או אחרות אשר לא ישימו אותכם בסיכון גבוה אל מול אותו הגורם. אותם ההוכחות יכולות להיות תצלומי מסך משיחות אישיות, הקלטות שיחה כאלו ואחרות או אפילו תצלומים שלכם עם אותו גורם אשר מוכיחות את הטענות שלכם. לא משנה כמה אתם "טעונים" על אותו גורם, תעבדו חכם ולא מתוך רגש על מנת לא להיות באמת צריכים את השירות של עורך דין לשון הרע. כמובן שמנגד, אם אתם בצד אשר הכפישו אותו, לעשות את העבודה לבד לא תעזור לכם מפני שישנם הרבה מאוד פרצות בחוק הזה שרק יתישו אותכם במהלך התהליך מול אותו גורם אשר אמר לשון הרע עליכם. אז גם כאן, אם גורם מסוים מכפיש את שמכם הטוב (או לפחות אתם חושבים כך) תפנו עוד היום לעורך דין לשון הרע על מנת שיעשה לכם סדר ויעזור לכם למצות את הדין המלא עם אותו הגורם.

עורך דין לשון הרע
עורך דין לשון הרע

איך מוצאים עורך דין לשון הרע?

אם יש לכם חבר או מכר אשר חווה סיטואציה דומה לשלכם, זה תמיד טוב לקבל ממנו המלצה טובה לאיש מקצוע אשר הוא סומך עליו והוביל אותו לתוצאות טובות בעבר. אך הסטטיסטיקה מראה שלרוב האנשים אין באמת אדם כזה, אז זה מוביל אותכם לאופציה הבאה והיא לתת לנו לעשות את כל העבודה הקשה בשבילכם. אתר המלאך השומר קיבץ מסביבו נבחרת מקצועית במיוחד של עורכי דין שהמומחיות שלהם היא תביעות של לשון הרע. בין אם אתם הצד הפוגע או הצד הנפגע, אנחנו נעזור לכם להגיע אל העורך דין הטוב ביותר עבורכם.

אז מה צריך לעשות?

מאוד פשוט! כל מה שעליכם לעשות זה ללחוץ על הכפתור כאן למטה, ולהתחיל את השיחה הקצרה עם האלגוריתם החכם שלנו. לאחר השיחה הוא כבר יפנה את הפניה שלכם לעורך דין לשון הרע מומחה אשר יידע כיצד להוביל אותכם בדרך הטובה ביותר במקרה שלכם. שיהיה המון בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue