חיפוש

איך למצוא עורך דין במרכז

איך למצוא עורך דין במרכז

איך למצוא עורך דין מרכז

מרכז הארץ הפך בשנים האחרונות למוקד עליה לרגל של כל מדינת ישראל, כמעט כל עורך דין במרכז. הסיבה העיקרית לכך היא הפערים המשמעותיים בין הפריפריות למרכז הארץ. משפחות צעירות וצעירים בפרט, מחפשים דרכים להתקדם בחיים שלהם ולפתח אותם, ומוצאים במרכז הארץ את האופציה הטובה ביותר לכך. ככל שהגידול באוכלוסייה במרכז גודל, אנחנו צופים ביותר ויותר עורכי דין שמעבירים את המשרד שלהם למרכז הארץ גם כן. וזאת בעיקר שתי סיבות עיקריות:

  1. ככל שיש יותר אנשים ועסקים באזור מסוים, כך פוטנציאל העבודה הולך וגדל
  2. הסיבה השנייה היא נגזרת של הראשונה, והיא כמובן כסף. ריבוי בעבודה מגדיל את ההכנסות של המשרד.

האם יש יותר מידי עורכי דין במרכז?

על התשובה הזאת היא אפשר לענות חד משמעית. אך הריבוי של עורכי הדין באזור המרכז אכן גרמה לבלבול גדול בקרב האנשים. למעשה אנשים לא יודעים באיזה עורך דין לבחור, וזה יוצר בעיה גדולה מאוד. בהרבה מאוד מקרים הלקוחות בסופו של דבר מוצאים את עצמם עם עורך דין שאינו מוכשר כלל וכלל לטפל בבעיה שלהם, ומוביל אותם להפסד בבית המשפט.

עורך דין במרכז
עורך דין במרכז

איך עורך דין גורם ללקוח שלו להפסיד?

זה אולי אחד המשפטים הכי אבסורדים ששמעתם בחיים שלכם, אך המציאות שאנחנו חיים בה מוכיחה לנו זאת פעם אחר פעם. כמו שכבר הבנתם, באזור מרכז הארץ ישנם הרבה מאוד עורכי דין שנלחמים יום אחר יום להביא לקוחות למשרד שלהם. חשוב גם להבין שלכל עורך דין יש את תחום ההתמחות שלו, ועל מנת שעורך דין אכן יהיה מומחה, עליו לעבור הרבה מאוד השתלמויות וקורסים משלימים לאחר סיום לימודיו בפקולטה. כמו כן על העורך דין לצבור הרבה מאוד ניסיון בשטח. בהרבה מאוד מקרים עורכי דין לוקחים תיקים שלא נמצאים תחת תחום ההתמחות שלהם מפני שהם לא רוצים "להפסיד" את הלקוח. וחוזר המקצועיות שלהם מובילה בסופו של דבר את הלקוח להפסד, ובמקרים קשים יותר, הם מובילים אותם להסתבכות גדולה מאוד.

איך מוצאים עורך דין במרכז?

אחת הדרכים האמינות ביותר לעשות זאת, אבל באותה נשימה היא גם יכולה לקחת הרבה מאוד זמן, זה בשיטת "הפה לאוזן". כל מה שעליכם לעשות זה לשאול קרוב משפחה, חבר, מכר, אנשים מהמעגל השני והשלישי האם הם עברו מקרה שדומה לשלכם ויש להם עורך דין טוב להמליץ עליו. אנחנו שוב חוזרים ומדגישים שהמקרה חייב להיות זהה או לפחות מאוד דומה על מנת לקחת את ההמלצה הזאת בכובד ראש.

עורך דין במרכז
עורך דין במרכז

לא כולם עברו מקרים דומים לשלכם

אם אינכם מכירים אדם מסוים שעבר מקרה דומה לשלכם, כל מה שעליכם לעשות זה לבצע חיפוש פשוט באינטרנט. אנחנו נמליץ לכם להוריד לקובץ אקסל (או לרשום) לפחות 20 מספרי טלפון של עורכי דין שונים ולסנן אותם על פי הקריטריונים הבאים:

  1. אזור מגורים: וודאו שהעורך דין נמצא במרחק של לא יותר מחצי שעה נסיעה מביתכם.
  2. אמינות: בצעו עליו מחקר באינטרנט ותחפשו כמה שיותר תזכירים של השם שלו.
  3. מקצועיות: בזמן שאתם מחפשים את השם שלו, חשפו כמה שיותר תזכירים של העורך דין מבית המשפט, וכמובן האם הוא ניצח. המידע חשוף לכולם בחינם באינטרנט.
  4. תחום התמחות: וודאו במאה אחוז שתחום ההתמחות של עורך הדין תואמת את הבעיה שאתם נמצאים בה.
  5. כימיה: חשוב מאוד לשים לב האם כבר בפגישה הראשונה עם העורך דין אתם מתחברים אליו ברמה האישית.

הקפידו על הכללים הללו ואתם כבר בדרך למציאת עורך דין במרכז הארץ בשיא המהירות! בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue