חיפוש

איזה סוג של עורך דין אני צריך?

איזה סוג של עורך דין אני צריך?

איזה סוג של עורך דין אני צריך?

כשיש לכם סתימה בכיור או הצצפה באמבטיה, תוכלו לתקן אותה בעצמכם אך רב הסיכויים הם שהדבר ידרוש ממכם הרבה זמן והשקעה. כמובן, שיהיה הרבה יותר קל להשאיר את העבודה למקצוענים ולהזמין אינסטלטור המתמחה בפתיחת סתימות ואיתור נזילות.

כדי להבין איזה סוג של עורך דין אתה צריך, חשוב שתבין קודם מהי הבעיה המשפטית איתה מתמודדים. האם צריך עורך דין מתחום המשפחה או צוואות? האם צריך עורך דין מהתחום המסחרי או מעולם הסייבר? קיימים עוד תחומים רבים בהם ניתן לשכור עורך דין – ליקטנו את העיקריים ל רשימה הבאה. עורכי דין שונים מתמחים בתיקים שונים. על מנת להבין באיזה עורך דין מומלץ לכם לבחור, חשוב להבין קודם באילו תיקים עורכי דין מטפלים:

סוגי עורכי דין ולמה הם מתאימים
עורך דין 4
  1. עבור תיקים עוסקים בעניינים המשפחתיים כמו נישואין, גירושין, צוואות, ירושות, הסכמי ממון ועוד תצטרכו לשכור את שירותיו של עורך דין לדיני משפחה. 
  2. עבור תיקים העוסקים בעברות הקשורות לנהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בשיכרות, או נהיגה ללא ביטוח תקף תוכלו לפנות אל עורך דין לענייני תחבורה. 
  3. עבור תיקים העוסקים במיסוי (או אי תשלום של מיסים כחוק) יש לפנות אל עורך דין לדיני מיסים. חלק מהתיקים בהם יוכל להעניק לכם ייצוג וייעוץ משפטי יעסקו בהלבנת הון, אי תשלום מס הכנסה, אי תשלום מע"מ, זיוף צ'קים ועוד. 
  4. כל התיקים העוסקים במכירה/השכרה/ קניה של נכס ייוצגו על ידי עורך דין נדל"ן או עורך דין מקרקעין
  5. עבןר תיקים הקשורים בדיני מסחר ותעשייה (העוסקים בהסדרת הפעילות של עסקים וחברות הן זו עם זו והן מול הרשויות) כדאי שתשכרו את שירותיו של עורך דין המתמחה במסחר ובתעשייה 
  6. תיקים הקשורים בנזק הנגרם לגוף, רכוש או נפש יטופלו על ידי עורך דין המתמחה בדיני נזיקין. הנתבע יכול להיות אדם אחר, חברה או רשות עירונית וממשלתית. 
  7. עורך דין המתמחה בפלילים יעניק ייעוץ או סיוע עבור אנשים המבקשים הגנה או תביעה של עבירות פליליות הנחלקות לשלוש – חטא, עוון ופשע. 
  8. תיקים העוסקים ביחסי עבודה בין עובד למעביד ובין עובד יעסקו בזכותיהם של העובדים אל מול המעסקים במקרים של אפליה, הלנת שכר, הרעת תנאי העסקה, פיטורין ללא שימוע ועוד. 
  9.  תיקים הוצאה לפועל עוסקים בהשבת חובות לנושים – המטרה היא שעורך הדין ינהל את החזרת החובות בצורה האידאלית ביותר והמתחשבת ביותר עבור החייב. 
  10.  זהו תחום יחסית חדש הנקרא תיקים סייבר ואינטרנט –. תיקים אלה עוסקים בייצוג קורבנות סייבר והגנה על חשודים בעברות סייבר.  

איך מוצאים עורך דין?

איך מוצאים עורך דין
עורך דין 5

רב האנשים שמחפשים עורך דין לייצוג או לייעוץ משפטי פונים דבר ראשון אל בני משפחה, חברים או קולגות בעבודה. אומרים שאין חכם כבעל ניסיון וחשוב להסתמך על חוות דעת של אנשים מוכרים שכבר נעזרו בשירותיו של עורך דין כזה או אחר. 

כמה שכר טרחה משלמים לעורך דין?

שכר הטרחה של עורכי הדין בארץ משולמים באחת משלושת הדרכים הבאות: תשלום לפי שעה, תשלום גלובלי שנשאר קבוע לכל משך הייצוג ואחוזים משכר הטרחה (לרב אלו אחוזים קטנים מזכום הזכיה של המיוצג). מלבד שכר טרחה, חשוב לדעת מראש גם מהם תנאי התשלום אותם גובה עורך הדין, הרי לא תרצו לבחור בעורך דין שלא תוכלו לממן. 

לסיכום, אם אתם צריכים ייעוץ או ייצוג משפטי פנו אל משפחה וחברים, לאחר מהם בוודאי תהיה המלצה על עורך דין בתחום ההתמחות שאתם צריכים. 

כמה שכר טרחה משלמים לעורך דין?
עורך דין 6

בהצלחה

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue