חיפוש

מגיע לכם לממש את הזכויות שלכם, עורך דין לדיני עבודה כאן

מגיע לכם לממש את הזכויות שלכם, עורך דין לדיני עבודה כאן

מגיע לכם לממש את הזכויות שלכם, עורך דין לדיני עבודה כאן

כשמדברים על זכויות, לרב אנחנו חשובים על מיצוי זכויות רפואיות מול הוועדות בביטוח לאומי וחברות הביטוח. אבל יש לכם גם זכויות במסגרת תנאי העבודה שלכם ואם אתם לא מקבלים אותן במלואן מומלץ שתפנו לייעוץ מקצועי אצל עורך דין לדיני עבודה. 

מהן הזכויות שלכם בעבודה?

את הזכויות המגיעות לכם במסגרת תנאי העבודה ניתן לחלק ל – 8 נושאים עיקרים: 

שעות עבודה, הפסקות, משמרות  – כמות ההפסקות המותרת במהלך יום העבודה, שעת הנקה, הפסקות לצורך שימוש בשירותים, מגבלות על שעות נוספות, עבודה במשמרת לילה ועוד. 

סביבת העבודה – הצעמרות בעבודה, זכות לישיבה בעבודה, הגבלת רעש בעבודה, הטרדה מינית, שיוויון בעבודה ועוד. 

חופשות – חופשה ללא תשלום, ספירת ימי חופשה, חופשה שנתית, תשלום דמי חופשה ועוד. 

היעדרות מהעבודה – ימי אבל, ימי מחלה, ימי מחלה של בן הזוג, העדר מהעבודה בגלל תנאי מזג האויר, ימי זיכרון ועוד. 

הסעות לעבודה וממנה – מתייחסות לעובדים במשמרות לילה, עובדי ניקיון ותחזוקה, עובדי אולמות ואירועים, צוותים רפואיים ועוד. 

שינוי בתנאי העבודה –האם חל שינוי משמעותי בתפקיד או במקום העבודה שגרמו להרעה בתנאי העבודה? כיצד השינוי גרם להרעה בתנאי העבודה?

הגבלות על חופש העיסוק של העובד – מתייחסות להסכם אי תחרות לאחר עזיבת מקום עבודה, למשך העסקה לאחר תקופת הכשרה של עובד, ליכולת לעבוד אצל מעסיק נוסף בו זמנית ועוד. 

תנאי עבודה לאוכלוסיות ספציפיות – קיימות אוכלוסיות כגון, בני נוער, נשים ובני הגיל השלישי שלהם יש תנאי עבודה ייחודים. בנוסף, יש תנאי עבודה המתייחסים לעיסוק כגון צוותים רפואיים, עובדי ניקיון ותחזוקה, מלצרים ועוד. 

כמובן שנושא הזכויות הוא רחב ומשתנה כי עולם התעסוקה הוא דינמי, לכן אם אתם חושבים שיש לכם הרעה בתנאים או פגיעה בזכויות חשוב שתתייעצו עם עורך דין לדיני עבודה

עורך דין לדיני עבודה
עורך דין לדיני עבודה

איך תמצאו עורך דין לדיני עבודה?

קיימות מספר דרכים למצוא עורך דין לענייני עבודה. הדרך הראשונה היא כמובן לבקש המלצות מחברים ובני משפחה שנתקלו בעבר בבעיות עם המעסיק

הדרך השניה היא לחפש ברשתות החברתיות: בקבוצות של ייעוץ משפטי ובפורומים המתמחים בנושא דיני עבודה ומיצוי זכויות בעבודה. 

הדרך השלישית והאחרונה היא לחפש במנוע חיפוש באינטנרט ופשוט לכתוב בשורת החיפוש "עורך דין לדיני עבודה בעיר" ואז פשוט להוסיף את העיר שבה אתם גרים. תוצאות החיפוש יציגו בפנים מגוון אתרים של עורכי דין לדיני עבודה ומגוון אתרי אינדקס של בעלי מקצוע. אלה גם יכללו דירוגים והמלצות של עורכי דין לדיני עבודה, כך שהם מקום טוב להתחיל בו.

עורך דין לדיני עבודה
עורך דין לדיני עבודה

כמה עולה עורך דין לדיני עבודה?

שכר הטרחה של עורך הדין לדיני עבודה תלוי במורכבות המקרה. ככל שהטיפול בתיק שלכם יהיה מורכב יותר וארוך יותר או יצריך התייעצות של אנשי מקצוע אחרים (כגון רופא תעסוקתי), כך שכר הטרחה יהיה גבוה יותר. 

שכר הטרחה נקבע לפי מספר שיטות תמחור: תמחור לפי שעה, תמחור גלובלי (מהיום הראשון לטיפול בתיק ועד היום בו הוא הסתיים, ללא קשר לכמה זמן הטיפול נמשך בפועל) ותשלום לפי אחוזים מגובה הפיצוי שתקבלו. לדוגמא, עורך הדין יגבה מכם 15% מהפיצויים שהמעסיק ישלם לכם. 

לסיכום, אם אתם חושבים כי אתם חווים הרעה בתנאי התעסוקה שלכם או שאתם לא מקבלים את מלוא הזכויות להם אתם זכאים, אל תהססו לפנות לייעוץ משפטי. היותכם עובדים אינו הופך אתכם לחלשים או חסרי השפעה, אל תוותרו מראש. התייעצו עם עורך דין לדיני עבודה המתמחה במיצוי זכויות בעבודה שיוכל להדריך אתכם ולכוון אתכם מהי הדרך הנכונה לפעול מול המעסיק. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue