חיפוש
עורך דין תביעות

עורך דין תביעות

סכסוכים או אי הסכמות בין אנשים פרטיים או חברות לרב נפתרים בקלות ובמהירות, אך לעיתים כשאר אחד מהצדדים חש כי הפגיעה בו היא פגיעה יסודית הוא מחליט לדרוש פיצוי בבית המשפט. אבל היות ואין לאנשים אלה את הידע הדרוש או את הזמן הפנוי להגיע לבית המשפט הם מחפשים עורך דין המתמחה בהגשת תביעות שיעשה עבורכם את העבודה.

איך בוחרים עורך דין תביעות

איך בוחרים עורך דין תביעות
עורך דין תביעות 3

לפני שרצים לגוגל לחפש שמות של עורכי דין המתמחים בהגשת תביעות, צריך קודם כל להבין איזה סוג של עורך דין אתם צריכים. 

רב האנשים בוחרים עורך דין לפי ניסיון העבר או לפי המלצות של חברים ובני משפחה. האמונה הרווחת היא שאם עורך הדין עשה עבודה טובה לחבר או לקרוב משפחה, הרי שהוא יעשה עבודה טובה גם במקרה שלי. 

אך זה לא תמיד נכון, כי כל תביעה עומדת בפני עצמה וחשוב לדעת לבחור בעורך הדין המתמחה בתחום שבו תרצו להגיש את התביעה. 

5 טיפים לבחירת עורך דין המתמחה בהגשת תביעות 

5 טיפים לבחירת עורך דין המתמחה בהגשת תביעות 
עורך דין תביעות 4
  1. השכלה מקצועית והשתלמויות – בקשו מעורך הדין שיציג בפניכם תעודת קבלת תואר, סיום לימודים והשתתפות בהשתלמויות. כל אלה יעידו כי הוא מכיר את החידושים ופסקי הדין שניתנו לאחרונה. 
  2. המלצות מלקוחות קודמים – בקשו לשוחח עם לקוחות קודמים שאינם מכירים אישית. בקשו מהם שיספרו על תהליך העבודה מול עורך הדין, על המקצועיות שלו, על הסבלנות וכמובן על התוצאות הסופיות בהשוואה להבטחות שניתנו להם בתחילת הדרך. 
  3. הסברים בגובה העיניים – לא כולם מכירים את הניסוח המשפטי ואת המונחים הנהוגים בעת הגשת כתב תביעה. לכן, חשוב שתבקשו מעורך הדין שיסביר לכם מה כל דבר אומר, מה המשמעות של כל שלב בתהליך וכמובן מה ההשלכות של ההחלטה הסופית שהתקבלה.  
  4. העדיפו לעבוד עם משרד עורכי דין ולא עם עורך דין יחיד – כאשר יש צוות של עורכי דין שעובד על התביעה שלכם, תמיד יהיה מישהי שיוכל לדבר אתכם ויוכל לנהל את התביעה אם עורך דין אחר בצוות אינו יכול למלא את תפקידו כראוי. אם תבחרו להיות מיוצגים על ידי עורך דין אחד והוא לא יוכל לנהל את התביעה כמו שצריך הטיפול בתיק שלכם יתעכב ואולי אף תצטרכו להתחיל את התהליך מחדש עם עורך דין חדש. 
  5. תשלומים – עורכי דין מאפשרים תשלום לפי שעות, תשלום חודשי קבוע או תשלום לפי אחוזי הצלחה. חשוב שתבדקו מראש מה היקף העבודה הצפוי לתביעה שתרצו להגיש על מנת שתוכלו לעמוד בהוצאות. מומלץ להסכים מראש על גובה התשלום ולמנוע אי נעימות בעתיד. 

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue