חיפוש

עורך דין רשלנות רפואית – פיצוי כספי ב 0 מאמץ

עורך דין רשלנות רפואית

עורך דין רשלנות רפואית – פיצוי כספי ב 0 מאמץ

בתור מטופלים אשר מקבלים טיפול רפואי- פיזי או נפשי יש לנו הרבה מאוד זכויות.

בעוד אנו לא תמיד מכירים את רוב הזכויות שלנו או את כלל הזכויות שלנו- הן קיימות ועל הרופא המטפל לכבד אותן.

קורה, ולצערנו לא פעם אחת ולא פעמיים שאותן זכויות לא באות לידי ביטוי או שהן נרמסות על ידי הצוות הרפואי המטפל. זה יכול לקרות בטעות, מחוסר תשומת לב, בגלל טעות אנוש או אפילו בכוונה ומבלי להקשיב למטופל.

מקרים של רשלנות רפואית קורים בבתי מרקחת, קופות חולים, בתי חולים ואפילו בטיפול

רפואי פרטי ואם נתקלתם במקרה שכזה עליכם לפנות לייעוץ עם עורך דין רשלנות רפואית.

במקרים בהם אתם מרגישים שלא קיבלתם את המענה הראוי, התעלמו מהפניה שלכם או שרמסו את הזכויות שלכם בכוונה- עליכם לפנות לייעוץ של עורך דין רשלנות רפואית שינחה אתכם כיצד לפעול וכיצד לקבל פיצוי עבור אותה רשלנות.

עורך דין רשלנות רפואית

הצורך בשירותיו של עורך דין רשלנות רפואית- חשוב יותר ממה שנדמה לכם:

מקרים של רשלנות רפואית יכולים לקרות בכל מקום בו מקבלים טיפול רפואי. זה יכול לקרות בכל אחד משלבי הטיפול- בשלב האבחון, בשלב הבדיקות, באחד משלבי הטיפול ואפילו במתן המענה והתוצאות של הבדיקות בזמן. 

כל החלטה וכל פעולה שמבוצעת ומתבצעת על ידי אחד מאנשי הצוות הרפואי- בין אם מדובר באחות, רופא, רוקח, מנתח ועוד- יכולה להתבצע בצורה מרושלת וללא מספיק תשומת לב ולגרום לנזק, לעיתם לנזק בלתי הפיך.

כאשר אנשים מעוניינים להגיש תביעה על רשלנות רפואית לא תמיד הפיצוי שהם יקבלו יקל על הכאב או יתקן את הנסק שנגרם אך הפיצוי הכספי יכול בהחלט לסייע גם בדרישת הצדק וגם במימון הטיפולים הבאים.

רבים חוששים או לא יודעים כיצד להגיש תביעה בתחום של רשלנות רפואית ולכן פה חשוב ביותר להיוועץ עם עורך דין רשלנות רפואית.

קודם כל והכי חשוב לדעת שהאחריות במהלך הטיפול חלה במאת האחוזים על המטפל ולכן אין כל חשש להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית. בכדי לדעת אם יש לכם תיק, אם אכן יש עילה לתביעה  יש להיוועץ עם עורך דין ובמקרה של רשלנות רפואית- עם עורך דין רשלנות רפואית.

עורך דין רשלנות רפואית מכיר את הדרך בה המערכת המשפטית פועלת וגם את הדרך בה המערכת הרפואית פועלת.

לאחר שיקבל את פרטי המקרה הוא יוכל לומר לכם בוודאות אם יש עילה לתביעה בגין רשלנות רפואית , לומר לכם בדיוק אילו מסמכים ואילו הוכחות אתם צריכים להביא לו ובמידת הצורך לסייע לכם השיג את הניירת הרלוונטית.

כמו כן עורך דין רשלנות רפואית ידע להגיש את התביעה בגין רשלנות רפואית בצורה הטובה ביותר עם סיכויי קבלת הפיצוי הגבוהים ביותר.

גם אם אתם מעוניינים להגיש את התביעה באופן עצמאי וללא ייצוג של עורך דין רשלנות רפואית- חשוב להיוועץ איתו טרם הגשת התביעה על מנת שתגידו אותה בצורה שתאפשר לכם לקבל את הפיצוי המקסימלי הקבוע בחוק.

עורך דין רשלנות רפואית

תביעה בתחום רשלנות רפואית מומלץ להגיש עם עורך דין רשלנות רפואית:

מצב של רשלנות רפואית יכול לבוא לידי ביטוי בצהלך כמה שלבים של הטיפול מבלי שהמטופל כלל ידע שחלה טעות או שידע מאוחר מדי. גם אם מדובר בטעות טכנית של המעבדה או החלטה לא נכונה של הרופא או אפילו התעלמות של האחות מתלונת המטופל- כל אלה יכולים להיכנס תחת הקטגוריה של רשלנות רפואית.

מכיוון שרוב המטופלים כלל לא מודעים לכל הזכויות הרפואיות שיש להם או לא בטוחים אם מה שקרה במהלך הטיפול אכן נכנס תחת הקטגוריה של רשלנות רפואית- אם אדם כלשהו חש שנעשה לו עוול במהלך בדיקה, אבחון או כל טיפול רפואי אחר- עליו לגשת להיוועצות עם עורך דין רשלנות רפואית.

נכון, גם תביעה של רשלנות רפואית שתזכה אתכם בסכום כסף גדול למדי לא תעביר או לא תתקן נזק רפואי שנגרם אבל היא בהחלט יכולה לסייע בכך שלא תצטרכו לשאת בהוצאות הכספיות לבדכם ולהזכיר לאותם אנשי מקצוע בתחום הרפואי שהם קודם כל ובראש ובראשונה צריכים לספק טיפול רפואי כמו שצריך ולא לעבור על אך אחת מהזכויות של המטופל.

עורך דין רשלנות רפואית

תחומי הטיפול בהם נפוצים מקרים של רשלנות רפואית:

מקרים של רשלנות רפואית יכולים לקרות בכל טיפול רפואי שהוא אבל ישנם ארבעה תחומים בהם מקרים של רשלנות רפואית נפוצים יותר והם- הריון ולידה, טיפולי שיניים, אבחונים וניתוחים.

עורך דין רשלנות רפואית בתחום הריון ולידה- במהלך תקופת ההריון יש לעבור סדרה של בדיקות רבות על מנת לעקוב אחר מצב האם ומצב התפתחות העובר.

אי ביצוע בדיקה חשובה או אי ביצוע הבדיקה בזמן יכול להוביל למצבים בהם העובר לא מתפתח בצורה בריאה או חלילה מתפתח אצלו מצב שהיה ניתן למנוע.

כמו כן אותה אישה בהריון מגיעה לבית החולים בזמן שהיא אמורה ללדת ומאותו הרגע כל האחריות הינה על הצוות הרפואי שצריך ליילד אותה בשלום ובהצלחה כאשר האם בריאה והתינוק בריא.

חובה לשים לב לכל פרט ופרט במהלך ההריון של האישה מבחינת תוצאות בדיקות, זמני בדיקות, מעקב שההריון תקין, מעקב אחר מצבה הפיזי של האם ושל העובר וכל זאת בכדי להגיע ללידה בזמן ולעבור אותה בשלום.

תשומת הלב של הצוות הרפואי היא קריטית בכל שלב במהלך ההריון והלידה ובמידה ונגרם נזק לאם או לעובר והיה ניתן למנוע זאת- ייתכן ומדובר ברשלנות רפואית ולכן יש להיוועץ עם עורך דין רשלנות רפואית.

עורך דין רשלנות רפואית בתחום טיפולי שיניים- תחום רפואת השיניים אינו נחשב בסל הבריאות ואינו שירות הניתן באופן אוטומטי ברוב קופות החולים כמו שאר שירותי הבריאות ולכן רוב המטופלים יבצעו טיפולי שיניים דרך רפואה פרטית.

רשלנות רפואית בטיפולי שיניים יכולה להיות בהתעלמות מתלונות של מטופל, טעות בהליך כירורגי או אפילו שתלים וכתרים שלא בוצעו כמו שצריך. במידה והמטופל חושש שעקב רשלנות רפואית הוא סובל מבעיות שיניים או שאלה לא נפתרו- עליו לפנות לקבלת ייעוץ של עורך דין רשלנות רפואית, רצוי כזה עם מומחיות בתחום טיפולי השיניים.

עורך דין רשלנות רפואית בשלבי האבחון- שלב האבחון הוא שלב קריטי מכיוון שבהרבה מאוד מצבים רפואיים אבחון בזמן הנכון יכול למנוע התדרדרות של המחלה ולאפשר קבלת טיפול רפואי מתאים.

כאשר הצוות הרפואי לא מאבחן את המצב הרפואי בזמן, נותן אבחון לא נכון או אבחון חלקי- התוצאות יכולות להיות נוראיות. על מנת להימנע מקבלת טיפול לא תואם או ממצב בו לא מקבלים טיפול יש לבצע אבחון מדויק ובזמן.

אם מטופל חושש שעקב אבחון חסר, לקוי או חלקי או קיבל טיפול רפואי שאינו מתאים למצבו או לא קיבל את הטיפול הרפואי שמתאים לו- עליו לפנות להיוועצות עם עורך דין רשלנות רפואית.

עורך דין רשלנות רפואית

עורך דין רשלנות רפואית בתחום הניתוחים

מהרגע שהמטופל חתם על הטפסים והסכים  לעבור את הניתוח הוא נמצא תחת טיפולו של הצוות הרפואי במאת האחוזים.

בין אם מדובר בהליך כירורגי תחת הרדמה מקומית או בהליך כירורגי תחת הרדמה כללית- על המרדים, האחיות בחדר הניתוח והצוות המנתח להיות ערניים לגלות אחריות ולבצע את ההליך בצורה הטובה ביותר.

לצערנו הרב גם הצוות הטוב המסור והמיומן ביותר יכול לבצע טעויות כאשר יש הרבה מאוד ניתוחים ומעט מאוד זמן.

בין אם מדובר בכשל טכני, אי עמידה בזמנים של הניתוח או חלילה טעות אנוש של אחד מאנשי הצוות- טעות במהלך הניתוח יכולה לגרום לנזק ואפילו לנזק בלתי הפיך לכן אפשרי גם להתייעץ עם עורך דין נזיקין מומחה בתחום הרפואה.

במקרים כאלה חשוב להיוועץ עם עורך דין רשלנות רפואית שיעבור על כל הפרוטוקול של הניתוח ויבדוק אם אכן היה צורך בניתוח ואם הוא אכן בוצע כפי שצריך, ואם היה מקרה של רשלנות רפואית.

רשלנות רפואית יכולה להתבצע בהרבה מאוד שלבים במהלך קבלת טיפול, לעיתים היא אינה גורמת נזק והמטופל ממשיך בחייו מבלי לדעת שפגעו בזכויותיו.

אך כאשר עקב אותה התנהגות לא תקינה או חוסר תשומת לב של הצוות הרפואי שנכנסת תחת הקטגוריה של רשלנות רפואית המטופל מקבל טיפול לקוי או לא מקבל טיפול- זכותו לתבוע בגין רשלנות רפואית.

בכדי להוכיח שאכן היתה רשלנות רפואית, אכן נגרם נזק בעקבות אותה רשלנות רפואית ומהו הנזק שנגרם- חשוב להיוועץ עם עורך דין רשלנות רפואית שילווה את המטופל מרגע בניית האסטרטגיה ואיסוף המסמכים, דרך כל שלבי התביעה וההוכחה ועד קבלת הפיצוי הכספי המקסימלי המגיע לכם על פי חוק ובמידת הצורך- לוודא שאותו איש מקצוע לא ישוב לטפל.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue