חיפוש

האם מומלץ למצוא עורך דין קרית אונו דרך 'פה לאוזן'?

האם מומלץ למצוא עורך דין קרית אונו דרך 'פה לאוזן'?

האם מומלץ למצוא עורך דין קרית אונו דרך 'פה לאוזן'?

אנחנו הישראלים אוהבים לסמוך על עצה טובה או עזרה של בן משפחה קרוב או חבר כאשר אנחנו מחפשים בעל מקצוע שיעזור לנו לפתור את הבעיה שלנו. כאשר אנחנו מחפשים חשמלאי, אינסטלטור, איש ביטוח או פסיכולוג, כנראה שזה באמת יעזור לנו. אבל האם כאשר אנחנו מחפשים עורך דין קרית אונו השיטה הידועה שנקראה 'פה לאוזן' באמת תעזור לנו למצוא את העורך דין הטוב ביותר עבורנו?

מהות השיטה?

למי שלא יודע מהי השיטה 'פה לאוזן', זה פשוטו כמשמעו המלצה שאנחנו מקבלים מבעל ניסיון שעבר את הניסיון והשירות של אותו בעל מקצוע בעבר. במרבית המקרים השיטה הזאת באמת עוזרת ויעילה מאוד. אם יש לכם בעיה בחשמל, אם יש להם בעיית אינסטלציה, אם אתם רוצים לשפץ משהו בבית, השיטה הזאת אכן אפקטיבית כי יש לכם בעיה נקודתית שתיפתר תוך זמן קצר. אך כאשר אתם מחפשים עורך דין קרית אונו, זוהי עסקה אורכת טווח. האם אתם באמת מוכנים לכך שאותו עורך דין ייצג אותכם בבעיה כל כך רגישה מבלי שעשיתם עליו מחקר מקיף לפני כן?

בראש ובראשונה! האם העורך דין אכן מתאים במדויק לבעיה המשפטית?

האם מומלץ למצוא עורך דין בקרית אונו
עורך דין קרית אונו 3

חשוב להבין דבר אחד מאוד מרכזי וחשוב בעולם עריכת הדין כאשר מסתמכים על עצה של אדם קרוב אליכם. לכל עורך דין יש את תחום המומחיות שלו. כיום, כאשר עורך דין מסיים את הלימודים שלו בפקולטה למשפטים, הוא אכן עורך דין שיודע איך העולם הזה מתנהל ואת החוקים, אך הוא רחוק מלהיות עורך דין מומחה. אם עורך דין רוצה להיות עורך דין מומחה (כיום אין כמעט עורכי דין לא מומחים) הוא צריך לעבור הרבה מאוד קורסים והשתלמויות שונות ולהשקיע הרבה מאוד מאמצים על מנת להיות מומחה בתחומו. זה דבר שאין להקל בו ראש וזה אכן נותן לו את הכלים המקצועיים לטפל בבעיות מן הסוג הזה. 

הבעיה הראשונה נחשפת!

כיום יש הרבה מאוד תחרות בעולם עריכת הדין על לקוחות. הרבה מאוד עורכי דין ישמחו לקבל אותכם למשרד שלהם בתור לקוחות למרות שתחום ההתמחות שלהם לא תואם את הבעיה המשפטית שלכם. זה דבר שלדעתנו הוא פסול מהשורש שלו. נכון שהעורך דין כנראה מכיר את החוקים כמו שצריך ואכן יש לו את הידע לעזור לכם. אך אם הוא לא עורך דין מומחה, האם הוא חווה הרבה מאוד מקרים וסיטואציות בבתי המשפט? האם הוא טיפל בהרבה מאוד אנשים עם בעיות דומות כמו שלכם? האם יש לו באמת את הניסיון המתאים בדיונים כאלה בבית המשפט? כנראה שלא. לכן, כאשר אתם מקבלים עצה טובה, לפחות תוודאו שאתם מקבלים עצה מאדם שעבר סיטואציה דומה לשלכם, ולא מקרוב משפחה שעבר מקרה שונה לחלוטין אך הוא קיבל שירות טוב מעורך דין כלשהו.

זה לא הזוי? זה כן הזוי!

בפסקה הקודמת דיברנו על כך שיש הרבה מאוד עורכי דין שישמחו לקבל אותכם כלקוחות למרות שתחום המומחיות שלהם שונה לחלוטין מהבעיה המשפטית שלכם. חשוב היה לנו לציין שמבחינה חוקית זה דבר שהוא חוקי לחלוטין. למעשה, על פי החוק אתם גם יכולים ללכת לבית המשפט מבלי עורך דין בכלל, כן, אתם יכולים לייצג את עצמכם (ברור שזה ממש לא מומלץ). זה אכן הזוי שעורכי דין עושים את זה ביודעין שהם יכולים לפגוע ישירות בלקוח שלהם. שוב מבחינה חוקית, זה תקין. מבחינה מוסרית, כנראה שלא. לכן כאשר אתם מחפשים עורך דין קרית אונו מהמלצה, חשוב מאוד שתוודאו זאת לפני. מקסימום, תמיד יש את האינטרנט שיעזור לכם.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue