חיפוש

כיצד אוכל למצוא את עורך הדין המתאים וכמה עולה לשכור עוד?

כיצד אוכל למצוא את עורך הדין המתאים

כיצד אוכל למצוא את עורך הדין המתאים וכמה עולה לשכור עוד?

נדמה היום שאפשר למצוא עורך דין כמעט לכל תחום: חוזים, קניין רוחני, נדל"ן, מקרקעין, חוזים, משפחה, צוואות, נזיקין והרשימה עוד ארוכה. לא מפתיע שיש כל כך הרבה סוגים של עורכי דין והתמחויות, הרי כל תחום הוא שונה ואין חקיקה או פסיקה אחת דומה לשניה. 

לכן אם אתם נזקקים לעורך דין בתחום מסוים חשוב שתתמקדו בחיפוש אחר עורך דין המתמחה בתחום הזה ואל תסמכו על עורך דין שעוסק בתחום אחר, כך תוכלו להבטיח לעצמכם את הייצוג הנכון ביותר שיעניק לכם את ההגנה המשפטית הטובה ביותר. 

איך למצוא עורך דין מתאים?

איך למצוא עורך דין מתאים?
כמה עולה לשכור עוד,איך למצוא עורך דין מתאים? 4

למצוא עורך דין שתוכלו לתת בו אמון מלא שידע לייצג אתכם ולהעביר לצד השני את הדרישות והרצונות שלכם, הוא לא דבר פשוט. לכן מומלץ להשקיע זמן ומחשבה באיתור ובחירת עורך דין מתאים כדי שלא תמצאו את עצמכם בסוף התהליך המשפטי מאוכזבים. 

קיימות מספר דרכים למצוא עורך דין:

  1. המלצות – חפשו חברים (מהעבודה או מהשכונה) וקרובי משפחה שנעזרו בעבר בשירותיו של עורך דין מהתחום בו אתם צריכים ייעוץ. אם אתם מחפשים עורך דין לגירושין, אין טעם להתייעץ עם חבר שנשוי באושר. אם אתם רוצים למכור דירה, אל תשכרו את שירותיו של עורך דין לענייני משפחה. 
  2. רשתות חברתיות – אלה מלאות בפרסומים של אנשי מקצוע, בקבוצות דיונים וייעוץ משפטי. תוכלו לאתר מתוך התגובות עורכי דין מומלצים שייצגו אתכם. 
  3. חיפוש באתרים ייעודים – קיימים אתרים משפטיים ואתרי אינדקס המתמחים באיתור ודירוג של בעלי מקצוע שונים. שם תוכלו לאתר עורך דין קרוב לביתכם. 
  4. חיפוש במנוע חיפוש כללי – תוכלו כמובן גם להשתמש במנועי חיפוש ולרשום בשורת החיפוש "עורך דין _____ ב ______". כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשלים את המילים החסרות, לדוגמא עורך דין מקרקעין ברחובות. דף תוצאות החיפוש יציג בפניכם מספר רב של עורכי דין מהם תוכלו לבחור אחד. 

כמה עולה לשכור עורך דין?

כמה עולה לשכור עורך דין?
כמה עולה לשכור עוד,איך למצוא עורך דין מתאים? 5

עורכי הדין נוהגים לקבוע את שכר הטרחה שלהם בהתאם לתחום העיסוק. ניתן לחלק את קביעת שכר הטרחה לשלושה סוגים:

  1. תשלום שעתי
  2. תשלום כללי עבור הייצוג המשפטי למשך כל התהליך (תשלום גלובלי)
  3. תשלום הנקבע מתוך הפיצוי שיקבע למיוצג (אחוזי הצלחה)

אם תחפשו באינטנרט תמצאו מחירון שכר טרחה של עורכי דין בתחומים שונים, אבל לרב על המחיר הקבוע במחירון מוסיפים עורכי הדין עלויות נוספות המגלמות רכיבים נוספים בעבודתם כגון:

  • ותק בתחום – ככל שעורך הדין צבר יותר ותק ויותר ניסיון בתחום העיסוק, כך שכר הטרחה יהיה גבוה יותר
  • גודל המשרד – ככל שהמשרד יהיה גדול יותר ויהיו מעורבים בייצוג המשפטי יותר אנשים, כך שכר הטרחה יהיה גבוה יותר
  • מורכבות המקרה – ככל שהמקרה מסובך ומורכב יותר מבחינה משפטית כך שכר הטרחה יהיה גבוה יותר. לעיתים יש צורך בייעוץ של אנשי מקצועי חיצוניים ואז יש צורך בתשלום נוסף.

בעצם, כל עורך דין יכול להוסיף על המחירון עלויות נוספות ולכן חשוב לשוחח עם כמה מהם ולהבין מהן העלויות הכרוכות בייצוג שלכם ובטיפול בתיק שלכם. 

חשוב שתדעו! 

חשוב שתדעו איך לשכור עורך דין מומחה טוב
כמה עולה לשכור עוד,איך למצוא עורך דין מתאים? 6

עם כל עורך דין שתפגשו טרם התחלת הטיפול והייצוג בתיק שלכם, חשוב שתנהלו שיחה עם עורך הדין על הסדרי התשלום עוד לפני שהתחלתם לעבוד ביחד לכן חשוב שתדעו מראש: מהו התקציב שיש לכם לייצוג משפטי? האם אתם יכולים לשלם את הכל מראש או שאתם מעדיפים לשלם בהתאם להתקדמות התהליך (תשלומים)?

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue