חיפוש

עורך דין תביעות – האם זה תמיד משתלם?

עורך דין תביעות – האם זה תמיד משתלם?

עורך דין תביעות – האם זה תמיד משתלם?

הסטטיסטיקה מראה שחלק גדול מהאזרחים במדינת ישראל ימצאו את עצמם לפחות פעם אחת במצב שבו הם צריכים להשתמש בשירות של עורך דין לייעוץ או לייצוג. אך בחלק גדול מהמקרים, זה לא משתלם כלל וכלל לצד התובע להגיש תביעה.

מדוע בחלק מן הפעמים זה לא משתלם?

  1. במקרים שבהם עלות העורך דין היא גבוהה יותר מעלות הפיצויים.
  2. במקרים שבהם הזמן והמאמץ שנדרש עד לניצחון בפועל לא שווה את ההתעסקות.

לכן, בהרבה מאוד מקרים אנשים לא משתמשים בעורך דין תביעות מלכתחילה בגלל ההתעסקות המרובה שבסופו של דבר לא מניבה פרי. אך מה קורה במקרים שקבוצה של אנשים מתאגדת על מנת לתבוע גורם אחד אשר עשה נזק לכולם. זה נקרא תביעה ייצוגית.

מזה בעצם תביעה ייצוגית?

מזה בעצם תביעה ייצוגית?
עורך דין תביעות 4

כמו שציינו מקודם, תביעה ייצוגית היא בעצם קבוצה של אנשים אשר נפגעו מגורם דומה שמחליטה להתאגד ביחד בתביעה אחת שמוגשת על ידי עורך דין שמייצג את כולם אל מול אותו הגורם. בשיטה הזאת, כל אחד מן התובעים משלם סכום כספי הרבה יותר נמוך, וכקבוצה הם יכולים לדרוש פיצוי כספי הרבה יותר גבוה.

מה נדרש מעורך דין תביעות ייצוגיות מומחה.

  1. סדר רב: עורך דין תביעות ייצוגיות צריך להיות אדם מסודר מאוד מפני שהוא מנהל תביעה שמספר המשתתפים בה הוא מאוד גבוה. כמות המסמכים שהוא צריך לאסוף ,לעבור עליהם ולהגיש היא עצומה. לפעמים ההבדל בין ניצחון להפסד הוא מסמך אחד בודד, הוכחה אחת
  2. תחום התמחות: אתם רוצים שהעורך דין שייצג אותכם מול הגורם שפגע בכם יהיה בעל התמחות בנישה שאתם נמצאים בה כרגע. בישראל ישנה תופעה שבה הרבה מאוד משרדי עורכי דין לוקחים תיקים שלא נמצאים בתחום ההתמחות שהם נמצאים. וזאת על מנת לא לוותר עליכם בתור לקוח במשרד. עורך דין אשר לוקח תיק שלא נמצא בתחום ההתמחות שלו, פוגע משמעותית בסיכויים שלכם לנצח.
  3. יכולת דיבור גבוהה: תביעות ייצוגיות לרוב נערכות הרבה מאוד זמן, ואחד הדברים החשובים ביותר בבית המשפט הוא יכולת הצגה ומשחק מאוד גבוהים מצד עורכי הדין. אתם רוצים שיהיה לצידכם עורך דין שישתתף בהרבה מאוד משפטים בעבר וצבר ניסיון רב.
מה נדרש מעורך דין תביעות ייצוגיות מומחה.
עורך דין תביעות 5

על אלו עוד דברים עליכם להקפיד בשעת חיפוש עורך דין תביעות ייצוגיות?

  • אזור מגורים: ברוב הפעמים כאשר ישנן תביעות ייצוגיות, קבוצת התובעים גרה במקומות שונים ברחבי המדינה. מכיוון שעורך הדין צריך לפגוש את כולם כמה וכמה פעמים, אנחנו נמליץ שהמשרד יהיה יחסית קרוב לכולם.
  • אמינות: כל אחד רוצה לדעת שהאיש מקצוע שנמצא לידו הוא אכן בנאדם אמין שלא הולך חלילה וחס לברוח עם הכסף או גרוע מכך, להכניס אותנו לברוך גדול אף יותר. הדרך הטובה ביותר לברר שהעורך דין תביעות ייצוגיות הוא אכן איש מקצוע אמין היא בזכות הלקוחות הממליצים שלו. אנחנו נמליץ לכם לא רק לראות עדויות של לקוחות ממליצים אלה לחייג ללא פחות משלושה לקוחות שונים ולשאול אותם על השירות של עורך הדין, האם הוא אכן היה מקצועי, וכמובן השאלה הגדולה מכולם! האם הוא הוביל אותם לניצחון במשפט או להפסד.
על אלו עוד דברים עליכם להקפיד בשעת חיפוש עורך דין תביעות ייצוגיות?
עורך דין תביעות 6

ישנם הרבה מאוד נקודות שצריך להקפיד עליהם בעת חיפוש עורך דין תביעות ייצוגיות מומחה ומקצועי. אנחנו מבטיחים לכם שאם תקפידו על כל הנקודות במאמר, אתם תמצאו את איש המקצוע המושלם בשבילכם. רוצים שאנחנו נעזור לכם? לחצו על הכפתור כאן למטה, השאירו את הפרטים שלכם, ואנחנו נדאג שעורך דין תביעות ייצוגיות יחזור אליכם בשיא המהירות.  

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue