חיפוש

עורך דין דיני חברות

עורך דין דיני חברות

עורך דין דיני חברות

אם אתם בעלי חברה או ארגון סביר להניח שיש לכם עורך דין דיני חברות. עורך דין קבוע בחברה או קבוע שעובד עם החברה אחראי על אספקת שירותי ייעוץ וליווי משפטי לחברות ארגונים ותאגידים. השירות הזה יכול להינתן פר פרויקט על בסיס חד פעמי או באופן קבוע על בסיס ריטיינר חודשי. אותם עורכי דין אחראים על כל התחום המשפטי של אותו ארגון או חברה- מהסכמי הקמה, חוזה שותפות, הסכמי קניין רוחני, ועד פיתוח והפצה וכל הסכמי ההתקשרות עם הלקוחות. דיני חברות מאגדים את כל החוקים התקנות וההגבלות שיש בהם צורך ומאפשרים לנהל את הפעילות העסקית והפיננסית של החברה מרגע ההקמה שלה ועד, אם יקרה- פירוקה. ועל הדינים האלה מופקד עורך דין המומחה בתחום.

עורך דין דיני חברות
עורך דין דיני חברות

השירותים שמספק עורך דין דיני חברות:

ליווי וייעוץ משפטי בשלב הראשוני- בשלב ההקמה של החברה כבר מהרגע של ההתארגנות הראשונית והרעיון להקים חברה יש צורך בעורך דין שייעץ ויעבור על כל הנתונים והתנאים עוד לפני שמתחילים את ההקמה בפועל.

ליווי משפטי באופן שוטף בכל זמן פעולת החברה- כל עוד החברה פועלת יש צורך בניהול שוטף של כל הפן המשפטי של העסק על מנת שהמנהלים הבכירים לא יצטרכו להתעסק בכך ויהיו פנויים לניהול השוטף של העסק. עורך דין דיני חברות מנהל את המשא ומתן על כל רכישה ובכל חוזה, בודק את הסיכונים המשפטיים ואת החוקיות של עסקאות שנחתמות וגם עורכים את החוזים של החברה מול הגופים השונים.

ייצוג של החברה בבתי המשפט ובמקרים משפטיים- ברגע שיש צורך בהגעה לבית המשפט או שישנה תביעה כלשהי שהחברה מעורבת בה תפקידו של עורך הדין הוא לייצג את החברה בבית המשפט ולהציל אותה מפני תביעות עתידיות אפשריות.

ליווי שוטף בכתיבה ועריכה של הסכמים וליווי של עסקאות מסחריות- עורך דין דיני חברות מלווה את החברה בכל עסקה מסחרית שהיא מהשלב הראשון של התקשרות מול הגורמים הרלוונטיים דרך עריכה של החוזה ועד לסגירה של העסקה לשביעות רצונם של בעלי החברה, חתימה על ההסכם וכן הוצאתו לפועל ועמידה בתנאיו.

עורך דין דיני חברות
עורך דין דיני חברות

גם בתוך החברה עצמה:

דיני חברות ארגונים ותאגידים לא קשורים רק למה שנעשה בין החברה לגופים אחרים אלא גם למה שנעשה בתוך החברה עצמה- להסדיר ניגודי אינטרסים בין בעלי המניות של החברה, פתרון סכסוכים בין עובדי החברה השונים וכן הסדרה של כל הפן המשפטי בתוך החברה ומחוצה לה. 

במקביל להסדרת כל הקשרים ומערכות היחסים בין החברה או הארגון וגורמים חיצוניים- עסקים מקבילים, שותפים עסקיים, לקוחות וספקים וכן גופים פיננסיים ורשויות שונות, יש צורך להסדיר באופן קבוע את היחסים בין בעלי התפקידים והמשרות הבכירות בתוך החברה לבין בעלי החברה עצמה- ועל כל אלה בנפרד וביחד אחראי עורך דין דיני חברות.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue