חיפוש

זכויותיכם נפגעו? פנו עכשיו לעורך דין דיני עבודה

זכויותיכם נפגעו? פנו עכשיו לעורך דין דיני עבודה

זכויותיכם נפגעו? פנו עכשיו לעורך דין דיני עבודה

נתון עגום מאוד במדינת ישראל מציג שאחד מכל שלושה אנשים נפגע בצורה כזו אחרת במקום העבודה שלו. הדבר העצוב ביותר שרוב האנשים אשר נפגעו במקום העבודה שלהם, לא מודעים כלל וכלל שאכן אחת מן הזכויות הבסיסיות שלהם בתור עובד נפגעו, והם ממשיכים הלאה כאילו שום דבר לא קרה. הדבר המרתיח ביותר הוא, שישנם הרבה מאוד מעסיקים שעוברים את העבירות הללו ביודעין. למה הם עושים זאת?

  1. בעלי עסקים רוצים לחסוך כמה שקלים טובים.
  2. בעלי עסקים מודעים שהעובדים שלהם לא ירצו להגיע איתם למצבים משפטים ולכן מרשים לעצמם לבצע את אותם העבירות.

מתי פונים לעורך דין דיני עבודה

כמו שכבר ציינו מקודם, רוב האנשים אשר נפגעים במקום העבודה שלהם אינם מודעים לכך שבוצעה נגדם עבירה כזאת או אחרת. וגם אם היו יודעים, כנראה שהם לא היו עושים שום דבר מזה בגלל חוסר רצון, חוסר ידע, אבל בעיקר חוסר אנרגיה להתעסק עם דברים כאלה. אם אתם זיהיתם שנפגעתם באחת מהעבירות הבאות, פנו עוד היום לעורך דין דיני עבודה:

  1. אפליה מגדרית: חוסר שיווניות בגלל מגדר.
  2. אפליה דתית חוסר שיווין בגלל הדת.
  3. ביטוח לאומי: המעסיק לא מפריש כסף לביטוח לאומי על פי חוק.
  4. קרנות השתלמות: המעסיק לא מפריש כספים לביטוחים וקרנות שונות.
  5. פנסיה: לאחר תקופה מסוימת, המעסיק חייב להפריש לכם כספים לקרן הפנסיה שלכם.
  6. פיצויים: המעסיק לא משלם כספים שמגיעים לכם בעת פיטורים.
  7. ימי מחלה: המעסיק לא משלם לכם על ימי מחלה.
  8. נסיעות לעבודה: המעסיק לא משלם לכם כסף על נסיעות לעבודה וחזרה לבית.
עורך דין דיני עבודה
עורך דין דיני עבודה

מה עושים כאשר הגעתם לסיטואציה כזאת?

דבר ראשון נציין שיש לכם עוד הרבה מאוד זכויות בתוך עובדים בעסק או בחברה. אנחנו ממליצים לכם בחום לקרוא באינטרנט על כל הזכויות שמגיעות לכם בתור עובדים (סוציאליים או כספיים) על מנת לדעת שאכן אף אחת מן הזכויות הללו לא נפגעו. אנחנו ציינו בפניכם את הדברים השכיחים ביותר שקורים לעובדים במדינת ישראל. עכשיו, אם זיהיתם שאחת מן הזכויות האלו נפגעו, דבר ראשון תפנו אל המעסיק שלכם ותציינו את זה בפניו. תנסו לפתור את הדברים ללא התערבות של עורך דין ובדרכי נועם. יש סיכוי טוב שזה יעבוד לכם, אך יש סיכוי מאוד טוב שהמעסיק שלכם לא יענה לבקשה שלכם, בגלל אחת משתי הסיבות שציינו בתחילת המאמר. אם אכן נקלעתם לסיטואציה כזאת תפנו לעורך דין דיני עבודה כמה שיותר מהר.

מה עורך דין דיני עבודה יעשה במקרה כזה

הדבר הראשון שעורך דין דיני עבודה יעשה על מנת לעזור לכם הוא לכתוב מכתב התראה למעסיק שלכם. במכתב ההתראה העורך דין יציין בפני המעסיק את העבירה שהוא עשה וכמובן יציין סכום פיצוי מסוים שאותו הוא דורש בתוספת לכסף שהמעסיק צריך לשלם לכם מלכתחילה. רוב הסיכויים לאחר שהמעסיק יקבל את מכתב ההתראה הוא ישלם לכם את מה שמגיע לכם על פי חוק. וזאת בגלל הסיבה ששום מעסיק במדינת ישראל לא רוצה להגיע לבית המשפט. הוא יודע מראש שהוא הולך להפסיד, והוא לא רוצה לבזבז הרבה מאוד זמן, אנרגיה וכספים מיותרים על עורכי דין ודיונים בבית המשפט. אתם לא תאמינו כמה קל זה לתת לעורך דין דיני עבודה לנהל סיטואציה כזאת בשבילכם.

אם אתם צריכים עזרה במציאת עורך דין דיני עבודה, לחו על הכפתור כאן למטה, ואנחנו נדאג שעורך דין מקצועי ומומחה יחזור אליכם בשיא המהירות.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue