חיפוש

עורך דין ליטיגציה

עורך דין ליטיגציה

עורך דין ליטיגציה

כאשר אנשים צריכים את השירות של עורך דין הם ישירות פונים לעורך דין שהם חושבים שהוא אכן מקצועי בתחומו, האם זה הדבר הנכון ביותר לעשות? בחלק לא מובטל מן המקרים זה אכן הדבר הנכון לעשות. לאחר שאדם מסוים מבין את הבעיה שלו ולפיכך מחפש את העורך דין המתאים ביותר עבורו. אם הבעיה אינה דורשת ייצוג בבית המשפט, זה אכן הדבר הנכון לעשות. אך עם הבעיה דורשת עורך דין שייצג אותכם בבית המשפט, אנחנו נמליץ לכם בחום לפנות לעורך דין ליטיגציה.

מזה בעצם עורך דין ליטיגציה

אפשר להתייחס אל ליטיגציה כאל אומנות הבמה. ליטיגציה היא היכולת של עורך דין לסחוף אחריו אנשים, לדבר בבירור ובצורה הולמת, להבין את כל השחקנים שנמצאים כרגע בבית המשפט, והכי חשוב לדעת איך לנתב את כל מהלך השיחה ולשכנע את השופט בצדקתו של הלקוח שלו באמצעות הכלים שיש לו. 

עורך דין ליטיגציה
עורך דין ליטיגציה

האם כל עורך דין הוא ליטיגטור?

חשוב להבין את הדרך שעורך דין עובר על מנת לקבל את התואר ואת הזכות לייצג לקוחות בתיקים שונים. בראש ובראשונה עליו לעבור את הלימודים בפקולטה למשפטים, אלו לימודים ארוכים מאוד, מתישים מאוד וכמובן יש שם הרבה מאוד מבחנים קשים. לא כל בנאדם מסוגל לעבור את הדבר הזה, ואדם שאכן סיים זאת, אפשר להסיק מכך רק דברים טובים עליו. ברגע שהוא סיים את לימודי המשפט, עליו להתמחות בתחום מסוים. ההתמחות דורשת מן העורך דין לעבור הרבה מאוד קורסים משלימים והשתלמויות שונות בנישה בה הוא רוצה להתמחות וכמובן לצבור הרבה מאוד ניסיון בשטח. אך כל הפעולות הללו אינם הופכות את הבנאדם לליטיגטור.

האם זאת אומנות נרכשת?

יש שיגידו שעורך דין ליטיגציה הוא בנאדם אשר נולד עם כל התכונות האלה. תכונות כמו הובלה, יכולת דיבור וסחיפה של אנשים. ישנם הרבה מאוד חוקרים שיגידו שזאת אמת לאמיתה ואי אפשר באמת ללמוד זאת. אך המציאות מראה לנו אחרת, אלו אכן תכונות שאפשר ללמוד באמצעות תרגול רב שנעשה על ידי אנשי המקצוע הנכונים. כמו שאתם יודעים אחד מגדולי ראשי הממשלה של מדינת ישראל עבר אין ספור קורסים שלימדו אותו כיצד לנאום מול קהל בצורה הסוחפת ביותר שיש.

עורך דין ליטיגציה
עורך דין ליטיגציה

האם עורך דין ליטיגציה הוא דבר חובה?

כמו שאמרנו מקודם, כאשר העבודה היא בעיקר משרדית ודורשת הרבה בירוקרטיה, עורך דין ליטיגציה הוא אינו בגדר חובה. גם כאשר העבודה היא מול קבוצה מצומצמת של אנשים ולא דורשת ייצוג בבית המשפט כמו כתיבת חוזה, התנהלות מול רשויות, דיני גירושין וכולי, אין באמת צורך בכך. אך אם הבעיה המשפטית היא גדולה, מסובכת ודורשת ייצוג בבית המשפט, דעתנו היא שעורך דין ליטיגציה הוא בגדר חובה. זה יעלה את הסיכויים שלכם משמעותית לניצחון במשפט.

כיצד מוצאים עורך דין ליטיגציה מומחה?

בראש ובראשונה אנחנו נמליץ לכם לחפש אדם קרוב שעבר מקרה דומה לשלכם שיכול להמליץ לכם על העורך דין שהוא עבד איתו. אם אין לכם כזה אדם במעגל הקרוב תפנו לאינטרנט ותקבעו לא פחות מעשר פגישות שונות עם עורכי דין שונים. תשימו לב לכימיה בין שניכם (זה דבר חשוב מאוד), בקשו ממנו להראות לכם את כל התעודות שמראות שהוא אכן עבר את הקורסים הנכונים על מנת לקרוא לעצמו ליטיגטור. ובסופו של דבר, תבקשו ממנו לדבר עם לקוחות עבר שהיו אצלו במשרד. תשאלו את הלקוחות איך היה השירות?, איך הייתה העבודה עם העורך דין? וכמובן האם הם ניצחו במשפט? לכל עורך דין מצליח ומקצועי אמורים להיות צי של לקוחות ממליצים.

שיהיה המון בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue