חיפוש

עורך דין גבייה 2022 לא מה שחשבתם

עורך דין גבייה

עורך דין גבייה 2022 לא מה שחשבתם

בשנת 2022 הרבה מאוד אנשים מתנהלים במינוס מתמשך ובגלגל אין שופי של לקיחת הלוואה בכדי לסגור חובות וכן הלאה.

החוכמה היא כמובן ללמוד להתנהל כלכלית בצורה נכונה גם אם אתם משק ביתי בלבד או עסק קטן ובטח ובטח אם מדובר בעסק כלכלי ובארגון גדול עם לקוחות וספקים.

חובות גדולים יכולים להוביל לתהליכים של הוצאה לפועל, הגשת בקשה לפשיטת רגל ומצבים נוספים שאף אחד לא רוצה להגיע אליהם או להתמודד איתם.

אפשר לשים סוף לחובות ולצאת לדרך חדשה גם אם אתם אלה שחייבים את הכסף וגם אם אתם אלה שצריכים לגבות את הכסף מגוף אחר, בעזרת עורך דין גבייה.

עורך דין גבייה

עורך דין גבייה שם סוף לחובות ומסייע לצאת לדרך כלכלית חדשה ונכונה:

התנהלות כלכלית נכונה היא הבסיס לניהול של כל משק כלכלי גם אם הוא קטן וגם אם הוא גדול.

ברגע שמבצעים תהליך של גבייה וסגירת חובות חובה ללמוד כיצד להישאר במצב כלכלי מאוזן ולהימצא בפלוס בחשבון בעזרת ייעוץ וליווי של אנשי מקצוע בתחום אחרת אפשר בקלות להגיע לאותו מקום שוב.

אבל כאשר נמצאים במצב של חוב או רגע לפני פשיטת רגל- חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין גבייה בכדי לטפל במצב ולאחר מכן להסתדר כלכלית מחדש.

עורך דין גבייה מטפל בשלושת התחומים העיקריים הבאים- טיפול בחדלות פירעון ופשיטת רגל, מחיקת חובות והסדרי נושים. אם אתם נמצאים באחד מהמצבים האלה או בתהליך שעלול להוביל לאחד מהמצבים האלה- כדאי לפנות להיוועצות עם עורך דין גבייה.

עורך דין גבייה

עורך דין גבייה מסייע במחיקת חובות על פי החוק במדינת ישראל:

על פי חוק במדינת ישראל ניתנת האפשרות לכל אדם אשר נקלע למצב של חובות לפנות לביצוע תהליך של מחיקת חובות על מנת לסדר את המצב הכלכלי שלו ולא ליפול עמוק יותר.

במצב שכזה יש צורך בשירותיו של עורך דין גבייה אשר יש לו בקירות עמוקה בתחום של הוצאה לפועל ומחיקת חובות.

עורך דין גבייה יודע כיצד לפעול על פי חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי ולזרז כל תהליך של מחיקת חובות וכן קבלת הפטר על מנת לסייע לאותו אדם חייב לצאת מהחובות ולהימנע ממצב שהוא נכנס אליהם שוב.

עורך דין גבייה מכיר את התחום בצורה טובה ובקיאה ויכול לייצג את שני הצדדים.

עורך דין גבייה שמייצג את הצד של החייבים עוסק בפעולות של ביטול הגבלות, הגשת בקשה לצורך איחוד תיקים, ביצוע תהליך של מחיקת חובות, הסדרי נושים וביצוע תיקון מרשם נתוני אשראי של הלקוח.

עורך דין גבייה שמייצג של הצד של הזוכים עוסקת בפעולות של הגשת הצעה למימוש שטר, הגשת תובענה על סכום קצוב וכן ביצוע פסק דין וגביית החובות בפועל.

בכל אחד מהמצבים עורך דין גבייה רואה לנגד עיניו את חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי ופועל לצורך שיקום כלכלי של החייבים על מנת לסייע להם לצאת לדרך כלכלית חדשה ונכונה ולא להיות חייבים שוב בעתיד.

עורך דין גבייה

הליך של מחיקת חובות או תהליך של פשיטת רגל? עורך דין גבייה ידע להדריך אתכם ולכוון לתהליך הנכון:

כאשר גוף מסוים חייב כספים עבור הנושים ואינו יכול לשלם יש לגשת להליך של מחיקת חובות ותשלום עבור הנושים.

בכדי שתהליכים אלה לא ימשכו שנים ארוכות, נכנס לפועל בשנת 2019 חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שסייע לפשט ולייעל את תהליכי הגבייה ולקצר אותם על מנת לקבל את ההפטר לחייב בצורה יעילה ומהירה יותר.

כאשר נקלעים למצב של חובות- מכל אחד מצידי המתרס חשוב שילווה אתכם עורך דין גביית חובות שידע לייעל ולקצר עוד תהליכים נחוצים.

כאשר אדם חייב כסף עליו להגיש בקשה לקבלת הפטר כלומר לביצוע מחיקת חובות ולכן עליו לשתף פעולה או לבצע אופן יזום הליך של חדלות פירעון המוכר יותר בשמו הליך פשיטת רגל.

ההליך מתבצע מול לשכת ההוצאה לפועל ויש לו שלושה שלבים עיקריים- כינוס נכסי החייב ותשלומים שלו, ביצוע פירעון של החובות וקבלת ההפטר.

עורך דין גבייה מלווה את החייב בכל אחד מהשלבים על מנת שיתבצעו בצורה מהירה ויעילה.

בשלב הראשון של התהליך בית המשפט מכנס את כל נכסי החייב ומטיל עליו תשלום חודשי לתקופה זו עד שיקבל את ההפטר מהתשלום.

בשלב השני של התהליך מתבצע פירעון חובות- לאחר כינוס כל הנכסים של החייב ותחילת קבלת התשלום החודשי ניתן למכור את הנכסים לכל המרבה במחיר כאשר הכסף שמתקבל מהמכירה מתחלק בין הנושים על פי הסדר שנקבע מראש.

בשלב השלישי של התהליך יש לוודא שלא ניתן לגבות עוד כספים באף דרך מהחייב ואחרי שבית המשפט והרשם בלשכת ההוצאה לפועל השכנעו בכך הם מכריזים על החייב כפושט רגל ומעניקים לו הפטר- מחיקת כל חוב נוסף שיש לו שלא הצליח לכסות במהלך התהליך כולו.

בכדי לקצר את התהליכים ולייעל את העבודה חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין הוצאה לפועל.

עורך דין גבייה

עורך דין גבייה מסייע בתהליך לחייבים ולא מומלץ לוותר על שירותיו:

נושים אשר חייבים להם סכומים פונים ברוב המקרים ישירות ללשכה להוצאה לפועל על מנת לגבות את החוב של הסכום המגיע להם. במקרים כאלה על החייב לפנות בהקדם לקבל ייעוץ וליווי אצל עורך דין גבייה שהוא גם עורך דין שעוסק במחיקת חובות.

עורך דין גבייה יכול לייצג את הנושים על מנת לגבות את הכספים שחייבים להם והוא יכול לייצג גם את החייבים על מנת לסייע להם להפחית את התשלומים.

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי נועד לקצר את ההליכים של הוצאה לפועל ופועל לטובת שני הצדדים הנושים והחייבים בצורה כזו שהוא מסייע לקבלת הכספים מהר יותר מבעבר אך לא מכניס את החייב לבור כלכלי אשר לא יוכל לצאת ממנו.

מדובר בהזדמנות של ממש לצאת לדרך חדשה על ידי הליך של כינוס נכסים והסדר נושים רגע לפני שצריך להכריז על פשיטת רגל. עורך דין גבייה שנבחר לייצג כל אחד מהצדדים ידע כיצד לקצר ולייעל את התהליך לטובת שני הצדדים.

עורך דין גבייה מיומן מכיר את התהליכים ויודע כיצד להתנהל מול הלשכה להוצאה לפועל, לייעל את התהליך של מחיקת החובות של החייב במקרה שהוא מייצג את הצד של החייבים ולקצר את התהליך של קבלת הכספים עבור הנושים במקרה שהוא מייצג את הצד של הזוכים.

בשני המקרים עורך דין גבייה ידע כיצד לייעל ולקצר את התהליך בכדי לסייע לשני הצדדים לצאת לדרך כלכלית חדשה בהקדם האפשרי.

עורך דין גבייה

עורך דין גבייה לא רק גובה כסף אלה עוזר במחיקת חובות

אם בעבר תהליך של גביית חובות היה תהליך ארוך ומתסכל וחייב את הגופים החייבים להגיש בקשה לפשיטת רגל והנושים לא ראו את הכסף המגיע להם לאורך שנים רבות ובחלק מהמקרים כלל לא- הרי שהיום החוק החדש משנת 2019 מאפשר הליך קצר ויעיל בהרבה יותר.

חייבים יכולים להחזיר את החוב שלהם עבור הנושים להם הם חייבים בצורה מהירה ויעילה אשר לא פוגעת בהם ובמקביל לקבל סיוע לצורך שיקום כלכלי על מנת שלא ישארו בחובות ולא יצברו חובות נוספים.

מהצד השני של המתרס הנושים יקבלו את הכסף שלהם מהר יותר וברוב המקרים את כל הסכום שחייבים להם או את רובו. רק כאשר בית המשפט והלשכה להוצאה לפועל ישתכנעו סופית שאין החייב יכול לשלם יותר לא מכספו ולא מערך נכסיו לנושים רק אז הוא יעניק לו את ההפטר- מחיקת שאר החובות שיש לו.

עורך דין גבייה הוא דמות המפתח בתהליך שכזה לכל אחד מהצדדים.

כאשר מדובר בנושים עורך דין גבייה הוא איש המקצוע אשר יבצע עבורם את הגשת הבקשות הרלוונטיות ויקצר את התהליכים כך שלא יקחו שנים רבות עד שיראו את הכסף שמגיע להם ויגדלו הסיכויים שהם יקבלו את כל הסכום שמגיע להם או לפחות את רובו.

כאשר מדובר בחייבים עורך דין גבייה הוא איש המקצוע אשר יפשט עבורם את התהליך וילווה אותם לאורכו בכדי שיוכלו לא רק לשלם את כל החובות שלהם אלא גם לבצע מחיקה של החובות שנשארו להם ולקבל הדרכה וייעוץ כלכלי אשר יסייעו להם לצאת לדרך כלכלית חדשה ולא להיכנס לחובות נוספים בעתיד.

כפי שנאמר בהתחלה התנהלות כלכלית נכונה היא הדרך היחידה להימנע מחובות ומגבייה של חובות אך במצב בו נקלעתם לחובות ועליכם לשלם אותם ואין בידכם לעשות זאת או שחייבים לכם כספים ולא משלמים אותם- יש צורך לפנות אל עורך דין גבייה ויפה שעה אחת קודם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue