חיפוש

האם עורך דין בין לאומי זוהי התמחות?

האם עורך דין בין לאומי זוהי התמחות?

האם עורך דין בין לאומי זוהי התמחות?

בשנתיים האחרונות, כל העולם עבר טרנספורמציה מאוד משמעותית של מעבר מהחיים הפיזיים אל החיים הדיגיטליים. היו כאלה שכבר ידעו זאת בעבר, ואכן ניהלו תקשורת מאוד רחבה עם הצד השני של העולם מהמשרד שלהם בבית. זוהי הייתה בעיקר פריבילגיה של חברות הייטק או של אנשי עסקים מאוד גדולים ומוצלחים. אך כל הבידודים והסגרים שקרו, וכמובן לא רק בישראל, גילו לעולם את הכלים הדיגיטליים שמאפשרים לנו לנהל שיחות וגם לעשות עסקים מהצד השני של העולם בכמה קליקים. כמובן שביחד עם ההתפתחות הזו, יותר אנשים נחשפו לקלות של ניצול הזדמנויות מכל העולם בקלות. אך הרבה אנשים רק עכשיו מגלים, שאם הם רוצים לעשות עסקים בצד השני של העולם, הם כפופים לרגולציות שונות, הם כפופים לחוקים שונים, וכמובן שאי ידיעת החוק איננה פותרת שום אדם מעונש. לכן המסקנה היא שאין לבצע שום הליך עסקי משמעותי מבלי להתייעץ עם עורך דין בין לאומי מומחה שמכיר את החוקים של אותה המדינה.

האם כל עורך דין הוא עורך דין בין לאומי?

האם כל עורך דין הוא עורך דין בין לאומי
עורך דין בין לאומי 3

התשובה היא חד משמעתית לא, למרות שאין מקום שמלמד שום עורך דין את החוקים של כל מדינה בנפרד (בכל זאת יש מאות מדינות שונות בעולם). התמחות ספציפית של עורך דין בין לאומי במדינה מסוימת היא התמחות לכל דבר שהופכת את העורך דין למומחה. כמובן שעורך דין לא חייב להיות משועבד אך ורק למדינה אחת והוא יכול ללמוד את החוקים של כמה מדינות שהוא רק רוצה על מנת להרחיב את טווח השירותים שלו לקהל לקוחות רחב יותר וכמובן להיות כמה שיותר מקצועי ולא להיות מקובע אך ורק למדינה או לאזור אחד.

איך מגיעים לעורך דין בין לאומי?

כנראה שהסבירות שיש לכם אדם קרוב אליכם שעשה עסקים עם מדינה מסוימת ויש לו המלצה על עורך דין בין לאומי היא מאוד אך מאוד נמוכה. במקרים כאלה אתם צריכים ללכת לחבר הכי קרוב של האדם כיום, ואנחנו מובן מדברים לאינטרנט על מנת לקבל עזרה. כל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לגוגל ולכתוב את הביטוי 'עורך דין בין לאומי', לכתוב את המדינה שאיתה אתם רוצים לעשות עסקים. לדוגמה, 'עורך דין בין לאומי גרמניה', 'עורך דין בין לאומי אנגליה' וכולי. 

איך יודעים שהעורך דין בין לאומי הוא מקצועי?

איך יודעים שהעורך דין בין לאומי הוא מקצועי
עורך דין בין לאומי 4

סביר מאוד להניח שאתם פונים לעורך דין בין לאומי מפני שאתם לא יודעים את החוקים של אותה מדינה ואתם רוצים להתייעץ וגם אולי להיעזר בשירותים של העורך דין על מנת לא לעשות טעויות שיעלו לכם ביוקר. אבל אנחנו מאוד נמליץ לכם לעשות מחקר קטן בעצמכם על הדברים שאתם רוצים לעשות (דם דרך האינטרנט) ולשאול את  העורך דין בין לאומי כמה שיותר שאלות קשורות לדברים הללו. תשימו לב טוב מאוד מה הוא עונה לכם, האם הוא נותן תשובות טובות או מתחמקות, האם יש לו באמת את הידע והכלים על מנת להוביל אותכם למקום טוב. כמו כן תשאלו את העורך דין את דעתו על איך אתם אמורים לפעול כרגע ברמה העסקית, אילו מהלכים אתם צריכים לעשות, או מה לא לעשות וכולי. ככל שהעורך דין מפרט לכם יותר על דרכי פעולה הגיוניות בגדר החוק, אתם תוכלו להיות בטוחים שהוא יודע ומבין על מה הוא מדבר.

אם אתם רוצים שהמלאך השומר ימצא עבורכם עורך דין בין לאומי מומחה, לחצו על הכפתור כאן למטה, ענו על מספר שאלות קצר, ואנחנו על זה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue