חיפוש

האם יש צורך בצוות משפטי כשמתגרשים?

האם יש צורך בצוות משפטי כשמתגרשים?

האם יש צורך בצוות משפטי כשמתגרשים?

יש פתגם האומר "לא צריך לדעת עם מי להתחתן, אלא לדעת ממי להתגרש" והסיבה היא פשוטה. בני זוג המבקשים להתגרש עלולים לעיתים להפוך את תהליך הגירושין לשדה קרב עקוב מדם. למה הכוונה? על מנת לפגוע ריגשית בבן או בת הזוג לשעבר הם מושכים את הגירושין כל ידי סחבת, הסתרת מידע, פגיעה בשם הטוב של בן או בת הזוג ובמקרים חמורים הם אף גורמים לפגיעה בילדים –אכן יש זוגות שיעשו הכל כדי להפוך את הגירושין למסע ייסורים. לכן, כששואלים אותנו האם יש צורך בצוות משפטי כמתגרשים? אנחנו עונים – בוודאי!

חשיבות הייצוג המשפטי בגירושין

חשיבות הייצוג המשפטי בגירושין
צוות משפטי 4

ההחלטה להתגרש לרב מגיעה לאחר מספר ניסיונות של בני הזוג להצית מחדש את האהבה או להגיע לשלום בית. ההחלטה לסיים את הקשר ולפרק את הזוגיות מעולם לא מתקבלת בקלות ראש. יש אנשים שהמחשבות על חלוקת הנכסים, על קושי כלכלי, על תגובת הילדים ועל הפחד מהתחלה חדשה גורמת לגרום להם להישאר במערכת יחסים שאינה טובה להם.

אך אם אתם בכל זאת מחליטים להתגרש, חשוב שיהיה לכם את הייצוג המשפטי הטוב ביותר שתוכלו להשיג. יחד עם זאת, חשוב מאוד לבחור בייצוג משפטי שתוכלו לממן, כך שמומלץ לוודא מראש מהו גובה שכר הטרחה ומהם תנאי התשלום.

מה עדיף? צוות משפטי או עורך דין לגירושין 

מה עדיף? צוות משפטי או עורך דין לגירושין 
צוות משפטי 5

עורך דין לגירושין יכול להתאים לאדם שאין ביכולתו לשלם שכר טרחה גבוה עבור ייצוג משפטי, הרי ככל שמעורבים יותר אנשים בתהליך כך עולה שכר הטרחה. 

החיסרון בייצוג משפטי של אדם אחד הוא שלעיתים הוא נאלץ להפסיק את הייצוג מסיבות כאלה ואחרות. 

אז עומדות שתי אפשרויות עבור המיוצג: או שלעורך דין לגירושין יש עורך דין אחר שמחליף אותו ואז הייצוג ממשיך כרגיל, או שלעורך דין אין מחליף ואז המיוצג האלץ בצער רב למצוא עורך דין חדש שימשיך מהיכן שעורך הדין הקודם עצר ואז או שהמיוצג צריך להתחיל את התהליך.  

כאשר מייצג אתכם צוות משפטי הוא מתבסס על הידע הקודם שכל אחד מחברי הצוות צבר בתיקים קודמים. במקרה הזה הפתגם "השלם גדול מסך חלקיו" הוא הנכון ביותר. כל אחד מחברי הצוות המשפטי ידעו לכוון את תהליך בצורה הטובה ביותר ולדרוש עבורכם את התנאים הטובים ביותר בהווה ובעתיד. 

היה ואחד מחברי הצוות המשפטי לא יוכל למלא את תפקידו, יחליף אותו איש צוות אחר והייצוג ימשיך להתנהל ללא בעיה. 

איך בוחרים צוות משפטי כשמתגרשים?

כשמתגרשים, חשוב לבחור בצוות משפטי המתמחה בגירושין. תחת המטריה הרחבה של גירושין נכללות החלטות על חייהם של הילדים בהווה ובעתיד, החלטות כלכליות, ועוד החלטות בעלות חשיבות עליונה שיכריעו איך יראו החיים שלכם כשהתהליך יסתיים. 

לכן, חשוב לבחור בצוות משפטי בעל ניסיון רב בייצוג תהליכי גירושין. תוכלו למצוא צוות משפטי לגירושין בשלוש דרכים עיקריות:

  1. המלצות מחברים ובני משפחה שעברו תהליך גירושין ויוכלו לספר מניסיונם האישי.
  2. רשתות חברתיות – בהן יש קבוצות, בלוגים ופורומים העוסקים בייעוץ משפטי לאנשים הנמצאים לפני גירושין
  3. מנועי חיפוש ואתרי אנדקס באינטרנט 

לסיכום, אם החלטתם לפרק את החבילה ואתם עומדים בפני תהליך גירושין, חשוב שיהיה לכם ייעוץ משפטי מיומן ומקצועי. תהליך הגירושין עלול להימשך זמן רב בייחוד אם הצד השני מערים קשיים לאורך כל הדרך. כדי לעבור את התהליך בהצלחה ולצאת ממנו עם הסכם גירושין המבטיח את רווחתם של הילדים בהווה ובעתיד מומלץ שתשכרו את שירותיו של צוות משפטי המתמחה בגירושין.

איך בוחרים צוות משפטי כשמתגרשים
צוות משפטי 6

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue