חיפוש

עורך דין ביטקוין

עורך דין ביטקוין

עורך דין ביטקוין

המטבעות הדיגיטליים כבר אינם חדשים בכלכלה העולמית אבל נדמה שרק בחודשים האחרונים חלה עלייה משמעותית בתודה של הקהל העולמי בכלל ושל הקהל הישראלי בפרט במטבעות אלה. עולם המטבעות הדיגיטליים- שנקרא גם קריפטו- פתוח, נגיד ומעניין אנשי עסקים בתחומים שונים, יזמים ואנשים פרטיים כאחד. כמו בכל מטבע- גם סחר במטבעות וירטואליים הוא סחר שיש בו חוקים ויש משתמשים שעוברים על החוקים ולכן אם אתם עוסקים במטבעות כמו ביטקוין מעבר לידע כללי והבנה בתחום, כדאי שיהיה לכם גם עורך דין ביטקוין מקצועי זמין ושמבין בתחום.

עורך דין ביטקוין

נא להכיר את המושגים הבאים בתחום המטבעות הווירטואליים: הקריפטו, הבלוצ'קין והביטקוין

בכדי לסחור בתחום המטבעות הוירטואליים יש צורך להבין איך הוא מתנהל וכמובן להכיר את המושגים הרווחים בו. צריך להבין שהקריפטו הוא עולם חדש בו לא סוחרים ומעבירים כספים במערכות בנקאיות אלא סחר שמסתמך על טכנולוגיה דיגיטלית מתקדמת הנקראת בלוצ'קין. מטבעות אלה והמערכת הדיגיטלית בה הם נסחרים לא רק שלא ייעלמו או שכוחם ייחלש עם השנים אלא שההיפך הוא הנכון- הם יתחזקו ויגדלו ועם השנים ייכנסו ליותר ויותר מיזמים, אפליקציות, עסקים קטנים וגדולים ופלטפורמות מסחר שונות.

כמו בכל תחום חדש בכל תעשייה, ברגע שנכנס תחום חדש שמשתלב במהרה בכל תחומי העסקים והתעשייה יש צורך באנשי מקצוע שמבינים בתחומים וכאלה המתמחים בו. לכן הביקוש לסוחרים במטבעות וירטואליים כגון ביטקוין יגדל בהתאם, ואיתו גם מספר רואי החשבון שמבינים במסחר הזה וכמובן שתמיד יהיה ביקור גם בתחום של עורך דין ביטקוין.

הביטקוין הוא אמנם המטבע הוירטואלי המוכר ביותר והמוביל לעת עתה אבל ישנם יותר מתשע מאות מטבעות וירטואליים בעולם.  הביטקוין , כמטבע המוביל, נסחר כבר בבורסות שונות בעולם ישנן קרנות גידור המבוססות עליו ועל מטבעות וירטואליים שונים ומדינות שונות כמו יפן לדוגמא כבר מכירות בו כמטבע רשמי מבחינה משפטית. כל אללה ביחד עם בנקים שמתחילים לאפשר ללקוחות שלהם לפתוח חשבונות לצורך הפקדת מטבעות ווירטואליים וחברות שונות המשקיעות במיזמים של ביטקוין ומטבעות דומים מחזקים את הנקודה שיש צורך גם בשירותיו של עורך דין ביטקוין בנוסף לאנשי המקצוע הנוספים.

גם בעולם הדיגיטלי ישנם חוקים ודינים משפטיים שצריך לעמוד בהם:

רשויות המס העולמיות וגם הישראליות קובעות חוקים וכללים של מיסוי בנודע למטבעות הוירטואליים ובמקביל קיים צורך לעגן ולבסס את נושא המשפט והדין הדיגיטלי בתחום המסחר במטבעות וירטואליים. מכיוון שמטבעות אלה כמו מטבע הביטקוין הולכים להפוך בשנים הקרובות ובעתיד הלא רחוק למטבעות העיקריים ואף הבלעדיים בהם יתבצע מסחר, יש צורך בדין דיגיטלי שיעשה סדר. ארנקים דיגיטליים, התקשרות כספית דיגיטלית ומטבעות וירטואליים- כל אלה דורשים גם עורך דין שמבין בתחום הדיגיטלי.

 

כמו בכל תחום עסקי בו מתקיים מסחר, גם בעולם של מטבע הביטקוין ישנן אינספור של סוגיות משפטיות ושאלות חשבונאיות בנושא וסביר להניח שלא את כל התשובות רואה חשבון שמתעסק בביטקוין או עורך דין ביטקוין ידע לתת כעת וכל מקרה חדש ירשם ללמידה עתידית וחקיקה עתידית בהתאם. הסחר במטבעות וירטואליים מאפשר לכל אחד לסחור בקלות וביעילות ללא תשלום של עמלות, ללא התערבות של הבנקים, ללא גופים מתווכים וכל זאת על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת מאובטחת ואמינה במיוחד. אלה מהווים בסיס פורה ומוצלח לפיתוח של מיזמים עסקיים ולהוצאה לפועל של רעיונות רבים הקשורים ברכישה ובקנייה וכאשר נכנס עניין עסקי לתמונה כמובן שיש צורך בחוזים ובעוגן חוקי ולכן צריך עורך דין הבקיא בתחום. ומכיוון שהסחר במיזמים אלה מתבצע על ידי שימוש במטבע ביטקוין, אז יש צורך בנוסף גם בשירותיו של עורך דין ביטקוין.

 

כניסת המטבעות הוירטואליים לעולם המסחר הבינלאומי מאפשר להרבה מאוד אנשים שעד כה לא היתה להם אפשרות של רכישת מוצרים און ליין לבצע רכישה חוקית ומאובטחת. המסחר במטבע וירטואלי מייתר את הצורך בכרטיס אשראי ובחשבון בנק ועדיין מהווה אפשרות רכישה קלה יעילה חוקית ובטוחה, כך שסביר להניח שהרבה מאוד אנשים ברחבי העולם ירצו להשתמש בה.

ההתפתחות הדיגיטלית אמנם פותחת ועוד תפתח הרבה מאוד דלתות בשוקים שונים בעולם עסקיים ופרטיים אך במקביל היא מייצרת הרבה מאוד סוגיות חשבונאיות מורכבות וסוגיות משפטיות שיש למצוא להן פתרון מיידי וארוך טווח שיוכל לספק כמענה למקרים דומים בעתיד. לכן על עורך דין ביטקוין ללמוד, להתמקד ולהתמחות בתחום הביטקוין בפרט ובתחום המסחר במטבעות הווירטואליים באופן כללי בכדי לספק את המענה הדרוש ולמצוא את הפתרונות המתאימים.

עורך דין ביטקוין

כל מיזם של מסחר במטבעות ווירטואלים לא צריך אלא חייב רואה חשבון ביטקוין וגם עורך דין ביטקוין:

אמנם קל יותר ומהיר יותר להקים היום מיזמים דיגיטליים חובקי עולם על ידי שימוש במטבעות ווירטואליים אך יש לקחת בחשבון שברגע שמקימים עסק- כל עסק- יש לעבוד בצורה חוקית. ברגע שהתחלתם להמיר מטבעות , להחליף אותם או לבצע בהם פעולה כלשהי- יש צורך לדווח על הפעולות, לעקוב אחריהן וכמובן לדווח לרשויות המס ולשלם מס בהתאם. על מנת לבצע זאת בצורה נכונה וחוקית יש צורך בשני אנשי מקצוע עיקריים ולשכור את שירותיהם של עורך דין ביטקוין ורואה חשבון מומחה בתחום.  רק עורך דין ביטקוין עם הבנה בעולם הקריפטו יוכל להנחות ולהדריך את הלקוח שלו כיצד להתנהל בצורה נכונה וחוקית ואיך לדווח בצורה מלאה ושקופה לרשויות המס וכמובן לעבוד מול רואה חשבון בכדי שההתנהלות שלו תהיה לפי החוק.

עורך דין ביטקוין ואיתו רואה חשבון המבין בתחום הביטקוין והקריפטו ידעו כיצד להנחות אדם המעוניין להקים מיזם או שכבר התחיל בהקמה של מיזם כלשהו כיצד לעשות זאת בצורה הנכונה החוקית והיעילה ביותר. איך להתאגד, באיזה אופן להקים את המיזם, אילו מסמכים נדרשים לצורך הקמת המיזם ולאחר מכן לדיווח חוקי לרשויות המס, כיצד לנהל את הנהלת החשבונות ועוד. אם בעסק רגיל ללא מסחר ווירטואלי יש הרבה מאוד חוקים ודרישות, תארו לעצמכן כמה חוקים ודרישות קיימים בתחום דיגיטלי חדש שטרם קיים עבורו נוסח משפטי אחיד וברור.

התנהלות חוקית של יזמים במיזמים דיגיטליים יאפשרו להם להרוויח את המקסימום בצורה חוקית ומלאה, לגייס כספים ולשמור על המיזם שלהם. לכן ישנה חשיבות רבה בניהול ותכנון על ידי עורך דין ביטקוין אשר מתמקד בתחום ומבין בביטקוין ובקריפטו.  זו הדרך היחידה לגרום למיזם להצליחה בצורה הטובה ביותר וכמובן בדרך חוקית.

עורך דין ביטקוין מכיר את רשויות המס ואת משרד המשפטים ומתמחה בתחום הקריפטו והביטקוין. הוא ידע לספק מענה משפטי מיידי אמין ומקצועי גם לאנשים פרטיים וגם לאנשי עסקים מנוסים וללוות מיזמים משלב ההקמה של המיזם ועד שהוא פועל ומרוויח וכמובן בזמן שהוא פועל. עורך דין ביטקוין הוא דמות חשובה מאוד והוא מהווה דמות חובה בכל התקשרות דיגיטלית בה נעשה מסחר במטבע הביטקוין בכדי להבטיח שאותו מיזם יתנהל בצורה חוקית ויעמוד בכל דרישה משפטית שקיימת. ישנם מיזמים שצריכים לעמוד בדרישות המינימליות של רשות המס המקומית ויש את הדרישות הנוספות של הרשות להלבנת הון, הרשות של ניירות ערך במידת הרלוונטיות וכל גוף משפטי או חשבונאי אחר אליו יצטרך לדווח מקים המיזם.

עורך דין ביטקוין

העולם הדיגיטלי מתפתח במהירות ואיתו צצות סוגיות משפטיות וחשבונאיות מורכבות:

העולם הדיגיטלי וההתפתחות המהירה שלו באופן כללי ואוניברסלי פתחה את הדלת לתחומים רבים אחרים ואפשרה לפריצה והקמה של רעיונות שעד כה היו חלומות ולהקמה של מיזמים בקלות ובמהירות. במקביל לקלות של הקמת מיזמים, ניהול שלהם ומסחר בין מדינות העולם השונות ובין קצה אחד של העולם לקצה השני, התעוררו לא מעט סוגיות משפטיות וחשבונאיות שדורשות התמקדות והתמחות בתחום. לא כל סוגיה משפטית תענה באופן מיידי שכן יש לקחת בחשבון שמדובר בתחום חדש ומתחדש ולכן סביר להניח שלפחות בתחילת הדרך תהיינה פרצות רבות. אך עם זאת, ישנן כבר רגולציות בתחום, חוקים ברורים ודרישות חשבונאיות שבהן חובה לעמוד ואותן חובה לבצע במידה ומעוניינים לסחור בביטקוין או בכל מטבע וירטואלי אחר. כאן חובה לזכור שכל התנהלות עסקית שהיא בה יש החלפה, המרה או כל פעולה אחרת במטבעות- גם אם הם ווירטואליים- יש צורך באנשי מקצוע המכירים את התחום ויודעים כיצד להתנהל בו בצורה חוקית, מקצועית ומהירה. במידה ואתם מתכננים לסחור במטבעות ווירטואליים או להקים מיזם אשר יתבסס על מטבע הביטקוין או כל מטבע אחר- אל תוותרו על שירותיו של רואה חשבון המתמחה בתחום הביטקוין ובטח של על שירותיו של עורך דין ביטקוין.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue