חיפוש

עורך דין ירושות

עורך דין ירושות

ירושה הוא אחד הנושאים הרגישים ביותר בכל מה שקשור למשפחה והוא אחת הסיבות למריבות בין אחים. בשביל למנוע מריבות וריבים על ירושה קיים חוק הירושה אשר מגדיר מראש- מהי צוואה, מה הופך צוואה לתקפה ומה פוסל אותה, מי היורש הרשאי ומי לא זכאי לרשת וזאת תוך כדי הגדרת כל תהליך הירושה. במקרה רגיל עורך דין ירושות מוציא לפועל את הירושה לפי הצוואה, אך ישנם גם מקרים המצריכים התערבות משפטית וכאן חשוב ביותר שיהיה נוכח עורך דין מהתחום.

מתי יש צורך בעורך דין ירושות?

אמנם עיקרון היסוד בדיני משפחה הוא החופש לצוות- מה שמשאיר את ההחלטה לכל אדם אם הוא מעוניין לערוך צוואה לפני מותו ואם הוא רוצה לשכור עורך דין ירושות לצורך כך. אמנם הוא לא מחויב כלל אך ההמלצה היא בכל הנוגע לירושה בעיקר בגלל הסיבות לעיל היא לשכור את שירותיו או לפחות להיוועץ עם עורך דין ירושות.

רוב מקרי הירושה שעורך דין ירושות מתעסק בהם הם ההוצאה לפועל של הצוואה של הנפטר אך ישנם סכסוכים בין היורשים או בין כאלה שלא הוזכרו כיורשים המצריכים התערבות מעבר ואפילו ייצוג בבית המשפט. לרוב מדובר במקרים של הגשת בקשה למתן/ביטול או תיקון צו ירושה וגם הגשת התנגשות למתן צו ירושה אך כאמור תמיד יכולים להיות מקרים מסובכים יותר.

עורך דין ירושות
עורך דין ירושות

עורך דין ירושות ידע ללוות את הלקוחות שלו בצורה רגישה שתמנע אי הבנות עתידיות ותחסוך סכסוכים עתידיים אפשריים. על מנת לעשות זאת רצוי ליצור קשר עם עורך דין ירושות כבר בשלב של כתיבת הצוואה וזאת בכדי לכתוב ולערוך אותה בצורה חוקית ובכדי שאותו עורך דין ידע מה הרצון הברור של המוריש ויוכל להוציא אותו לפועל בבוא היום. בהמשך הטיפול עורך דין ירושות ידע להוציא אל הפועל את הצוואה בצורה יעילה ומהירה ויתנהל אל מול הגורמים השונים בצורה שתקל על כל הנוגעים בדבר ותמנע בירוקרטיה מיותרת וסחבת.

ייעוץ הכוונה וליווי של עורך דין ירושות לאורך כל התהליך ימנע עוגמת נפש, סכסוכים עתידיים ויקל על ההוצאה לפועל של הצוואה מבחינה חוקית ובירוקרטית ולכן למרות שניתן לכתוב ולערוך צוואה וגם להגיש בקשה למתן צו ירושה באופן עצמאי- מומלץ לעשות זאת עם עורך דין ירושות. 

בכל הקשור לתחום הירושה חשוב להגיע לפחות לפגישה אחת עם עורך דין המומחה בתחום, לקבל הסבר על סוגי הצוואות הקיימות, על האפשרות של ליווי משפטי של עורך דין יקודות וגם הסבר על דרך ההוצאה לפועל של הצוואה, וליווי משפטי בבוא הזמן.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue