חיפוש

איך מוצאים עורך דין בלי האינטרנט?

איך מוצאים עורך דין בלי האינטרנט?

איך מוצאים עורך דין בלי האינטרנט?

האינטרנט התפתח מאוד בשנים האחרונות. אין ספק שהוא מקל על החיים שלנו משמעותית בזכות היכולות הפנומנליות שלו. אנחנו יכולים להעביר מידע מקצה אחד של העולם תוך שניות ספורות. במיידה ויש לנו שאלה מסוימת, אנחנו מוצאים את התשובה עליה תוך כמה רגעים. כאשר אנחנו מחפשים בעלי מקצוע מסוימים, נוצרת כאן איזושהי בעיה שקשה לפתור אותה במאה אחוז. ישנה תעשייה מאוד גדולה בארץ ובעולם של "פייק ניוז". למעשה כל אדם באשר הוא יכול להתחזות לבעל מקצוע מסוים ולגרום להרבה מאוד נזק לאדם אחר. כאשר אנחנו מחפשים בעל מקצוע כמו חשמלאי, שרברב, אינסטלטור וכולי, הנזק יהיה בעיקר כלכלי וחומרי. אך כאשר אנחנו משתמשים בשירות של עורך דין שהוא לא באמת מקצועי או אמין, הנזק יכול להיות חמור הרבה יותר. הוא יכול לסבך את הלקוחות של ברמה המשפטית והחוקית, והוא גם יכול להכניס אותם לברוך כלכלי שקשה מאוד לצאת ממנו.

הרבה אנשים חוזרים לשיטה הישנה והטובה

עורך דין
עורך דין

הרבה אנשים מצאו את עצמם לא סומכים על האינטרנט יותר מכיוון שישנם הרבה אנשים במתחזים לעורכי דין שונים. מספיק לראות עונה אחת של התוכנית "חיים אתגר" כדי להבין זאת לעומק. לכן, הרבה מאוד אנשים מעדיפים להסתמך על עצה טובה של קרוב משפחה או חבר כאשר הם מחפשים עורך דין. השיטה של "פה לאוזן" היא אכן שיטה מאוד אמינה אך יש לה את הבעיות שלה. התהליך יכול להיות מאוד איטי, לא באמת יודעים עם העורך דין אכן מקצועי, לא יודעים אם העורך דין אכן מומחה ותחומו וכולי.

המדריך הקצר למציאת עורך דין נחשף

עקב כל הבעיות הקטנות הללו שמונעות מאנשים למצוא עורך דין טוב מהמלצה, הכנו מדריך קצר שיעזור לכם למקסם את השיטה הזאת, ולמצוא עורך דין מומחה ומקצועי יחסית תוך זמן קצר.

  1. אזור המגורים של העורך דין: אתם צריכים להבין שכאשר אתם שוכרים את השירות של העורך דין, ככל שהבעיה שלכם היא יותר גדולה, כך סביר מאוד להניח שתצטרכו להיפגש איתו פרונטלית יותר פעמים. לכן אתם לא רוצים לבזבז הרבה מאוד זמן בפקקים שבכבישים. תשתדלו לבחור עורך דין שלא נמצא במרחק של יותר מחצי שעה מאזור המגורים שלכם. אנחנו מבטיחים לכם שישנם עוד הרבה מאוד בעלי מקצוע טובים שגרים לידכם.
  2. אמינות: על מנת לדעת שהעורך דין שאתם רוצים לעבוד איתו אכן איש מקצוע אמין, תרשמו את השם שלו בגוגל ותנסו למצוא כמה שיותר תזכירים לגביו. תחפשו את האתר האינטרנט שלו, את עמוד הפייסבוק שלו וכולי. כמה שיותר אזכורים חיוביים לגביו, יחזקו את תחושת האמינות שאתם צריכים.
  3. מומחיות: לכל עורך דין יש את המומחיות שלו, כאשר אתם נפגשים עם העורך דין בקשו ממנו להראות לכם את התעודות מההכשרות וההשתלמויות השונות שהוא עבר. סביר מאוד להניח שזה תלוי אצלו על הקיר במשרד. אם אין לו תעודות, זה אמור להדליק אצלכם נורה אדומה בראש.
  4. מקצועיות: חפשו באינטרנט כמה שיותר תזכירים של העורך דין ממשפטים ודיונים שהוא נכח בהם. כמובן שתספרו את כמות הניצחונות מול כמות ההפסדים שהוא השיג עבור לקוחותיו. כמה שיותר ניצחונות יוכיחו לכם שעומד מולכם שועל קרבות ותיק.
  5. כימיה: אחד הדברים החשובים ביותר בעבודה בשוטף עם עורך דין, זה הכימיה הבין אישית בינכם. כימיה שלילית בינכם תשפיע ישירות על תוצאות המשפט שלכם. לכן, לא חשוב כמה העורך דין הוא בעל מקצוע מומחה בתחומו, אם אין בינכם חיבור, תמשיכו הלאה.

שיהיה הרבה מאוד בהצלחה!

המדריך הקצר למציאת עורך דין
עורך דין 3

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue