חיפוש

עורך דין פשיטות רגל

עורך דין פשיטות רגל

עורך דין פשיטות רגל

השנתיים האחרונות יהיו זכורות עמוק מאוד בתודעה העולמית כתקופה שבה העולם עבר טלטלה נפשית ובריאותי שכמותה לא הייתה במאה שנים האחרונות לפחות. יחד עם הטלטלה הזאת, חלק לא מבוטל מהאוכלוסייה עברו ועדיין עוברים קשיים כלכליים שקשה לתאר אותם. בישראל העשירון העליון כמעט ולא נפגע, מעמד הביניים נפגע קלות, והמעמד הנמוך קיבל קשה שמאוד קשה לקום ממנה בחזרה. מדינת ישראל הבינה (יחסית) במהרה את הסיטואציה, ויזמה חוק חוק חדש שמאפשר לאנשים לסלק את החובות שלהם, לקצץ את החובות שלהם משמעותית ולמעשה לאפס את החיים הכלכליים שלהם. למעשה החייב נכנס להליך של פשיטת רגל שממנו הוא אמור לצאת לאחר כמה שנים. אך כמו שאתם יודעים, אנחנו חיים במדינה שבה הבירוקרטיה הולכת וחוגגת, והאדם הפשוט כנראה שלא יהיה מסוגל כלל וכלל לבצע את התהליך הזה בעצמו. לכן, אנשים אשר נמצאים בחובות כספיים גבוהים במיוחד ללא יכולת החזר, פונים לעורך דין פשיטות רגל שילווה אותם בתהליך ויציא אותם לדרך כלכלית חדשה.

עורך דין פשיטות רגל
עורך דין פשיטות רגל

מה תפקידו של עורך דין פשיטות רגל

התפקיד של העורך דין הוא לנהל את כל העניין הבירוקרטי מול הגופים השונים. עליו להבין את המצב הפיננסי של הלקוח שעומד מולו ולקחת ממנו את המסמכים אשר מוכיחים שהוא אכן נמצא בחובות כבדים ואין לו כמובן את היכולת לעמוד בתשלומים הללו. זהו אינו דבר אשר נעשה בקלות, המדינה שולחת מטעמה נציג שיברר לעומק האם הדברים שהעורך דין פשיטות רגל מציג הוא אכן נכון. כמו כן, אחד התפקידים החשובים של העורך דין הוא לנהל משא ומתן מול כל הגופים או האנשים הפרטיים שהחייב צריך לשלם להם. עליו לגרום להבין שעדיף להם לקבל ממנו סכום קטן כל חודש, מאשר להיכנס איתו להליכים משפטיים מיותרים שבהם רוב הסיכויים שהם יפסידו יותר כסף בסופו של דבר בגלל העלויות הכבדות של עורכי דין, דיונים וכולי.

איך מוצאים עורך דין פשיטות רגל

לצערנו, כולנו נחשפנו בשנים האחרונות לעורכי דין שמנצלים את המצב של הלקוחות שלהם, מבטיחים להם הבטחות שהם אינם יכולים או רוצים לקיים אותם בפועל, ובסופו של דבר הם משאירים את הלקוחות להם בבור כלכלי יותר גדול ובפגיעה נפשית חמורה. על מנת להימנע מעורכי דין שכאלו, הכנו לכם מספר כללי ברזל שיעזרו לכם להגיע אל עורך דין פשיטות רגל אמין ומקצועי:

  1. תשלום: בנישה זאת, לעולם אין לשלם לעורך דין אפילו לא שקל אחד לפני שהוא הראה לכם תוכנית פעולה קונקרטית שתוציא אותכם מהבור שאתם נמצאים בו. אל תתנו למילים יפות ולפנטזיות להשפיע עליכם. אתם צריכים להיות קרים ומחושבים ולא לתת לרגש שלכם להשפיע עליכם אפילו לא לרגע אחד.
  2. לקוחות עבר עם סיפור דומה: לכל עורך דין פשיטות רגל מצליח, סביר להניח שיש לו מאחוריו מאות אם לא אלפי לקוחות שונים שעברו סיטואציה דומה לשלכם. בקשו ממנו בפשטות שאתם רוצים לדבר עם כמה מהם ולשמוע על התהליך שהם עברו וכמובן אם יש אמת בדבריו של העורך דין. האם הוא באמת הצליח להוציא אותם מחובות כבדים? האם הם פתחו באמת דף חדש בחייהם? 
  3. כימיה: זה אולי ישמע לכם קצת שטותי, אבל לעורך דין פשיטות רגל איכותי צריכה להיות גישה מאוד נעימה ויכולת הקשבה והבנה גבוהה במיוחד. אם אתם מרגישים אפילו לרגע שהכימיה בינכם לא עובדת מכל סיבה שהי, תלכו למשרד אחר. אתם הולכים לעבוד עם העורך דין הזה צמוד מאוד בחודשים הקרובים, כדאי שהוא יהיה בנאדם שאתם מחבבים ברמה האישית.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue