חיפוש

עורך דין בוררות בין לאומית

עורך דין בוררות בין לאומית

עורך דין בוררות בין לאומית

אם היינו כותבים את המאמר הזה לפני 20 שנה, סביר להניח שהוא היה נשמע תלוי מהמציאות. להקים עסקים ושותפויות עסקיות מישראל אל הצד השני של העולם בקלות ובמהירות יחסית היה נשמע כמו פריבילגיה שמיועדת אך ורק ליחידי סגולה וכמובן אנשים מקושרים ועשירים מאוד. אך המציאות שאנחנו חיים בה כיום מלמדת אותנו דברים אחרים לגמרי. מהפכת האינטרנט מציבה מולנו עולם מלא בהזדמנויות חדשות ומפתיעות. כיום, כאשר הרשתות החברתיות והאינטרנט חזקות יותר מתמיד, עומדות מולנו שלל של הזדמנויות לפתוח עסקים ולעשות זאת עם אנשים שנמצאים 20 שעות טיסה מאיתנו. אך הכול לא כל כך ורוד כמו שזה נשמע. לפתוח עסקים עם אנשים מהצד השני של העולם דורש התייעצות רבה עם אנשי מקצוע, ובמקרים פחות נעימים אפילו דורשים התערבות של עורך דין בוררות בין לאומית לפתירת סכסוכים עסקיים חוצציי יבשות.

אילו סכסוכים יכולים לקרות

על מנת לכתוב את כל הסכסוכים והבעיות שיכולות להיווצר בין שותפים עסקיים היינו יכולים לכתוב על זה ספר שלם. תוסיפו לזה עוד רגולציות בין לאומיות ומעשים שבישראל הם תקפים אך במדינה אחרת הם לא, וכבר אפשר לכתוב על זה סדרה שלמה. בגדול, חשוב להבין שלכל מדינה יש את החוקים שלה, ומה שחוקי במדינת ישראל, לווא דווקא חוקי במקום אחר. לכן, לפני כל צעד עסקי שעושים חשוב להתייעץ עם עורך דין שמודע לחוקים ולמגבלות של אותה הארץ.

עורך דין בוררות בין לאומית
עורך דין בוררות בין לאומית

סכסוכים בין שותפים

אחרי שהבנו שלכל מדינה יש את החוקים שלה, ומה שחוקי במדינת ישראל הוא לווא דווקא חוקי במדינה אחרת, נגע קצת יותר ביחסים בין אישיים בין שותפים עסקיים. ברוב המקרים ששותפות עסקית מתפוצצת זה קורה בגלל הרצונות של השותפים. כאשר מקימים עסק ביחד, השותפים מצליחים לראות את הדברים באותה העין. אך כאשר העסק מתפתח ומתחיל להכניס ולהזרים כספים, נקודות המבט יכולות להשתנות והן כבר לא רלוונטיות למה שהיה פעם. במקרים כאלה הסכסוכים מתחילים, ובהרבה מקרים הם מתחילים להיות מכוערים מאוד.

למה לפנות לעורך דין בוררות בין לאומית?

בין אם שני השותפים נמצאים בארץ ובין עם מחוץ לישראל, חשוב להבין את המהות והסיבה שאנשים הולכים לבוררות. הליכים משפטיים בין שותפים עסקיים יכולים לקחת הרבה מאוד שנים, ואיתם הרבה מאוד זמן, אנרגיה והרבה מאוד כסף שהיה יכול להיחסך בקלות. השותפים מעדיפים לסיים את ההתקשרות ביניהם בצורה הכי מהירה וכמובן למזער כמה שיותר נזקים. הליך זה יכול לקרות רק על ידי בורר. וכאשר הסכסוך בין שני השותפים (או יותר כמובן) הוא לא באותה המדינה, כמובן שצריך לפנות לעורך דין בוררות בין לאומית.

עורך דין בוררות בין לאומית
עורך דין בוררות בין לאומית

התפקיד של עורך דין בוררות בין לאומית

התפקיד העיקרי של העורך דין הוא דבר ראשון להבין את נקודת המוצא של כל הנמצאים בסכסוך. עליו להבין מה היה לכל אחד מן הצדדים לפני השותפות העסקית, מה יש להם כיום ומה עוד אמור להתווסף אליהם בעתיד. עליו לגרם לכל הצדדים להבין מה יקרה אם הם לא יפתרו את הסכסוך כרגע וייקחו אותו קדימה אל בית המשפט. עליו לגשר בין כל הצדדים, ולגרום להם להגיע לפשרות שמסוכמות פה אחד עם כל הצדדים. חשוב להבין שכל אחד מן הצדדים כנראה יפסיד משהו, כל אחד מן הצדדים כנראה לא יהיה מרוצה ב-100 אחוז. אך כל אחד מן הצדדים יפסיד פחות, ירוויח את המקסימום שהוא יכול להוציא מן הסיטואציה, וכמובן יחסוך הרבה מאוד זמן, מאמץ ואנרגיה. שיהיה הרבה בהצלחה! 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue