חיפוש

3 פעולות חשובות שאתה לא יכול לבצע בלי עורך דין מיסים

עורך דין מיסים

3 פעולות חשובות שאתה לא יכול לבצע בלי עורך דין מיסים

מיסים, מיסים, מיסים…. אותם תשלומים הנגבים מאיתנו כאזרחים על פי חוק לצורך מימון פעולות שונות של גופי ציבור. הממשלה גובה מכל אחד מאיתנו מיסים בהתאם להכנסות שלנו- כולנו מכירים אותם וכולנו משלמים אותם.

בתור בעלי עסק ישנם אפשרויות של תכנון מס על מנת להקטין את נטל המס, וישנם גם גופים שפועלים בדרך של השתמטות מתשלום מיסים או הקטנה של תשלומי המיסים בדרכים לא חוקיות.

לפעמים הפעולות נעשות במודע ולפעמים לא במודע אך כך או כך התוצאה של פעולות אלה הן נקיטת הליכים אזרחיים או נקיטת הליכים פליליים- ופה נכנס לתמונה הצורך בשירותיו של עורך דין מיסים.

עורך דין מיסים-עורך דין בעל ידע וניסיון בתחום דיני המס:

כמו בכל תחום משפטי גם בתחום דיני המס יש צורך להכיר, להבין ולהתמקצע.

ישנו תחום המס הפלילי וישנו תחום המס האזרחי- ועל עורך דין מיסים לייצג את לקוחותיו אל מול רשויות המיסים, הגופים הגובים השונים וכמו כן לספק להם הגנה משפטית מקיפה בין אם מדובר בסוגיה של מיסוי ישראלי או בסוגיה של מיסוי בינלאומי.

על מנת לקבל את ההגנה הטובה ביותר, גם אם מדובר בסוגיה מורכבת- חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מיסים. נכון, על פי החוק בישראל רשאי כל אדם לייצג את עצמו בבית המשפט ואינו חייב אפילו בהתייעצות עם עורך דין– אך בתחום כמו מיסוי ההמלצה היא לשכור את שירותיו של עורך דין מיסים.

עורך דין מיסים יעניק לכם ליווי משפטי מקיף יסודי ומעמיק בתחום המיסים וחשוב לא לוותר על שירותיו!

עורך דין מיסים

פעולות שלא ניתן לבצע ללא עורך דין מיסים וחשוב שתדע מה הן:

פעולה ראשונה שלא תוכל לבצע ללא עזרת עורך דין מיסים- בניית אסטרטגיה משפטית מתאימה:

עורך דין מיסים יודע לבנות את האסטרטגיה של ההגנה המשפטית ולהקטין את החשיפה המשפטית שלכם.

הוא יודע למצוא את הפתרון המתאים ביותר לסוגיית המס הסבוכה ביותר מול כל רשויות המס, לבדוק את הנושא בצורה יסודית ומעמיקה ולנתח את המצב הקיים מבחינה משפטית על מנת להתאים את התהליך ואת הפתרון בצורה ספציפית ומדויקת לנסיבות של המקרה שלכם ולצרכים שלכם.

פעולה שניה שלא תוכל לבצע ללא עזרת עורך דין מיסים- להגיע להסדרי מס מול רשויות המס:

עורך דין מיסים מכיר את ההיבט המשפטי של תחום דיני מיסים וגם את ההתנהלות של רשויות המס.

הוא יודע להגיע להסדרי מס מול רשות המיסים, לשנות והחלטות מיסוי בהתאם ולייצג את הלקוחות שלו בתיקי מס פשוטים ובתיקי מס מורכבים- בתחום המס הפלילי ובתחום המס האזרחי.

עורך דין מיסים יודע להימנע מעלויות כספיות גבוהות ללקוחותיו ולהפחית את נטל המס תוך סיום מהיר ויעיל של ההליך המשפטי- דבר שלקוח מן המניין לא ידע לבצע בעצמו או לא יצליח להגיע להסדר מתאים מול רשויות המס.

פעולה שלישית שלא תוכלו לבצע ללא עזרת עורך דין מיסים- להבדיל בין מיסוי אזרחי ומיסוי פלילי ולפעול בהתאם:

עורך דין מיסים מבין ומכיר את תחום דיני המיסים בצורה מקיפה ומדויקת ויודע להבדיל מתי מדובר בין מיסוי אזרחי ומתי מדובר במיסוי פלילי וכמובן להתכונן לתהליך בהתאם ולייצג את הלקוח שלו על הצד הטוב ביותר בתחומי המס השונים.

עורך דין מיסים

עורך דין מיסים בתחום המיסוי האזרחי – פרקטיקה והבנה של התחום

עורך דין מיסים בתחום המיסוי האזרחי מייצג לקוחות ישראליים בהתדיינות בבתי משפט ומייצג אותם משפטים בתחום דיני המיסים מיסוי אזרחי.

הוא מנהל משא ומתן מול רשויות המס בנושאים רבים ומגוונים, מביא להפחתת נטל המס ללקוחות שלו לעיתים באופן משמעותי ואף משיג תקדימים בתחום המס. בתחום המס האזרחי עורך דין מיסים מטפל בתהליכים הבאים:

-מע"מ, מס הכנסה, מכס, מס קניה ומיסוי מקרקעין.

עורך דין מיסים בתחום המיסוי האזרחי מייצג את לקוחותיו אל מול בית המשפט, מנהל הליכי גילוי מרצון מול רשויות המס, מגיש השגות מס וערעורי מס בהתאם ומספק מתן חוות דעת על סוגיות מס והחלטות מס .

עורך דין בתחום המיסי הפלילי מייצג חשודים ונאשמים בעבירות מס פליליות , תיקים של "צווארון לבן" כפי שהם מוכרים על פי הציבור.

הוא יודע לייצג את החשודים ואת הנאשמים במקרים שונים של עבירות מע"מ, עבירות מס הכנסה, עבירות תשלומי מכס ועוד.

הוא מלווה את הלקוחות שלו לאורך כל התהליך המשפטי- משלב החקירה כולל ייעוץ ללקוח בטרם חקירה באזהרה אצל רשות המיסים בהתאם לעבירה.

כמו כן עורך דין מיסים מייצג את הלקוחות שלו בשלב השימוע שמתקיים טרם הגשת כתב האישום וגם בייצוג של הלקוחות מול בית הדין והופעה מול בית המשפט לאחר הגשת כתב האישום.

אנשים שעוברים עבירות מס הקבועות בפקודות מס הכנסה, בחוק המע"מ או עבירות מכס וכדומה בין אם ביודעין או בין אם בתמימות צריכים ייצוג משפטי של עורך דין מיסים שמכיר את התהליך המשפטי מול רשות המיסים, יכול לספק ייעוץ מס ותכנון מס פשוט וכן תכנון מס מורכב ולייצג חברות גדולות, ארגונים וכן עוסקים פרטיים.

עורך דין מיסים

תחומי העיסוק העיקריים של עורך דין מיסים:

אלה תחומי העיסוק העיקריים של עורך דין מיסים בהם הוא מתעסק באופן קבוע ויכול לספק ייעוץ ליווי וייצוג משפטי ללקוחותיו:

1.     תכנוני מס בינלאומיים ללקוחות בארץ וללקוחות מחוץ לארץ

2.     תהליך של גילוי מרצון- פניה לרשות המיסים והגעה להסדר מס לבעלי הון אשר לא דיווחו כלל או דיווחו באופן חלקי לרשויות המס על הון שחור.

3.     מתן ייעוץ משפטי בתהליכים של חקירה בתחום המיסוי הפלילי והשגת הסדרי כופר לחשודים ולנאשמים וייצוג שלהם לאחר הגשת כתב האישום

4.     טיפול וייצוג בתחום של עבירות מע"מ- מיסוי מוסדות ללא כוונות רווח, ניהול הליכים פליליים בתיקים של חשבוניות פיקטיביות וכדומה

5.     טיפול וייצוג בתחום של עבירות מס הכנסה- מיסוי של עוסקים פרטיים, מיסוי של חברות, תכנוני מס פשוטים ותכנוני מס מורכבים, הגשת ערעורי מס וייצוג של הלקוחות בבית המשפט.

6.     טיפול ותכנון בתחום מיסוי מקרקעין לפרטיים וחברות- מיסוי על עסקאות נדל"ן מורכבות וכן ייצוג של הלקוחות בפני ועדות ערר.

7.     הסדרי מס בתחום מיסוי הייטק- תוכניות תגמול לעובדים, טיפול באפשרויות השונות לתשלומי מס בארץ ותשלומי מס מחוץ לארץ

8.     מתן חוות דעת משפטית בתחום שיני המיסים- בעל פה למיוצגים שלו או הכנת חוות דעת של מומחה בסוגיות מס שונות בכתה וכן הגנה על חוות הדעת בפני בית המשפט במידת הצורך.

9.     טיפול בתחום המיסוי הבינלאומי של חברות ותאגידי ענק- מחירי העברה, השאלת עובדים ועוד.

10. ייצוג של הלקוחות בפני רשויות המס השונות וניהול משא ומתן בנושא הסכמי מס בתחומי המס השונים.

11. ייצוג בפני בית המשפט ומתן ייעוץ בעניין של אמנות מס, עמותות ונאמנויות.

12. טיפול בכל תחום סוגיות המס הנוגעות לתושבים במדינה- כולל השלכות המס אשר מעוניינים לבצע עלייה לארץ ישראל או להגר לארץ ישראל

13. טיפול במיסוי החל על שינוי מבנה ארגוני- רכישה, פיצול ומיזוג.

עורך דין מיסים

עורך דין מיסים- אל תוותרו על שירותיו, גם אם אתם בטוחים שאתם יכולים להתנהל לבד אל מול הרשויות:

כפי שניתן לראות מהסיכום הקצר של הפעולות השונות של עורך דין מיסים ויכולות הייצוג שלו- לא מומלץ כלל לוותר על שירותיו של עורך דין מיסים.

עורך דין מיסים יודע לייצג אנשים פרטיים, חברות קטנות, חברות גדולות ואף ארגונים בין לאומיים ולסייע להם בתחום דיני המיסים.

ברוב המקרים של עבירות מס מדובר באנשים מן המניין, אנשים נורמטיביים כגון תושבים שומי חוק, אישי ציבור, רופאים, עורכי דין וכדומה אשר נקלעו ביודעין או בתמימות הדעת לתסבוכת משפטית אל מול רשות המיסים.

תפקידו של עורך דין מיסים הוא להתנהל עבורם מול רשויות המס ולהגיע להסדרי מס מתאימים עבור הלקוחות שלו.

במידה ונתקלתם במצב בו אתם צריכים להתנהל אל מול רשויות המס בתחום מיסוי פלילי או בתחום מיסוי אזרחי- חשוב לפחות להיוועץ עם עורך דין מיסים מומחה בתחום.

עורך דין מיסים יוכל להבין את סוגיית המיסוי המשפטית הרלוונטית, להקטין את החשיפה המשפטית של הלקוח, לתת דגש ותשומת לב להיבטים הכלכליים ולהקטין את הנטל הכספי שיחול הלקוח שלו.

כל זאת תוך התנהלות משפטית חוקית מקצועית מהירה ויעילה, מוקפדת שנותנת את מרב תשומת הלב להשלכות הפליליות ולהשלכות האזרחיות של ההליך המשפטי בתחום דיני המיסים ועל הלקוח.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue