חיפוש

חיפוש עורך דין – המלאך השומר

חיפוש עורך דין – המלאך השומר

חיפוש עורך דין – המלאך השומר

בשנים האחרונות ההליך של מציאת עורך דין דרך האינטרנט נהפכה למשימה כמעט בלתי אפשרית לאנשים במדינת ישראל. היא נהפכה אפילו עוד יותר מסובכת לאנשים (שבמפתיעה) נעזרים באינטרנט בכל יום על מנת למצוא בעלי מקצוע שונים. איך נהפך ההליך של חיפוש עורך דין דרך האינטרנט למשימה כל כך קשה? מה האופציות שעומדות בפני האנשים? ואיך המלאך השומר מביא את הבשורה?

השיטה הישנה כבר לא עובדת

כל מי שמחפש בעלי מקצוע דרך האינטרנט יודע שהדרך המהירה ביותר והטובה ביותר למציאת בעלי מקצוע איכותיים היא דרך פורטלים. בקצרה למי שלא יודע מזה פורטל, זהו למעשה אתר שכל התכלית שלו היא להכניס כמה שיותר בעלי מקצוע מנישה מסוימת לתוך האתר על מנת לתת פתרון לאנשים למצוא אותם בקלות ובמהירות. המודל הכלכלי של הפורטל הוא ברור, להכניס כמה שיותר בעלי מקצוע על מנת שילמו להם סכום כסף בכל חודש (בשפה המקצועית זה נקרא ריטיינר חודשי) על מנת להופיע באתר. אך הבעיה שלא כולם מודעים אליה היא, שזה מאוד קל להיכנס לאתרים האלה. זה לא משנה אם כרגע סיימת את ההכשרה שלך בתור עורך דין, זה לא משנה אם אפילו אתה לא עורך דין (כן, זה מאוד קל לזייף תעודות היום), אם יש לך כסף, אתה יכול להיכנס לתוך הפורטל. וכאשר אנשים עושים תהליך של חיפוש עורך דין, הם בסופו של דבר יגיעו אל עורכי הדין הללו. וכמובן, שהם יהיו הראשונים שייפגעו מכך קשות.

חיפוש עורך דין
חיפוש עורך דין

המלאך השומר – זה לא פורטל 

המלאך השומר, האתר שאתם כרגע נמצאים בו, הוא רחוק שנות אור מלהיות פורטל. כאן למעשה הכול עובד הפוך. במקום להכניס עשרות, מאות ואפילו אלפי עורכי דין שונים מנישות שונות ומגוונות. אנחנו למעשה בנינו לעצמנו נבחרת של העלית של עורכי הדין במדינת ישראל שישמחו לתת לכם שירות מקצועי, וכמה שיותר מהר על מנת לעזור לכם לפתור את הבעיה שאתם נמצאים בה כרגע. 

איך למעשה זה עובד?

היה לנו מאוד חשוב להפוך את ההליך הזה לכמה שיותר מהיר, פשוט וקל לכל האנשים. גם כאלה שעובדים עם האינטרנט במשך שנים, וגם לכאלו שפחות נעזרים בכלי המדהים הזה במהלך היום יום. בכל שלב שאתם נמצאים באתר, תהיה לכם את האופציה לנהל שיחה עם האלגוריתם החכם שבנינו במשך הזמן. האלגוריתם ינהל איתכם שיחה מאוד קלילה וקצרה שבו הוא יבין את הבעיה שלכם לעומק. במהלך השיחה, תהיה לכם גם את האופציה להשאיר מסמכים מסוימים ורלוונטיים שיעזרו לו להבין את המקרה שלכם יותר לעומק. לאחר שהשיחה מסתיימת, האלגוריתם יישלח את הפניה שלכם לעורך דין רלוונטי ובכל הוא הופך את הליך חיפוש עורך דין לפשוט וקל.

חיפוש עורך דין
חיפוש עורך דין

מי אלו אותם עורכי דין?

כל עורכי הדין שהפרטים שלכם נשלחים אליהם, הם עורכי דין שבדקנו אותם אין ספור פעמים בבתי המשפט. כל עורכי הדין הוכיחו פעם מקצועיות רבה, אמינות ובעיקר הרבה מאוד ניצחונות. למצוא את כל אנשי המקצוע הללו לא קרה תוך יום אחד ובטח שלא תוך יומיים. זאת הייתה משימה קשה מאוד שהשקענו בה הרבה מאוד זמן ומאמץ על מנת לבנות נבחרת של אנשי חוק מובחרים שישמחו לתת לכם שירות על הצד במקצועי הטוב ביותר. רוצים למצוא עורך דין דרך האתר המלאך השומר? כל מה שעליכם לעשות זה ללחוץ על הכפתור כאן למטה, לנהל שיחה קצרה עם האלגוריתם החכם שלנו, והמלאך השומר יימצא לכם עורך דין מומחה תוך זמן קצר.

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue