חיפוש

עורך דין מקרקעין מומלץ 2022

עורך דין מקרקעין מומלץ

עורך דין מקרקעין מומלץ 2022

גם אתם מבינים רבות בתחום המקרקעין ובכל אשר קשור למכירה או רכישה של נכסי נדל"ן וכדומה- תמיד ההמלצה תהיה לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין, ובמקרים שקשורים לנדל"ן- עורך דין שמתעסק בתחום הנדל"ן. לעורך דין מתחום הנדל"ן קוראים עורך דין מקרקעין והוא מכיר את ענף הנדל"ן לעומקו ואת תחום המקרקעין בצורה הטובה ביותר ולכן עליכם לבחור עורך דין מקרקעין מומלץ שיוכל לבצע עבורכם את עסקת הנדל"ן לבקשתם ולשביעות רצונכם.

עורך דין מקרקעין מומלץ

עורך דין מקרקעין מומלץ יוכל להוריד ממכם את הדאגה ואת כאב הראש:

בין אם אתם מעוניינים למכור דירה, או לרכוש בית חדש, להשכיר נכס או לשכור אותו ואפילו אם אתם חושבים על השכרת או שכירה של שטח חניה או מחסן אחסון- מדובר בעסקת נדל"ן כלומר בעסקת מקרקעין (אתה חייב עורך דין צמוד!). 

וכאשר מדובר בעסקת מקרקעין מכל סוג שהיא- יש צורך בשירותיו של עורך דין מקרקעין ויותר נכון- עורך דין מקרקעין מומלץ. אבל לפני שנבין למה כל כך חשוב לבחור עורך דין מקרקעין מומלץ מקצועי ובעל וותק וניסיון כדאי שנבין מה הן זכויות המקרקעין הבסיסיות על חוק המקרקעין.

לפי הכתוב בחוק המקרקעין תשכ"ט 1969 ההגדרה של המושג 'מקרקעין' היא בעצם כל קרקע שהיא וכל נכס שבנוי עליה, או נטוע עליה או נמצא בה הדרך קבע בדרך אחרת. 

כלומר- למרות שכאשר אומרים עסקת מקרקעין רוב האנשים יחשבו על רכישה של דירה או מכירה של דירה זו, עסקת מקרקעין יכולה להיות קשורה להרבה נכסי נדל"ן אחרים. 

אם יש בבעלותכם דירה בבית מגורים משותף, בית פרטי, חניה, חנות קמעונית, מחסן קטן או מחסן קטן ואפילו חצר או שטח חקלאי או פרדס- אתם הבעלם של נכס מקרקעין וכל עסקה שתבצעו שקשורה לנכס זה נחשבת לעסקת מקרקעין וצריכה להתבצע בהתאם לחוק המקרקעין ועל ידי ליווי של עורך דין מקרקעין.

 וכבר הבנתם שאתם לא צריכים להתפשר על אף עורך דין מקרקעין חוץ מאשר עורך דין מקרקעין מומלץ לביצוע העסקה, נכון?

עורך דין מקרקעין מומלץ

זכויות המקרקעין אשר קבועות בחוק המקרקעין:

חוק המקרקעין אותו הזכרנו מסביר ומגדיר, מעבר להגדרה של מקרקעין באופן כללי, את חמשת הזכויות בתחום המקרקעין אשר ניתנות לרישום לזכותו של בעל הנכס והן:

זכות ראשונה לזכותו של בעל נכס מקרקעין- כאשר ישנה בעלות על הנכס בעל הנכס יכול לבצע בה כל עסקה לפי ראות עינו ולפי רצונו וכל עוד מדובר בעסקת מקרקעין חוקית.

זכות שניה לזכותו של בעל נכס מקרקעין- בעל הנכס יכול לבצע השכרה של הנכס שבבעלותו בעד תשלום שכירות אשר יקבע על ידו. גם השכרת הנכס צריכה להיות מעוגנת כמו כל עסקת מקרקעין בחוזה אשר מאושר ומוסכם על ידי הצד השוכר ועל ידי הצד המשכיר (וכמובן כתוב ערוך ומאושר על ידי עורך דין מקרקעין מומלץ!)

זכות שלישית לזכותו של בעל נכס מקרקעין- לשעבד את הנכס לטובת הבנק או חברת משכנתאות אחרת ולקחת עליו משכנתא. לקיחת המשכנתא מאפשרת לבעל הנכס לשמור על כל הזכויות שלו בנכס עצמו ולאחר שהוא מסיים לשלם את ההלוואה של המשכנתא במלואה ניתן לבצע הסרה של השיעבוד ולהעביר את הנכס באופן רשמי על שם בעל הנכס.

זכות רביעית לזכותו של בעל נכס מקרקעין- זכות זו נקראת זיקת הנאה והיא מאפשרת לבעל הנכס להשתמש בקרקע אשר בבעלותו לצרכים אחרים שאינן שכירות. אם ניקח לדוגמא- ניתן להשתמש בקרקע צורך גידולים או לצורך אחסון חיצוני, מעבר בין שטחים ועוד- כל אלה יגובו על ידי חוזה מקרקעין תקף וחוקי.

זכות חמישית לזכותו של בעל נכס מקרקעין – זכות זו נקראת זכות קדימה והיא מאפשרת לבעל הנכס שמעוניין למכור אותו להציע אותו קודם לכן לבעלי זכות ראשונים על אותו הנכס. אין חובת מכירה של הנכס לבעלי זכות ראשונים עליה אך קיימת חובת ההצעה.

עורך דין מקרקעין מומלץ

אז למה בכלל צריך עורך דין מקרקעין? ולמה חשוב עורך דין מקרקעין מומלץ?

כמו בכל עסקה בה מעורבים שני צדדים ויש צורך בהסכם משפטי יש צורך בשירותיו של עורך דין. כאשר מדובר בעסקת מקרקעין אז יש צורך בשירותיו של עורך דין מקרקעין.

 אז נשאלת השאלה למה עורך דין מקרקעין מומלץ? והתשובה היא די ברורה מאליה שכן לא הייתם רוצים להעמיד את הנכס היקר שלכם בידי עורך דין מקרקעין ללא המלצות או כזה שאינו מומלץ ויכול לחבל לכם בעסקה או לבצע אותה שלא כחוק ובסופו של דבר תשלמו יותר. 

עורך דין מקרקעין מומלץ תפקידו לבצע עבורכם את עסקת המקרקעין- כל עסקת מקרקעין שהיא, בצורה הטובה ביותר ובדרך המהירה היעילה והמוצלחת ביותר עבור כל הצדדים כאשר אתם בראש מעייניו מהפגישה הראשונה ועד לביצוע החוזה בפועל.

 במקום שתלכו לאיבוד בהררי הבירוקרטיה ותבזבזו זמן יקר בניסיון להבין מונחים מקצועיים בתחום הנדל"ן ולהגיע לאנשים הרלוונטיים במקומות הנכונים בכדי להשיג את הניירת הנדרשת- ההמלצה היא לשכור עורך דין מקרקעין וכמובן לא סתם עורך דין מקרקעין אלא עורך דין מקרקעין מומלץ.

עורך דין מקרקעין מומלץ הוא לא סתם עורך דין בעל המלצות אלא קיבל אותן ביושר. לרוב הוא עורך דין מקרקעין מומלץ בעיקר כי הוא יודע ומכיר את תחום הנדל"ן בהתאם, בעל וותק וניסיון בניהול תיקים מהסוג שלכם, ויכול לבצע עסקאות פשוטות ועסקאות מורכבות. 

עורך דין מקרקעין ילווה אתכם מן הרגע הראשון שבו תחשבו על מה לעשות עם נכס הנדל"ן שלכם או שתתלבטו מה לעשות עם נכס הנדל"ן שלכם, דרך כתיבה ועריכה של החוזה וכל השלבים בדרך ועד סגירת החוזה חתימה עליו וכמובן הוצאתו לפועל.

לעיתים עסקת מקרקעין יכולה להיות קצרה ופשוטה ולעיתים עסקת מקרקעין יכולה להיות ארוכה ומסובכת וכאן גדלה החשיבות של שירותיו של עורך דין שיכול לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר ולהתנהל עבורכם מול הרשויות השונות, הגופים השונים, אנשים המקצוע והבנקים. לעורך דין מקרקעין כמה תפקידים חשובים במהלך ביצוע עסקת מקרקעין והם:

-עורך דין מקרקעין מבצע בדיקת זכויות על הנכס ובודק אם קיימים עליו עיקולים ושעבודים ובמידה ונמצא שכן עליו לפעול לצורך הסרה של אותם עיקולים ושעבודים.

-עורך דין מקרקעין מבצע רישומים שהם אשר קשורים בעסקת המקרקעין- רישומים כגון רישום הערת אזהרה, רישום של נכס בטאבו, רישום בתים משותפים.

-עורך דין מקרקעין מנסח ועורך חוזים ותקנונים למיניהם כגון חוזה של שכירות של נכס נדל"ן , מכירה ו/או רכישה של נכס נדל"ן  וכן ניסוח של תקנונים שונים כגון תקנון בתים משותפים

-עורך דין מקרקעים מלווה ומייצג לקוחות פרטיים, קבוצות רכישה, מגשר ומציע פתרונות לסכסוכי דיירים וכן מייצג דיירים בפרויקטים שונים של פיתוח עירוני כגון תמ"א 38 וכדומה.

אכן מדובר בהמון תפקידים והרבה מאוד דברים שעל עורך דין מקרקעין לבצע אבל אם הוא כאמור עורך דין מקרקעין מומלץ הוא מומלץ מסיבה והסיבה היא שהוא יודע לבצע את התפקיד שלו בצורה הטובה ביותר. 

תמיד חשוב לקחת בחשבון שישנם הרבה מאוד צרכים נוספים ודרישות שלא התייחסנו אליהם, כאלה שצצים במהלכה של ביצוע עסקת נדל"ן.

 בגלל מקרים שכאלה עוד יותר חשוב להעזר בשירותיו של עורך דין מומלץ שידע למצוא את הפתרון המהיר ביותר והטוב ביותר לבעיה שצצה ולנהל את המשבר בצורה יעילה ומהירה מבלי לפגוע בתנאי העסקה.

עורך דין מקרקעין מומלץ

עורך דין מקרקעין מומלץ- מצאתם אחד? אל תשכחו להמליץ עליו הלאה!

כאשר אתם מחפשים עורך דין מקרקעין מומלץ חשוב שתשאלו את הלקוחות שממליצים עליו מדוע הם ממליצים דווקא עליו ומדוע כדאי לכם לשכור את שירותיו.

  כל עסקת נדל"ן היא עסקה אחרת לגמרי ויכול מאוד להיות שאותו עורך דין מומלץ הוא מומלץ לטיפול בעסקאות נדל"ן שאינן רלוונטיות עבורכם ולא התחום בו אתם מחפשים עורך דין.  

כמו כן חשוב לשאול את כל השאלות הנכונות והרלוונטיות את הלקוחות השונים על מנת לקבל חוות דעת מלאה וכנה עד כמה שניתן על אותו עורך דין לפני שאתם פונים אליו.

לאחר שקיבלתם מספר המלצות- מחברים קרובים, מאנשי מקצוע שהם קולגות של אותו עורך דין מקרקעין, מהמדיה החברתית או אפילו מפרסום ברשת- כדאי ומומלץ להיפגש באופן אישי אם אותו עורך דין מקרקעין מומלץ על מנת לבדוק את החיבור ביניכם. 

רק כך תוכלו לוודא שאכן אתם מבצעים את ההחלטה הנכונה ובוחרים את איש המקצוע המתאים ביותר לניהול עסקת המקרקעין שלכם. וכמובן שאם תהיו מרוצים משירותיו של אותו עורך דין מקרקעין- אל תשכחו להמליץ עליו הלאה.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue