חיפוש

כיצד למצוא את עורך דין המקרקעין הטוב ביותר

כיצד למצוא את עורך דין המקרקעין הטוב ביותר

כיצד למצוא את עורך דין המקרקעין הטוב ביותר

כשאנחנו עומדים לקנות בית או דירה אנחנו רוצים להיות בטוחים שאנחנו קונים נכס תקין שישמש אותנו לטווח הרחוק. אנחנו משקיעים זמן וכסף יקר בבדיקת התשתיות (חשמל, צנרת, רטיבויות) אבל דווקא בבחירת עורך דין מקרקעין אנחנו משקיעים קצת פחות, וחבל. 

עורך דין מקרקעין טוב ידע לנסח את החוזה בצורה הטובה ביותר, כך שגם אם יתגלו הפתעות לא נעימות בתקינות המבנה אחרי הרכישה הוא ידע לנסח חוזה שיגן עליכם ויטיל את האחריות על התיקונים על המוכר. ולא רק. עורך דין מקרקעין טוב ידע גם להתאים את תאריכי העברת התשלומים על הנכס לתזרים המזומנים בבנק וימנע ממכם את הצורך בהלוואות גישור. 

חשוב שתדעו! כי כל אלה נכונים גם אם אתם מוכרים נכס. עורך דין מקרקעין טוב ידע להגן עליכם ולשמור על האינטרסים שלכם גם אם תהיו בצד של המוכרים. 

עורך דין המקרקעין
עורך דין המקרקעין

אז איך מוצאים את עורך דין המקרקעין הטוב ביותר?

לפני שבכלל תתחילו לחפש עורך דין מקרקעין חשוב להבין שאתם צריכים עורך דין מקרקעין ולא עורך דין המתמחה בתחום אחר. עורכי דין שאינם בקיאים בכל התקנות, החוקים והנהלים של מכירה או קניית נכס בתחום המקרקעין עלולים לגרום לכם נזק וחבל. 

לכן, מומלץ שתבחרו בעורך דין מקרקעין הטוב ביותר. תוכלו למצוא אותם במספר דרכים: 

  1. ניסיון אישי של אחרים – כל אחד מכיר או שמע על עורך דין מהשכונה, מהעבודה, מחברים. אבל המלצה ללא ניסיון אישי לא תועיל במיוחד, כי רק מי שהתנסה באופן אישי עם עורך דין מקרקעין יוכל להעיד על איכות העבודה שלו. עדיף כמובן לבקש המלצות מחברים שלאחרונה, קנו או מכרו דירה. 
  2. אתרים מקצועיים – תוכלו למצוא באינטרנט מגוון אתרים של עורכי דין המתמחים בדיני מקרקעין. תוכלו לקרוא באתרים האלה על המלצות של לקוחות, על החזון של אותו עורך דין ובהתאם להתרשמות שלכם תוכלו גם לתאם פגישת היכרות איתו. 
  3. אתרי אינדקס – ברשת קיימים המתמחים באיתור בעלי מקצוע שונים במגוון תחומים. תוכלו למצוא שם עורכי דין שקיבלו המלצות ודירוגים מלקוחות קודמים. 
  4. מנועי חיפוש – כל מה שצריך לעשות הוא לכתוב בשורת החיפוש "עורך דין מקרקעין מקצועי ב ______". כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשלים את העיר בה אתם קונים או מוכרים נכס, לדוגמא עורך דין מקרקעין מקצועי בירושלים. בדף התוצאות, תופיע בפניכם רשימה ארוכה של שמות עורכי דין. 

כמה עולה לשכור עורך דין?

לפני שתחתמו עם הסכם עורך דין מקרקעין על הסכם ייצוג בקניה או במכירה של נכס, מומלץ שתוודאו איתו את הסדרי התשלום. קיימות מספר אפשרויות לתשלום שכר טרחה עבור עורך דין מקרקעין:

  1. תשלום לפי שעה – לכל שעת עבודה יש מחיר מסוים. 
  2. תשלום גלובלי – תשלום המוסכם מראש לפני תחילת הייצוג והוא כולל את כל התהליך עד לסיום התהליך.
  3. תשלום לפי אחוזים – תשלום הנקבע כאחוז מסוים ממחיר הדירה. 

שכר הטרחה של עורכי הדין נקבע על פי שלושה קריטריונים עיקריים:

  • ותק –  ככל שעורך הדין עוסק יותר שנים בתחום, כך הוא נחשב מקצועי יותר.
  • משרד או חברה – חברה קטנה או משרד גדול יתמחרו את שכר הטרחה בצורה שונה. אך חשוב לדעת שככל שיהיו יותר אנשים מעורבים בייצוג המשפטי שלכם, כך יעלה שכר הטרחה. 
  • ייעוץ חיצוני – לעיתים יש מורכבות בניהול התיק ויש צורך להביא חוות דעת של מומחים מאנשי מקצוע חיצוניים.  במידה ועורך הדין עובד הם יועצים כאלה, הוא יכול להוסיף את התשלום עבורם לשכר הטרחה שלו. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue