חיפוש

עורך דין לפשיטת רגל של חברות

עורך דין לפשיטת רגל של חברות

עורך דין לפשיטת רגל של חברות

שמעתם על החברה הגדולה שפשטה רגל? ראיתם את ההוא שסגר את החנות? זה בטח בגלל פשיטת רגל. הרבה מאיתנו חושבים שפשיטת רגל תקפה רק לאנשים, אבל היא תקפה גם לחברות ואפילו לחברות גדולות מאוד. 

המונח פשיטת רגל מתייחס לחובות גדולות שנצברו ללא יכולת החזר ולרב כל נושא פשיטת הרגל מביא איתו גם תחושת עלבון ובושה.

אך בשנים האחרונות מתוך רצון לעזור לאנשים ולחברות להשתקם מבחינה כלכלית חל שינוי בתפיסת נושא פשיטת הרגל ומתוך רצון לעזור לחייבים להתחיל דף חדש בחייהם חל שינוי תפיסתי. המחוקק ורשויות המיסים החליטו לשנות את המונח פשיטת רגל לשם חדש הנקרא חדלות פרעון. כאשר עוסקים בחברות שעומדות בפני פשיטת רגל, מתכוונים לפירוק חברות.

עורך דין לפשיטת רגל
עורך דין לפשיטת רגל

מה זה פירוק חברה?

פירוק חברה מתייחס לחברות שנקלעו לחובות כספיים גדולים ואינן יכולות להחזיר אותם לנושים (אותם אנשים פרטיים וחברות שהחברה חייבת להם כסף). המטרה בתהליך פירוק חברה היא להחזיר לנושים את החובות ולהוביל את החברה החייבת לקראת תהליך הבראה או לקראת מחיקת החברה כיישות משפטית ועיסקית והסרת האחריות על החוב מבעלי החברה. 

מה עושה עורך דין לפשיטת רגל של חברות?

מטרת בעלי החברה היא להגיע להסדר החובות כמה שיותר מהר ולהימנע מהליכים משפטיים בבית המשפט. לכן מומלץ להיעזר בשירותין של עורך דין לפשיטת רגל בחברות

לעורך דין כזה יש שני תפקידים עיקריים. התפקיד הראשון הוא כמובן להגן על החברה ועל בעליה ולנסות ולמנוע מהם להגיע אל בית המשפט והתפקיד השני הוא כמובן להגיע להסדר חובות למטרת החזר החוב לנושים. 

איך תמצאו עורך דין לפשיטת רגל של חברות?

קיימות מספר דרכים למצוא עורך דין לפשיטת רגל של חברות:

  1. חיפוש עורך דין במנועי חיפוש ובאתרי אינדקסים באינטרנט. בדף התוצאות יעלו שמות של עורכי דין רבים מהתחום, תוכלו להיכנס לאתרים של עורכי הדין האלה ולהתרשם מהדרך בה הם מציגים את עצמם, לקרוא המלצות מלקוחות קודמים ועוד. 
  2. איתור שמות של עורכי דין מהתחום בעיתונים. אלה יופיעו בעיקר במדורי כלכלה ועסקים. 
  3. איתור שמות של עורכי דין מהתחום בקבוצות ובפורומים של ייעוץ משפטי ברשתות החברתיות. 
עורך דין לפשיטת רגל
עורך דין לפשיטת רגל

איך תבחרו עורך דין לפשיטת רגל של חברות?

מכיוון שהחובות הכלכליים הם עננה המשפיעה על העתיד של בעל החברה, מומלץ לבחור בעורך דין המתמחה בניהול תיקים העוסקים בפשיטת רגל של חברות ולא בעורך דין מתחום אחר. ניהול תיק פשיטת רגל בחברות כורך בתוכו עבודה מול בית המשפט, הרשויות העירוניות, רשויות המס והבנקים וחשוב לבחור בעורך דין מקצועי שמכיר את כל הנהלים וכל התקנות כך שבעל החברה יוכל לפתוח דף חדש בחייו כמה שיותר מהר. 

על מנת שתוכלו לבחור עורך דין המתמחה בתחום בקלות הכנו עבורכם שלושה טיפים:

  1. מקצועיות – בחרו בעורך דין בעל ניסיון וותק בתביעות ובניהול תיקים העוסקים בפשיטת רגל לחברות. מדובר בתהליך ארוך וסבוך הכולל בירוקרטיה רבה וחשוב לבחור בעורך דין שמכיר את התהליך על בוריו. 
  2. אנושיות – אנשים בעלי חוב כלכלי גדול, הם אנשים שנמצאים תמיד תחת לחץ נפשי גדול וחשוב לבחור בעורך דין שידע להכיל ולהתנהל ברגישות כלפיהם. 
  3. שכר טרחהעורך דין לפשיטת רגל של חברות יכול לגבות שכר טרחה בשלוש דרכים: הראשונה – שכר שעתי לכל שעת עבודה, השנייה – שכר גלובלי החל מהיום הראשון ועד היום האחרון של הייצוג והדרך האחרונה – שכר על פי אחוזי הצלחה. חשוב שתבחרו בעורך דין שיעמוד במסגרת התקציב שלכם. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue