חיפוש

המדריך השלם לעורכי דין וכיצד הם עוזרים לך לזכות בתיק

המדריך השלם לעורכי דין וכיצד הם עוזרים לך לזכות בתיק

המדריך השלם לעורכי דין וכיצד הם עוזרים לך לזכות בתיק

לפחות פעם אחת בחייו ימצא את עצמו אדם נעזר בשירותיו של עורך דין. יש עורכי דין המנסחים חוזים משפטים כמו חוזה מכירה או קניה של דירה, יש עורכי דין המנסחים מסמכים חשובים כמו צוואות וייפוי כח מתמשך ויש עורכי דין המייצגים אתכם בבית המשפט או מול הרשויות. 

הכנו עבורך את המדריך השלם לעורכי דין כדי שתבינו איך הם עוזרים לך לזכות בתיק. 

איך זוכים בתיק?

איך זוכים בתיק בבית משפט
selective focus of lawyer in eyeglasses with femida at workplace in office

על מנת לזכות בתיק המתדיין בבית המשפט ומתנהל מול חברות הביטוח, הרשויות, ועדות ביטוח לאומי או כל גורם עיסקי או פרטי, חשוב לשים לב לארבעה דברים עיקריים:

  1. לבחור בעורך דין בעל התמחות בתחום בו אתם זקוקים לייצוג משפטי. אם אתם בבעיה משפטית הקשורה לתעבורה חשוב שייצג אתכם עורך דין המתמחה בדיני תעבורה ונזיקין, אם אתם בבעיה מול בן או בת הזוג לשעבר חשוב שייצג אתכם עורך דין המתמחה בדיני משפחה וכך הלאה – לכל בעיה משפטית קיים תחום ההתמחות שלה.  

חשוב מאוד לבחור בעורך דין המתמחה בתחום כי כל עורך דין מתחום אחר או תחום קרוב לא יכירו את החוק ואת תהליך התביעה בצורה הטובה ביותר. אי בקיאות בהתנהלות, בחוקים ובפסיקות עלולים לגרום לכם לנזק גדול. 

  1. הוכחות וראיות – בית המשפט מחליט אך לאחר שראה מסמכים ותעודות. ללא הוכחות וראיות המוכיחות את זכותו של צד אחד או חובתו של צד אחר לא יוכל בית המשפט לקבל הכרעה, לכן חשוב לשמור את כל המסמכים, סרטוני הוידיאו, קבלות, מכתבים מחברות ביטוח וכל מסמך אחד המעיד על מה שקרה באירוע עצמו ועל מה שקרה לאחר האירוע. 

לדוגמא, אם היתם מעורבים בתאונת דרכים ונגרם לכם נזק גופני, בבית המשפט תוכלו להציג את כל המכתבים שקיבלתם מהרופא המטפל, את כל הקבלות מבית המרקחת ואת כל המסמכים המעידים על ירידה ביכולת שלכם לתפקד (ועדות ביטוח לאומי). 

אולי זה קצת מסורבל לשמור את כל המסמכים ולתעד את כל ההתנהלות, אבל בטווח הרחוק שמירת המסמכים יכולה לעשות את ההבדל בין הפסד או זכיה בתיק. 

  1. התנהגות מכובדת ומאופקת – מתוך ההתנהגות שלכם בבית המשפט יכול השופט להסיק הרבה על ההתנהלות שלכם ביום יום. לכן חשוב להתנהג בצורה נאותה ומכובדת ולהתלבש בצורה מתאימה למקום. לרב, אנשים הנוטים להשתולל או לצעוק בית המשפט מקטינים את הסיכוי שלהם לזכות בתיק. 
  2. לבוש – אמנם בית המשפט מנוע מלשפוט אדם בהתאם לבגדיו אך להופעה מרושלת שאינה מכבדת את המעמד בהחלט יהיה משקל כלשהו לרעה. 

איך בוחרים עורך דין שעוזר לזכות בתיק?

איך בוחרים עורך דין שעוזר לזכות בתיק
עורכי דין 3

כדי לבחור עורך דין שעוזר לזכות בתיק מומלץ לבחור בעורך דין שאדם שאתם מכירים וסומכים עליו כבר נעזר בשירותיו. לדוגמא, חבר שהתגרש יוכל להמליץ לכם על עורך דין לדיני משפחה. חשוב לבקש המלצות מחברים ובני משפחה כי ידוע שכל אחד מכיר מישהו שמכיר מישהו ואחד מאותם אנשים אלה הוא קרוב לוודאי עורך דין. 

אך היות וקיימים סוגים רבים של עורכי דין (עורך דין לדיני משפחה, עורך דין לדיני חוזים, עורך דין לדיני תחרות ומסחר, עורך דין לדיני נזיקין, עורך דין להוצאה לפועל, עורך דין לדיני מקרקעין ועוד תחומים נוספים אחרים) חשוב לבחור עורך דין בעל התמחות. 

אם הגעתם למצב בו אתם תובעים או נתבעים חשוב שתבחרו בעורך דין בעל התמחות בתחום בו נקלעתם לצרה ותבטיחו כי אתם בידיים טובות.

בהצלחה

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue