חיפוש
עורך דין הרצליה

עורך דין הרצליה

אם תחפשו באינטרנט עורך דין הרצליה תקבלו רשימה מכובדת של עורכי דין ולכל אחד מהם תהיה התמחות בתחום אחר: דיני נזיקין, משפחה, מקרקעין, ביטוח לאומי ועוד. רב הסיכויים שתבחרו את שלושת עורכי הדין שיופיעו ראשונים בעמוד התוצאות ובשלב הבא תיכנסו לבדוק את האתרים שלהם. אם החלטתם שהם נראים מספיק מקצועיים ומספיק אמינים אולי גם תתקשרו לקבוע פגישת היכרות או תשאירו פרטים באתר. איך תדעו לבחור מתוך הרשימה את עורך הדין הכי טוב עבורכם? 

עורך דין הרצליה
עורך דין הרצליה

איך בוחרים עורך דין עיר בעיר הרצליה?

ריכזנו עבורכם את הנושאים העיקריים שיעזרו לכם לבחור עורך דין בהרצליה:

  • השכלה וידע מקצועי – מכיוון שכל עורך דין שהוסמך על ידי לשכת עורכי הדין לעסוק בתחום חייב לעבור מבחנים, אין באמת חשיבות למוסד האקדמי בו למד. עורך דין שלמד במכללה או עורך דין שלמד באוניבריסטה יכולים לקבל את אותו הציון במבחני ההסמכה ולהיות בעלי אחוזי הצלחה זהים. לכן, פחות חשוב לדעת היכן למד עורך הדין אלא חשוב יותר שיהיה בקיא בחוקים ובפסיקות האחרונות בתחום. 
  • עורך דין כללי או עורך דין בעל התמחות –אם אתם זקוקים לעצה משפטית כללית או עקרונית תוכלו להתייעץ עם עורך דין כללי אך אם יש לכם בעיה בנושא מסוים, חשוב לבחור עורך דין בהרצליה שעוסק אך ורק בתחום הזה. לדוגמא, אם אתם שוקלים להתגרש, תוכלו לפנות אל עורך דין כללי אך כאשר תגיעו אל שולחן הדיונים ותחליטו על הסדרי השהות ועל חלוקת הרכוש מומלץ שתפנו אל עורך דין המתמחה בדיני משפחה. 
  • חפשו ברשתות חברתיות – עורכי דין רבים אוהבים לתת יעוץ ראשוני קצר לכל מיני סוגיות משפטיות בעמודי פייסבוק, בפורומים ובבלוגים. ככל שעורך הדין יענה על יותר שאלות, כך הוא יתפס בעיני הקוראים (הלקוחות הפוטנציאלים) כיותר אמין ויותר מקצועי. 
  • שכר טרחה – שכרו של עורך דין בעיר הרצליה או בכל עיר אחרת נקבע בכמה דרכים. יש כאלה שיגבו שכר לפי שעת עבודה, יש כאלה שיגבו אחוזים מסוימים מהפיצויים שיתקבלו ויש כאלה שיעבדו לפי סכום קבוע מראש.גובה התשלום לרב ישקף את מידת המקצועיות והוותק של עורך הדין. האמונה הרווחת היא שככל שעורך הדין הוא יותר ותיק כך שכר הטרחה שלו יהיה יותר גבוה. כמובן שחשוב לבחור בעורך דין בעיר הרצליה שיתאים לתקציב שלכם. 

חשיבותה של פגישת היכרות עם עורך דין בהרצליה

אחרי שהתרשמתם מעורך הדין בעולם הוירטואלי הגיע הזמן להתרשם ממנו בעולם האמיתי בשיחה אישית. חשוב להגיע לפגישה ולשאול על התנהלות התיק, על אופן התשלום (פריסה לתשלומים, אחוזי הצלחה  ועל ההשלכות המשפטיות.

בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue