חיפוש

דרוש עורך דין מקצועי ומיומן עבורך

דרוש עורך דין מקצועי ומיומן עבורך

דרוש עורך דין מקצועי ומיומן עבורך

המאמר הבא שאתם הולכים לקרוא, אולי יזעזע חלק מכם מפני שאנחנו הולכים לחשוף בפניכם סטטיסטיקה הזויה במיוחד שלצערנו הרבה קוראת כמעט בכל יום במדינת בישראל. סטטיסטיקה פשוט עגומה שפוגעת בהרבה מאוד אזרחים תמימים שנפגעים מידי יום על ידי העורך דין שלהם. הנתון הכוזב מראה שאחת הסיבות העיקריות להפסדים של אנשים בבתי המשפט זה אך ורק בגלל העורך דין שלהם. כן שמעתם נכון. וחשוב מאוד לציין שאלו לא אנשים שהיו אמורים להפסיד, אלה להיפך, אלו אנשים שהצדק היה איתם והיו להם את כל הסיבות לנצח בבית המשפט וההפך קרה בגלל העורך דין שלהם.

עורך דין
עורך דין

מהן הסיבות בגללן העורך דין מפיל את התיק?

זה מאוד הזוי שהעורך דין מפיל את התיק עבור הלקוח שלו. האמת היא שזה קורה בגלל כמה סיבות עיקריות:

  1. חוזר מקצועיות של העורך דין: העורך דין למעשה אינו מספיק מקצועי על מנת לטפל בתיק בסדר גודל שכזה. מה שנקרא, אנשים שכרו עורך דין שהיה גדול מידי עליו. והאם חשבתם שאותו עורך יודה בכך מראש ויפסיד את הלקוח? כמובן שלא. ומה בסופו של דבר קורה? העורך דין הפיל את התיק בגלל חוסר המקצועיות שלו.
  2. העורך דין הוא איש מקצוע לא מסודר: על מנת לנהל תיק כמו שצריך, העורך דין צריך להיות אדם מאוד מאורגן ומסודר. ואם הוא לא כזה, כדאי מאוד שתהיה לצידו איזושהי מזכירה שתעזור לא בפן הארגוני. על העורך דין לאסוף הרבה מאוד מסמכים, להגיש אותם בזמן, לאסוף עדויות וכולי. ישנם מקרים מסוימים שבהם מסמך אחד קטן יכול לעשות הבדל גדול ומאוד משמעותי.
  3. הוא בכלל לא מומחה באותו התחום: הידעתם שלכל עורך דין יש את תחום ההתמחות שלו? הידעתם שעל מנת שעורך דין יהיה מומחה בתחומו עליו לעבור הרבה מאוד קורסים משלימים, השתלמויות שונות, לעבור סטאז' מאוד ארוך, ולהיות נוכח בהרבה מאוד תיקים שונים בבתי המשפט? אם לא ידעתם, עכשיו זה הזמן. וגם כאן דבר מאוד הזוי קורה! בגלל שיש תחרות עצומה מאוד בקרב עורכי הדין השונים על לקוחות, הרבה מאוד מהם לא יגידו להם שתחום ההתמחות שלהם שונה לחלוטין מהבעיה המשפטית של אותו הלקוח. מה שבסופו של דבר משפיע ישירות על הלקוח ועל התיק. וגם כאן, אותו עורך דין לא יגיד לכם את זה מפני שהוא לא רוצה לוותר עליכם בתור לקוחות במשרד שלו.
  4. יכול להיות שהוא מקצועי, אך הוא לא ליטיגטור: יש הבדל גדול מאוד בין עורך דין מקצועי ומומחה שיודע להגיד לכם את כל החוקים ואת הזכויות שלכם מתוך שינה לבין עורך דין שהוא ליטיגטור מומחה. ליטיגציה היא למעשה אומנות הבמה בבית המשפט. היא היכולת להציג את הדברים מפני השופט. היא היכולת לשלוט בכל האובייקטים בבית המשפט כמו מנצח על תזמורת. שהו משהו שהוא סופר קריטי כאשר אתם מחליטים לשכור את השירותים של העורך דין. אם יש לכם בעיה שהיא יותר בירוקרטית ולא מחייבת ייצוג בבית המשפט, אין כל סיבה שהיא שהעורך דין שלכם יהיה ליטיגטור מומחה. אך אם אתם צופים שהבעיה המשפטית שלכם תחייב אותכם בסופו של דבר להיות בבית המשפט, אתם צריכים שיעמוד לצידכם עורך דין שיודע לשלוט באומנות הבמה הזאת שנקראת בית המשפט.

אנחנו נמליץ לכם בחום ובתוקף להימנע מכל חמשת הטעויות שכרגע ראיתם על מנת להגיע אל העורך דין הטוב ביותר עבורכם ובמינימום זמן. שיהיה המון בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue