חיפוש

המעסיק לא משלם? פנו לעורך דין לענייני עבודה

המעסיק לא משלם? פנו לעורך דין לענייני עבודה

המעסיק לא משלם? פנו לעורך דין לענייני עבודה

תחום דיני העבודה תופס הרבה מאוד תאוצה בשנים האחרונות. אחת הסיבות המרכזיות לתפיסת התאוצה הזו היא המודעת שרק הולכת וגדלה עם השנים ובעיקר בזכות המידע שיום הרבה יותר נגיש בגלל ערוצי החדשות התקשורתיים, וכמובן האינטרנט. האמת שהיא שזכויות העובדים היו תמיד רבות ומגוונות אבל מן הצד השני היה מאוד קל למעסיקים להתעלם מהם ולכופף מעט את החוקים על מנת להשאיר לעצמם כמה שקלים נוספים בכיס בסוף החודש. היום המצב הוא שונה, כאשר המודעות גדלה, מסך הערפל מתפוגג וכמובן שלהרבה יותר אנשים יש יותר עניין ואסרטיביות לבצע פעולות מסוימות על מנת לקבל את הזכויות המגיעות להם על פי חוק.

עורך דין לענייני עבודה
עורך דין לענייני עבודה

מתי פונים לעורך דין לענייני עבודה

האמת היא שהסיבות הן רבות ומגוונות, על מנת לכתוב את כל הזכויות שיש לעובדים במדינת ישראל, כנראה שנצטרך לעשות העתק של ספר החוקים הישראלי. בכלל אנחנו ממליצים לכל עובד שכיר במדינת ישראל לקרוא ולהתעדכן בכל הזכויות שלו על מנת שיהיה מודע, וידע לדרוש את הדברים שמגיעים לו על פי חוק, וכמובן לפעול בצורות שונות אם הזכויות שלו נפגעות בצורה כזאת או אחרת. בכל מצב שבו אחת הזכויות נפגעות, דבר ראשון יש לפנות למעסיק. יכול להיות שהטעות נעשתה בתום לב, והמעסיק יפעל מהר ככל הניתן על מנת לפתור אותה. אך יש מקרים שהמעסיק עושה זאת בכוונת תחילה כי הוא יודע שרוב האנשים לא שמים לב לדברים הללו או אינם מודעים לכך. במקרים כאלה, כנראה שפניה ישירה אל המעסיק לא תעבוד, ויש ללכת לעורך דין לענייני עבודה שייקח את המקרה צעד אחד קדימה ויעזור לכם לממש את הזכויות הבסיסיות שלכם בתור עובדים בעסק.

מהן הזכויות השכיחות ביותר שמופרות על ידי מעסיקים?

  1. תשלומים: תשלומי חובה שהמעסיק צריך לשלם לעובדים שלו כמו ביטוח לאומי, קרנות פנסיה, ביטוחים שונים, קרנות השתלמות וכולי.
  2. אפליות: זכויות שמופרות בגלל אפליות על רקע מגדרי או רגע דתי.
  3. כספי פיצויים: על פי חוק המעסיק צריך לשלם כספי פיצוי על עובדים שהוא מפטר לאחר תקופת זמן מסוימת.
  4. ימי מחלה: המעסיק לא מוכן לשלם כספים על ימים שהעובד נעדר בהם והוא זכאי לתשלום עליהם על פי חוק.
עורך דין לענייני עבודה
עורך דין לענייני עבודה

מדוע פונים לעורך דין לענייני עבודה?

כמו שכבר ציינו מקודם, ישנם הרבה מאוד מעסיקים שמפרים את הזכויות של העובדים שלהם בכוונה בגלל סיבותיהם הכלכליות או האישיות. במקרים כאלה, כנראה שאם תפנו ישירות למעסיק שלכם על מנת לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם, אתם תיתקלו במבוי סתום. המעסיק יודע שכנראה לא יהיה לכם את הזמן, הכסף או האנרגיה לקחת את הבעיה לשלב הבא, וכנראה אתם תוותרו מראש ותתקדמו הלאה עם החיים שלכם. כאשר אתם פונים לעורך דין לענייני עבודה, הדבר הראשון שהוא יעשה זה לשלוח מכתב התראה למעסיק שלכם, שבו הוא נוקב בעבירה שהמעסיק עשה וכמובן דורש סכום פיצוי בנוסף לסכום הכסף שהמעסיק שלכם חייב לשלם לכם על פי חוק. בשלב הזה 99 אחוז מהמעסיקים פשוט יענו לבקשה של העורך דין בחיוב מאותה הסיבה שהם חשבו שאתם לא תעשו שום דבר בנידון. הם יודעים שזה מקרה שהם הולכים להפסיד בו ב-100 אחוז, והם אינם מעוניינים לבזבז שום משאב נוסף בתהליך הזה. במקום זאת, הם יעדיפו לסיים את הסיפור כמה שיותר מהר ולשלם לכם את מלוא הסכום.

לסיכום

עורך דין לענייני עבודה יעזור לכם לקבל את מלוא הפיצויים מן המעסיק שלכם במינימום זמן, כסף ומאמץ. אתם מוזמנים לנסות אותנו, כנראה שלא תתאכזבו.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue