חיפוש

עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל

תיאור מקרה

לט' יש חברת שיווק מאוד גדולה. החברה בבעלותו מתמחה במתן שירותים דיגיטלים לבעלי עסקים. השירותים  של אותה החברה כוללים: פרסום ממומן בפלטפורמות שונות ברשת החברתית, כתיבת תוכן לבעלי עסקים, עיצוב גרפי ובניית אתרים. את כל השירותים שהחברה מספקת, הם עושים מהמשרד שלהם על ידי תשלום לעובדים שכירים. השירות היחידי שאותם הם מבצעים באמצעות "פרילנסרים" זה השירות של בניית אתרים. למעשה, כל פעם שהחברה של ט' מקבל הזמנה לבנייה של אתר הם מקבלים מקדמה בתחילת העבודה, ואת שאר הכסף הם מקבלים בסיום העבודה. התוכנית העסקית של ט' הייתה מאוד פשוטה, ברגע שהוא מקבל את המקדמה הוא ישר מעביר אותה לספק כנגד חשבונית מס קבלה, אותו ספק מתחיל לעבוד על האתר, וברגע שהוא מסיים אותה, ט' נותן גישה ללקוח שלו לאתר ומקבל את שאר הכסף לחשבון של החברה. היחסים העסקיים שלהם עבדו בצורה נהדרת במשך תקופה ארוכה. אחר חצי שנה ט' קיבל הזמנה מאוד גדולה של אתרים, בסכומים של כמה מאות אלפי שקלים. 

הספק נעלם

כמו שכבר הבנתם, ט' קיבל מקדמה כספית מאוד גבוה על האתר שעתיד להתקבל, והוא העביר אותה לספק. ט' ידע שהזמן שאמור לקחת אותו ספק לבנות את האתר אמור לקחת עד 30 ימי עסקים. ט' גם לא "הציק" יותר מידי לאותו ספק כי המערכת יחסים שלהם הייתה טובה ואמינה. לאחר תקופה של כמעט חודשיים, הספק הפסיק לענות לט' וכמובן שלא סיפק את המוצר. ט' ניסה להשיג אותו בכל דרך אפשרית הוא אפילו דפק על דלת הבית שלו. אך זה לא צלח. באותו הזמן הלקוחות של האתרים לא מבינים היכן האתר שלהם ולא הפסיקו לשאול את ט' מה קורה עם הפרויקט הזה. ט' היה איש מאוד אמין, ולכן על מנת לשמור על השם הטוב שלו, הוא החליט שהוא יחזיר להם את כל הכסף עבור המקדמה ששילמו מכיסו הפרטי (להזכירכם הכסף עבור המקדמה עבר ישירות לספק.

עורך דין הוצאה לפועל
עורך דין הוצאה לפועל

ט' לא נשאר חייב

במהרה ט' הגיש תביעה באמצעות עורך דין כלפיי הספק, בטענה שהוא חייב לו כספים ושהוא פגע בו ובעסק שלו. אותו הספק גם ענה לתביעה שלו באמצעות עורך דין. התביעה עצמה לא ארכה יותר מידי זמן, אותו הספק בעצם לא הצליח להוכיח לבית המשפט שהכספים אכן שייכים לו, ובית המשפט הכריע בדיון הראשון שהספק צריך להחזיר לט' את כל הסכום, לפצות אותו כספית וכמובן לשלם על הוצאות המשפט. לאחר חודשיים מעת פסק הדין הספק לא שילם לט' את כספו.

ט' פנה לעורך דין הוצאה לפועל

למרות שט' לא קיבל את כספו ואת הפיצויים שמגיעים לו, הוא החליט לא לוותר. ט' פנה לעורך דין הוצאה לפועל שיעזור לו לממש את צו בית המשפט וכמובן לקבל את הכסף שמגיע לו מההכרעה. לאחר יומיים בלבד מעת הפגישה הראשונה שלו עם עורך הדין, נגד הספק נפתח תיק בהוצאה לפועל. העורך דין הוצאה לפועל שט' שכר, דאג שכל החשבונות בנק של הספק יהיו מעוכלים, כל המשכורות העתידיות שלו, החסכונות, הרכב ועוד. העורך דין גם דאג לבצע צו יציאה מהארץ על מנת שהספק לא יוכל לברוח מבלי למצות את החוב של מול ט'. לאחר חודש ימים בלבד לאחר פתיחת התיק בהוצאה לפועל, הספק החזיר לט' את כל הכספים שהגיעו לו, הוא שילם לו כמובן את הפיצויים שהגיעו לו ואת שכר הטרחה של שני עורכי הדין שליוו את ט' בהליך המשפטי הזה. ללא עורך דין הוצאה לפועל, ט' כנראה לעולם לא היה רואה את הכספים שבית המשפט קבע שמגיעים לו על פי חוק.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue