חיפוש

מתי פונים לעורך דין מקרקעין

מתי פונים לעורך דין מקרקעין

מתי פונים לעורך דין מקרקעין

דיני מקרקעין במדינת ישראל הם בין הדינים היותר מסובכים משפטית ובירוקרטית שיש. הסיבה העיקרית לכך היא שמדינת ישראל היא יחסית חדשה, והמערכות המשפטיות והחוקיות שמתעסקות בעניינים הללו לא עברו שינויים רבים והתאימו את עצמם למצב הקיים כיום מאז קום המדינה. לכן, כאשר מגיעים למצב שבו צריכים להתמודד מול רשויות מסוימות או גופים שונים שאחראים על כך, נתקלים הרבה פעמים מול גוף בירוקרטי קשה במיוחד. 

עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין

לעשות את הדברים לבד או בעזרת עורך דין?

זאת שאלה שאפשר לשאול אותה לגביי כל תחום בעולם. אם מתקלקל לכם החשמל בבית, יש לכם את האופציה לעשות זאת לבד. השאלה היא אילו משאבים זה לוקח ממכם, כמו זמן אנרגיה וכמובן כסף. ברוב המקרים שקשורים לדיני מקרקעין, כנראה שאם תהיו אנשים עקשנים מספיק, תוכלו לעשות את הדברים הללו לבד מפני שרוב העבודה היא בירוקרטית. אלה אם כן כמובן אתם זקוקים לעורך דין מקרקעין בבתי משפט וכולי. השאלה כאן היא אותו הדבר, אילו משאבים זה לוקח ממכם ומה תצטרכו לעשות על מנת לצלוח את הבעיה או הקושי הזה בעצמכם.

עורך דין מקרקעין חוסך הרבה כאב ראש

אם אתם מעבירים דירה בטאבו, אם אתם צריכים לעשות בדיקה מסוימת על נכס לפני שאתם קונים אותו ואולי בכלל אתם צריכים להתנהל מול הטאבו או מנהל המקרקעין הישראלי לבד בגלל איזושהי בעיה שיש לכם, לעשות זאת לבד ייקח לכם הרבה מאוד זמן. הבירוקרטיה בגופים הללו פשוט חוגגת, זמני ההמתנה הם מאוד גבוהים, ולפעמים מספיק ששלחתם מספר מסמכים, חיכיתם מספר חודשים לתשובה, גיליתם ששכחתם בטעות מסמך אחד, וכל העבודה זאת ירדה לטמיון ואתם תהיו צריכים להתחיל את כל התהליך מההתחלה. לכן ההמלצה שלנו היא חד משמעית להתנהל מול הגופים הללו בליווי וייצוד של עורך דין מקרקעין מומחה, וזאת בגלל כמה סיבות עיקריות:

  1. זמן: בראש בראשונה כמו שציינו מספר פעמים במאמר המשאב החשוב ביותר של בני האדם היום הוא זמן. זמני ההמתנה במקרים הללו יכולים לקחת במקרה הטוב כמה שבועות טובים, וכמו שכבר הבנתם כמה חודשים במקרים פחות אופטימיים.
  2. סדר וארגון: כמו כל גוף בירוקרטי במדינת ישראל, הסדר והארגון של המסמכים הוא חשוב מאוד על מנת שיתייחסו לבקשה שלכם במלוא הרצינות וכמובן יטפלו בה. עורך דין מקרקעין יסדר את כל המסמכים בשבילכם, וכמובן ידאג וידרוש מכם להמציא את כל המסמכים הנדרשים על מנת להגיד את התיק שלכם בצורה הטובה והמקצועיות ביותר.
  3. קומבינה: אל תשכחו, אתם עדיין גרים במדינת ישראל. יצא לנו להיתקל לא פעם אחת ולא פעמיים במקרים של עורכי דין שייצגו לקוחות אשר דאגו לכך שהטיפול במקרה שלהם ייקח מספר שבועות בודדים בלבד ולא כמה חודשים אם היו עושים זאת לבד. ואיך הם עושים זאת? על ידי אנשים שהם מכירים מבפנים. לעורך דין מקרקעין טוב יש הרבה מאוד קשרים אישיים עם אנשים אשר עובדים בגופים כמו עיריות, טאבו, מנהל המקרקעין הישראלי ועוד. זירוז של התהליכים הללו הוא הכרחי על מנת להתקדם בתיק ולהניע את הגלגל, בעיקר בעסקאות של רכש ומכירה של נכס מגורים שמעורבים בו עוד מספר גופים שונים כמו הבנק, גופים שונים שצריכים לשלם להם על מנת לקדם עניינים וכולי.

לסיכום, עורך דין מקרקעין הוא הכרחי וחשוב על מנת לקדם את התיק שלכם במהירות והמקצועיות האפשרית מול גופים, שרוב הסיכויים אם הייתם מנסים לעשות זאת לבד, זה היה לוקח לכם הרבה מאוד זמן.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue