חיפוש

עורך דין דיני חברות

עורך דין דיני חברות

עורך דין דיני חברות

כאשר קבוצה מסוימת של אנשים רוצה לפתוח חברה יחדיו, רוב הסיכויים שהם לא יצליחו לעשות את התהליך בעצמם ללא ליווי שי איש מקצוע. למעשה זה כמעט על גבול הבלתי אפשרי. הבירוקרטיות שעומדות לפני הקמת החברה הן מרובות ומחייבות הליכים חוקיים ומשפטיים על מנת לעשות זאת. לכן בדיוק מסיבה זו, התחזקה לה מאוד נישה מאוד ספציפית ובעולם עריכת הדין, ואנחנו כמובן מדברים על עורך דין דיני חברות.

מה תפקידו של עורך דין דיני חברות

על עורך הדין להקים מבחינה חוקית ומשפטית את החברה מול כל הגורמים השונים. עליו לרשום את החברה ברשם החברות, עליו לפתוח להם חשבונות בנק מסודרים לחברה וכולי. מלבד זאת על העורך דין דיני חברות להכין חוזה עבודה שותפות מסודר בין כל השותפים בחברה, הדירקטוריון וללוות את החברה בשוטף בכל תחומי הפעילות שלה במשך השנים.

עורך דין דיני חברות
עורך דין דיני חברות

איך מוצאים עורך דין דיני חברות

הדרך הטובה ביותר למציאת עורך דין טוב תלויה מאוד במעגל החברים והמשפחה הקרובים. תמיד טוב לקבל המלצה מאדם הקרוב אלינו שחווה סיטואציה דומה לסיטואציה שאנחנו חווים כרגע, ואם הוא מכיר בעל מקצוע טוב שיכול לעזור לנו, זה בכלל מעולה. הבעיה היא שלרוב האנשים אין יותר מכרים שהם בעלי חברות גדולות שבאמת יכולים להמליץ על איש מקצוע טוב שילווה את התהליך הבירוקרטי הארוך הזה. לכן, הדרך הטובה ביותר למציאת עורך דין דיני חברות הוא בזכות ידידו הטוב ביותר של האדם כיום, האינטרנט.

איך מגיעים אל העורך דין המושלם?

האינטרנט אומנם מקל על חיינו משמעותית מפני שהוא נותן לנו מאות עד אלפי תוצאות חיפוש לכל דבר שאנחנו מתעניינים וחפצים בו. אך לפעמים, ריבוי של תוצאות יוצר בלבול רב, לא באמת מאפשר לנו לעשות מחקר מקיף על כל בעל מקצוע, ואפילו (לא עלינו) גורם לנו ליפול על נוכלים. לכן, כאשר מחפשים עורך דין דרך האינטרנט, חשוב לבצע סינון ראשוני שישאיר לנו רק עורכי דין עלית שעלינו לעשות עליהם מחקר ולהיפגש איתם לפני שאנחנו מתחילים איתם תהליך ארוך טווח.

עורך דין דיני חברות
עורך דין דיני חברות

סינון ראשוני 

על מנת לעשות סינון ראשוני של עורכי דין, הכנו לכם רשימה קצרה של טיפים שיעזרו לכם:

  1. מקום מגורים: לרוב כאשר מקימים שותפויות עסקיות, ישנם מספר רב של אנשים בתוך הדירקטוריון. אנחנו נמליץ לכם למצוא עורך דין דיני חברות שמיקום המשרד שלו נגיש לכלל השותפים. אתם הולכים להיפגש על העורך דין הרבה פעמים, תדאגו שזה יהיה נעים לכולם.
  2. לקוחות ממליצים: כל בעל מקצוע באשר הוא מתגאה בלקוחות העבר שלו, אל תתביישו ותבקשו לדבר איתם. ככל שיש לעורך דין יותר לקוחות ממליצים, אתם יכולים להיות בטוחים יותר שמולכם עומד בעל מקצוע אמין. אם אין לו לקוחות ממליצים, אז אולי כדאי לחפש משרד אחר.
  3. תחום מומחיות: לכל עורך דין יש את תחום ההתמחות שלו, ודיני חברות הוא תחום מאוד משמעותי שלוקח הרבה מאוד זמן להתמחות בו. כאשר אתם נפגשים עם עורך דין דיני חברות, בקשו ממנו להראות לכם את כל התעודות המקצועיות שלו שמראות ומוכיחות שהוא אכן מומחה בתחומו וכשיר לביצוע המשימה הזו.
  4. אופן תשלום: אתם כרגע חברה בהקמה, אתם לא רוצים להיכנס להוצאות גבוהות מידי לפני שאפילו הכנסתם שקל אחד, תשתדלו לקבל כמה שיותר הצעות מחיר שונות עם שיטות תשלום שונות. כמובן שאל תלכו לעורך דין הכי זול אם הוא הכי פחות מקצועי, אבל אנחנו כן נמליץ לכם למצוא איזון בין המחיר של העורך דין לבין המקצועיות שלו. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue