חיפוש

חיפוש עורך דין לפי מחיר?

חיפוש עורך דין לפי מחיר?

חיפוש עורך דין לפי מחיר?

אנחנו הישראלים ידועים בתור אנשים שיודעים להתמקח על הרבה מאוד דברים. בין הדברים שאנחנו אוהבים להתמקח עליהם הוא המחיר שאנחנו מקבלים עבור שירותים מסוימים או מוצרים. לפעמים זה בא לטובתנו, ככה אנחנו מקבלים הנחות ומוצרים שווים במיוחד במחירים פשוט מצחיקים. לפעמים אנחנו גם מתמקחים על מחירים עבור שירותים ועבודות שבעלי מקצוע שונים עושים עבורנו. לפעמים זה לטובתנו, לפעמים זה פוגע בנו אנושות. 

איך התמקחות על מחיר פוגעת בנו?

לפני שהתמקחתם על מחיר עם בעל עסק, יצא לכם פעם אחת לחשוב על הצד שלו? ניקח לדוגמה אדם שבונה פרקטים למחייתו. יצא לכם פעם אחת לחשוב מה המחיר עבור השירות שלו כולל? המחיר שלו כולל גם את העבודה של אותו בעל עסק ביחד לציוד שהוא קונה מראש על מנת לספק לכם את השירות שלו. האם כאשר אתם מצליחים להוריד את המחיר שלו משמעותית הוא עדיין יעשה לכם את העבודה הטובה ביותר שהוא יכול מכל הלב? במקרים מסוימים אכן כן, ובמקרים מסוימים, כנראה שלא. אולי הצלחתם לנצח במחיר, אך האם התוצאה הסופית באמת הייתה שווה את העוד 5-10 אחוז הנחה שקיבלתם? איש איש באמונתו יחיה.

התמקחות עם עורך דין על מחיר?

התמקחות עם עורך דין על מחיר
חיפוש עורך דין לפי מחיר? 3

עכשיו, לאחר שהבנתם את הנקודה של התמקחות עם בעל מקצוע עבור השירות או המוצר שלו, תחשבו לרגע שאתם נמצאים בבעיה משפטית מאוד חמורה וגדולה. בעיה משפטית במחייבת ייצוג הולם של עורך דין מקצוען בתחומו שיעזור לכם ויסייע לכם בשיא המרץ והרצון. האם גם כאן כדאי להתמקח עם אותו עורך דין עד השקל האחרון? אנחנו חלילה וחס לא אומרים לכם לקבל כל מילה של העורך דין כאילו זה דבר קדוש. יכול להיות שעוד הורדה קטנה במחיר יכולה להיות דבר נחמד מאוד, וזה גם באמת דבר שמאוד יעזור לכם בסופו של דבר להצליח ולעמוד בתשלומים עבור השירות של אותו עורך דין. אבל כל דבר צריך לעשות בגבול הטעם הטוב. בסופו של דבר העורך דין גם צריך להרגיש בנוח לעבוד איתכם ובנוסף לכך הוא צריך באמת לרצות לעזור לכם, שווה להתחיל ברגל ימין ועל הצד הטוב ביותר.

איך עורכי דין מקבלים תשלום?

אולי במקום להתמקח עם העורך דין על התשלום, תשאלו אותו באילו עוד דרכים הוא מקבל תשלומים עבור השירות שלו. ישנם היום הרבה מאוד עורכי דין שמאפשרים ללקוחות שלהם לשלם בהרבה מאוד דרכים שונות שיעזרו להם בסופו של דבר להיות לקוחות של המשרד. צריך לזכור שהמחיר אולי הוא זה שקובע אם תוכלו להשתמש בשירות של העורך דין, אך לעורך דין גם יש אינטרס שתצליחו לעשות זאת על מנת בסופו של דבר להתפרנס בכבוד. ואלו כמה מסוגי התשלומים שעורכי דין כיום מאפשרים ללקוחות שלהם:

  1. תשלום מראש: העורך דין מחשב פחות או יותר כמה זמן הולך לקחת לו לעבוד על התיק שלכם ונותן לכם הצעת מחיר שעתית על פי הזמן הזה. למעשה אתם בעצם רוכשים מהעורך דין בנק שעות. אם הוא יסיים את התיק לפני הכמות שעות הזאת, הוא יחזיר לכם את הסכום היחסי. היה וקרה והעורך דין עבד יותר שעות מן הצעת המחיר, אתם תצטרכו לשלם לו עבור אותם שעות לאחר מכן.
  2. תשלום עם התקדמות התיק: העורך דין פורס את התשלומים עבור השירות שלו על פי התקדמות התיק בפועל.
  3. תשלום אך ורק על בסיס פיצויים: ישנם עורכי דין שבטוחים במקצועיות שלהם וביכולת שלהם להשיג פיצויים גדולים עבור הלקוחות שלהם. במקרים כאלה האחוזים יהיו הרבה יותר גבוהים, אבל לא תצטרכו להשקיע שקל אחד לפני שראיתם תוצאות.
איך עורכי דין מקבלים תשלום
חיפוש עורך דין לפי מחיר? 4

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue