חיפוש

מתגרשים? חשוב לקחת עורך דין לענייני גירושים מקצועי

מתגרשים? חשוב לקחת עורך דין לענייני גירושים מקצועיש

מתגרשים? חשוב לקחת עורך דין לענייני גירושים מקצועיש

ההחלטה להתגרש מעולם לא מתקבלת בקלות. רק המחשבות על חלוקת הון ורכוש, מציאת בית אחר, התמודדות עם התחלה של חיים חדשים לבד יכולה לגרום לכל אחד לדחות את הגירושין ולהמשיך לחיות במערכת זוגית שאינה טובה. אך יש אנשים רבים המצליחים להתגבר על אותן מחשבות מעוררות חשש ופחד ובצעד אמיץ מקבלים את ההחלטה "לפרק את החבילה" ולהתגרש. 

אך מכיוון שלפרק בית זה אף פעם לא קל וצריך לתת מענה להרבה שיקולים בהווה ובעתיד, חשוב לקחת עורך דין לענייני גירושים מקצועי שרואה את כל התמונה מעבר לכאן ולעכשיו. 

עורך דין לענייני גירושים
עורך דין לענייני גירושים

למה לקחת עורך דין לענייני גירושים?

עורך דין לענייני גירושים מכיר ומתעדכן בכל הפסיקות, התקנות והחוקים הקבועים בחוק והוא יודע מהן חובותיו וזכויותיו של כל צד וצד בהסכם הגירושים

הרבה אנשים חושבים שלהתגרש זה פשוט לעשות חצי חצי בכסף וברכוש, לקבוע הסדרי שהות עם הילדים (מה שנקרא בעבר הסדרי ראייה), לחתום על מסמך או שניים וזהו. 

אבל בתהליכי גירושים רבים בני הזוג רבים ומתווכחים על נושאים שונים הקשורים בפירוק התא המשפחתי וכדאי שיהיה אדם ניאטרלי שלא מעורב ריגשית בתהליך שיעזור להם לקבל את ההחלטות הנכונות עבורם ועבור הילדים שלהם. 

עורך דין לענייני גירושים יודע לייעץ ולכוון לסעיפים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת בעת ניסוח הסכם הגירושין, לדוגמא: מה קורה אם אחד ההורים מאבד את פרנסתו? כיצד ישולמו דמי המזונות? מה קורה אם אחד ההורים עובר לגור במדינה אחרת? עדכון הסכם גירושים – כל כמה זמן ניתן לשנות את ההסכם ובאילו תנאים? תתפלאו לגלות שעורך הדין יעלה בפניכם נושאים שמעולם לא חשבתם להכניס בהסכם הגירושין. 

איך לבחור עורך דין לענייני גירושים?

אל תסתמכו על השכנה שמכירה עורך דין נזיקין שינסח עבורכם הסכם ואל תתנו לעורך דין מקרקעין שאמא שלכם המליצה עליו לקבוע כמה פעמים בשבוע תיפגשו עם הילדים. מכיוון שהסכם הגירושין הוא הסכם הנוגע לעתיד הקרוב והרחוק שלכם ושל ילדיכם חשוב לבחור עורך דין לענייני גירושים מקצועי ואמין. 

תוכלו למצוא עורך דין לענייני גירושים בשלוש דרכים עיקריות:

  1. המלצות – של חברים או קרובי משפחה שהתגרשו בעצמם ויוכלו להמליץ על עורך דין מתוך ניסיונם האישי
  2. רשתות חברתיות – תוכלו להיכנס לקבוצות, בלוגים ופורומים העוסקים בייעוץ משפטי לאנשים ששוקלים להתגרש או שכבר התגרשו
  3. מנועי חיפוש באינטרנט – מקלידים בשורת החיפוש עורך דין לענייני גירושים מקצועי ומוסיפים את שם העיר. אז יעלה דף תוצאות עם שמות רבים של עורכי דין ואתם רק תצטרכו לבחור שם מהרשימה. 

לאחר כמה שיחות עם חברים וכמה חיפושים באינטרנט, תהיה לכם רשימה ארוכה של עורכי דין מומלצים, כדאי לצמצם אותה לרשימה קצרה של שלושה עד חמישה שמות. 

חשוב לשוחח עם כל אחד מהם,  להסביר את המצב, להתרשם מהמקצועיות ומהיחס האישי ולהחליט מי מתאים לכם יותר ומי פחות. לאחר כמה שיחות טלפון כאלה, תראו שרשימת השמות מצטמצמת לשם אחד או שניים.

עכשיו הגיע השלב של פגישה אישית וקבלת החלטה מי ייצג אתכם בבית המשפט. במהלך הפגישה שימו לב לסבלנות של עורך הדין כלפיכם, בקשו לראות הסמכה מקצועית, בקשו שיסביר לכם מה כולל תהליך העבודה מולו ומול מערכת המשפט וכמובן, אל תשכחו גם לבדוק את שכר הטרחה. 

לסיכום, אין ספק שעורך דין לעניני גירושים מקצועי יתן לכם את המענה הטוב ביותר שיעניק לכם ולילדיכם את הביטחון הכלכלי והאישי שאתם זקוקים לו כשאתם עומדים להתחיל את חייכם מחדש. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue