חיפוש

כיצד לחסוך בעלויות הגשת הגירושין?

כיצד לחסוך בעלויות הגשת הגירושין?

כיצד לחסוך בעלויות הגשת הגירושין?

הרבה אנשים מפחדים לפרק את התא המשפחתי ולאו דווקא בגלל הילדים, היום שאחרי או ההתמודדות של התחלה בחיים חדשים לבד. אנשים מפחדים לפרק את התא המשפחתי כי הם יודעים שהליך גירושין ארוך, מתיש ובעיקר יקר.  

אנשים רבים שחוו תהליך גירושין מספרים על מסכת ייסורים, ארוכה, מייגעת, מתישה ובעיקר יקרה מאוד. אבל אם אם אתם נמצאים במערכת יחסים שאינה טובה עבורכם, אל תתנו לכסף לעצור אתכם. בעזרת שיטות שונות ותכנון נכון ניתן כיום לחסוך בעלויות הגשת הגירושין ולצאת לדרך חדשה כשאתם מחוזקים. 

כולם יודעים שבכל הליך משפטי זמן שווה כסף, אך בתהליך הגירושין הביטוי הזה מקבל משמעות גדולה הרבה יותר. 

כדי לעזור לכם לעבור את תהליך הגירושין בצורה קלה יותר, ריכזנו עבורכם מספר המלצות שיעזרו לכם לחסוך בעלויות הגשת הגירושין: 

בחירת עורך דין מקצועי המתמחה בדיני גירושין – חשוב שתבחרו בעורך דין שיהיה אסטרטיבי וידע לשמור על האינטרסים שלכם. הוא לא חייב להיות עורך דין לוחמני שצועק או דופק על השולחן, אבל הוא צריך להיות מספיק חכם ומספיק מקצועי כדי לדעת איך להתנהל מול עורך הדין השני שלבטח לא יעשה את החיים קלים. עורך דין פיקח ומפולפל ידע לתכנן את ההתנהלות מול בן או בת הזוג בצורה חכמה, כך שלא תבזבזו סתם כספים. 

הכלה וגמישות – תהליך הפרידה הן הריגשי והן הכלכלי אינם פשוטים. לכן, מומלץ להיות קשובים לצד השני ולוותר מעט עכשיו כדי להתקדם הרבה אחר כך. חישבו איפה אתם יכולים להתגמש ואיפה חשוב לכם לשמור על העקרונות ולא לזוז מילימטר. ככל שתהיו יותר גמישים וקשובים לצד השני, כך תצליחו להגיע מהר יותר להסכמות ולהבנות ותסיימו את תהליך הגירושין במהירות וביעילות. לא רק שכלה וגמישות יעזרו לכם לעבור את תהליך הגירושין בצורה נעימה יותר, הם גם יעזרו לכם לשמור על יחסים בין אישיים טובים עם בן או בת הזוג מהם נפרדתם. 

הגירושין
הגירושין

גישור – תהליך הגירושין הוא ארוך וסבוך ותלוי רבות בהתנהלות בית המשפט. יש לשלם אגרות, לשכור עורך דין (כל צד לעצמו), להגיע לדיונים (ולבזבז ימי עבודה יקרים) ועוד. אך ניתן גם להוזיל עלויות אם בוחרים בהליך גישור בו בני הזוג ביחד מגיעים אל עורך הדין ויחד מנסחים את הסכם הגירושין. לרב, בני הזוג בוחרים באותו מגשר (שהוא גם עורך דין) שינהל עבורם את תהליך הגישור וכך יש חיסכון בעלויות הייצוג המשפטי. בניגוד לעורך דין המנסה להכריע מי הצודק מבין שני בני הזוג, ינסה המגשר למצוא את עמק השווה בין שניהם ללא הטחת האשמות. אם בחרתם בגישור כדרך להוזיל עלויות, חשוב שתבחרו במגשר שיש לו ניסיון קודם והמלצות מזוגות אחרים שנפרדו. 

עורך דין משותף – במקרים רבים, בני זוג נפרדים בצורה יפה וחברית. הם יעדיפו לשכור את שירותיו של עורך דין משותף ולחסוך עלוית של אחד מהם. כאשר ברור מראש על מה מסכימים, כאשר ידוע לכולם מה עושים עם הרכוש ואצל מי ישהו הילדים בחגים ובחופשות, אין טעם לשכור את שירותיו של עורך דין נוסף ולשלם כפול. 

לסיכום, אם החלטתם לפרק את התא המשפחתי ולהתחיל בדרך חדשה, תדעו שאפשר לעבור את הליך הגירושין בדרך יפה, מכובדת שאינה כרוכה בעלויות גבוהות. באמצעות שיתוף בן או בת הזוג ניתן למצוא פיתרונות יצירתיים שיעזרו לכם להיפרד יפה. במידה ואתם חשים שלא תוכלו לעשות זאת, כדאי שתמצאו לכם עורך דין מקצועי לענייני גירושין שיעזור לכם לבנות עתיד חדש וטוב יותר.  

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue