חיפוש

אילו תכונות חשובות לעורך דין דיני משפחה

אילו תכונות חשובות לעורך דין דיני משפחה

אילו תכונות חשובות לעורך דין דיני משפחה

תחום דיני המשפחה במדינת ישראל נחשב לאחד הנושאים המשפטיים הרגישים ביותר שיש. הסיבות לכך הם ברורות ומובנות. דיני משפחה כוללים בתוכם נושאים כגון גירושין, ירושות וצוואות וכמובן ריבים בתוך המשפחה. נעזוב את זה לרגע שעורך דין דיני משפחה צריך להיות בנאדם ששוחה בכל החומר המשפטי ומקצוען ברמות הגבוהות ביותר, העורך דין צריך שיהיו לו מספר תכונות אופי חשובות מאוד על מנת לצלוח את התפקיד שלו על הצד הטוב ביותר.

עורך דין דיני משפחה
עורך דין דיני משפחה

אילו תכונות דרושות לעורך דין דיני משפחה?

לפני שנציין את התכונות שדרושות לעורך דין, נגיד שאלו אינם מהפקטורים הנדרשים לבחירת עורך דין, אלה תכונות שחשובות לעבוד הבין אישית של הלקוח, העורך דין וכלל האנשים בתיק.

  1. יכולת הקשבה: דיני משפחה מורכבים לרוב כוללים סיפורים וסיטואציות משפחתיות קשות ומורכבות. הסיטואציות הלאו לרוב הן מורכבות ביותר ורגישות מאוד.
  2. רגישות: תכונת האופי הזאת היא נגזרת של הנקודה הקודמת. על העורך דין להיות אדם מאוד רגיש כלפי אנשים אחרים. כשאנחנו אומרים רגיש, אנחנו לא מתכוונים לאדם שבוכה מסרטים מצוירים. אלה אדם שיכול להבין ולהזדהות עם המקרה של הלקוח שלו ולהצליח למשוך אותו על מנת להתקדם בתיק ולעשות את הצעדים הנדרשים על מנת לנצח.
  3. אסרטיביות רבה: כמו שכבר הבנתם, דיני משפחה כוללים בתוכם מקרים משפחתיים מורכבים ולא נעימים כלל וכלל. על מנת לפעול בתיקים הללו בהצלחה, עורכי הדין צריכים לעשות הרבה מאוד מהלכים מול צדדים אחרים במשפחה. בהרבה מאוד מקרים אלו מהלכים שלא פשוטים ללקוח. על העורך דין להיות אדם אסרטיבי במיוחד ולגרום ללקוח להבין שהמהלכים הללו הם קריטיים וחשובים אם הוא מעוניין לנצח בתיק.

על מה צריך להקפיד מקצועית שבוחרים עורך דין דיני משפחה?

עד עכשיו הסברנו בקצרה את תכונות האופי החשובות שלעורך דין דיני משפחה צריך להיות, זה לא סותר את התכונות המקצועיות שצריכות להיות לו. הנה מספר טיפים למציאת עורך דין מקצועי ואמין.

  1. תחום התמחות: דיני משפחה הם תחום שעל מנת להיות מומחה בו ובאמת מקצועי, צריכים לעבור כמה שנים טובות. על העורך דין לעבור הרבה מאוד קורסים משלימים והשתלמויות שונות וכמובן להיות נוכח בהרבה מאוד דיונים בבתי המשפט על מנת להיות מומחה. אתם חלילה וחס לא רוצים למצוא את עצמכם עם עורך דין שמכיר את החוק, אך התחום ההתמחות שלו היא איננה דיני משפחה.
  2. תשלום: תיקים של דיני משפחה יכולים לקחת הרבה מאוד זמן עד שהם מגיעים לפתרון סופי בבית המשפט. כיום, עורכי דין רבים מציעים מגוון של אופציות תשלום עבור הלקוחות שלהם. יש כאלה שלוקחים את כל התשלום מראש, יש כאלה שלוקחים אותם בפעימות, וכמובן שיש כאלה שלוקחים את כל התשלום בסוף עם הפיצויים. תיקחו את הדברים האלה בחשבון ותוודאו במאה אחוז שאתם אכן יכולים לעמוד בתשלום לכל אורך הדרך עם העורך דין.
  3. מקצועיות: הדרך הטובה ביותר לברר האם העורך שמייצג אותכם הוא בעל מקצוע אמין היא על ידי חיפוש מהיר בגוגל. כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב את שם העורך דין ולמצוא כמה שיותר אזכורים שלו מבתי המשפט. כמובן שהמטרה שלכם היא למצוא כמה שיותר אזכורי ניצחון שלו. כמה אזכורים של ניצחונות אתם שואלים? אנחנו ממליצים שהיחס של הניצחונות מול ההפסדים יהיה הפסד אחד אל מול ארבעה ניצחונות.

תקפידו על כל ההדגשים החשובים שכתבתנו במאמר ואתם תמצאו את עצמכם עם עורך דין דיני משפחה מקצועי ואמין במיוחד.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue