חיפוש

עורך דין צוואות

עורך דין צוואות

במידה ויש לכם קרוב משפחה שנפטר והשאיר אחריו צוואה שיש להוציאה לפועל או שאתם מעוניינים להסדיר את העניינים שלכם בנוגע לירושה כבר עכשיו ולכתוב צוואה אתם צריכים עורך דין צוואות. נכון שניתן לכתוב צוואה בכתב יד באופן עצמאי א בשביל לחסוך את כל ההתעסקות והבירוקרטיה של ההוצאה לפועל של רצונכם ובכדי להקל על היורדים שלכם, עדיף להשתמש בשירותיו של עורך דין.

איך בוחרים עורך דין צוואות?

עורך דין צוואות הולך לטפל באחד הנושאים החשובים והרגישים ביותר שקשורים למשפחה שלכם ולכן חשוב שתמצאו עורך דין שקשוב אליכם, לדרישות שלכם ולרצונות שלכם ושאתם יכולים לסמוך עליו. כמובן שחשוב שהוא יהיה מומחה בכתיבה, עריכה והוצאה לפועל של צוואות.

הדרך המומלצת ביותר למצוא עורך דין צוואות מומלץ וטוב בתחומו היא לקבל המלצות מחברים וממכרים. אם יש לכם חברים שנעזרו בעורך דין שכזה, או שאתם מכירים עורכי דין בתחומים אחרים שיכולים להמליץ לכם על קולגות כדאי לפנות אליהם לקבל המלצה ממקור ראשון. המלצה אישית תאפשר לכם לקבל דעה אמיתית וכנה על ההתנהלות של אותו עורך דין ולהחליט אם הוא מתאים לנהל עבורכם את הצוואה ואת כל הקשור בה.

אם אתם לא מכירים אנשים ששכרו את שירותיהם של עורך דין צוואות תמיד תוכלו למצוא מידע, והרבה ממנו- ברשת. אם זה בהמלצות ברשתות החברתיות או לחפש במנועי החיפוש השונים ולמצוא המלצות ודיס המלצות על עורך דין צוואות ולקבל רושם ראשוני מקריאה על אותו עורך דין, הידע שלו והניסיון שלו בתחום.

עורך דין צוואות
עורך דין צוואות 2

צוואה בפני עורך דין:

ההמלצה היום היא לערוך צוואה מבעוד מועד ולהכין אותה מראש בכדי שאם חלילה וחס יקרה לכם משהו תוכלו להיות שקטים שהאנשים החשובים שלכם מכוסים ודאגתם להם. בישראל החוק שמסדיר את הצוואות והוצאתן לפועל הוא חוק הירושה. תחת חוק זה ניתן למצוא ארבע צוואות שניתן להוציאן אל הפועל כאשר הפופולארית ביותר היא צוואה בפני עורך דין. בכדי לכתוב ולערוך צוואה כזו בצורה חוקית עליכם להעזר בשירותיו של עורך דין צוואות שבחרתם. 

בפגישה הראשונה עם עורך דין צוואות תקבלו מידע על כל סוגי הצוואות ותוכלו לקבל החלטה איזו סוג צוואה מתאימה לכם. עורך הדין ינחה אתכם מה צריך להיות בה ומה עלול לפסול צוואה, יסביר לכם על שלבי ההוצאה לפועל ועל הדרישות של חוק הירושה. במידה ואתם מגיעים לפגישה עם עורך דין צוואות בכדי לערוך צוואה בפני עורך ין- יש להגיע עם פירוט מדויק כמה שיותר על כל הנכסים שלכם- מקרקעין, רכבים, חשבונות בנק, אוספים, כלים יקרים וכל נכס נוסף בעל ערך כספי. במקביל לרשימה זו יש להכין רשימה של היורשים הרלוונטיים והלא רלוונטיים ומה כל אחד מהם מקבל בירושה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue