חיפוש

כל מה שעליכם לדעת על עורך דין מומלץ

כל מה שעליכם לדעת על עורך דין מומלץ

כל מה שעליכם לדעת על עורך דין מומלץ

כאשר אנשים רוצים למצוא בעלי מקצוע מקצועיים ואמינים הם פונים בראש ובראשונה אל האינטרנט שיעזור להם בביצוע המשימה הזו. אפשר להבין מדוע, באינטרנט אפשר למצוא עשרות עד אלפי בעלי מקצוע שונים בתחום העיסוק שאנחנו מחפשים תוך מספר שניות. כמובן שבאמצעות השיטה היעילה הזו, אנשים גם מחפשים עורכי דין מנישות שונות על מנת שיטפלו במקרים שהם כרגע נמצאים בהם.

איפה כל עורכי הדין נמצאים?

כאשר אתם מחפשים עורך דין מומלץ, מרבית הסיכויים שאתם הולכים למצוא את עצמכם באתרים שנקראים פורטלים. למי שלא יודע, פורטלים הם למעשה אתר רגיל אשר המטרה העיקרית שלו היא להכניס כמה שיותר בעלי מקצוע מאותה הנישה. יש כיום פורטלים לשיפוצניקים, פורטלים לאינסטלטורים, פורטלים לחשמלאים ועוד. וכמובן שבתחום עריכת הדין, יש הרבה פורטלים.

עורך דין מומלץ
עורך דין מומלץ

המודל העסקי

לכל אתר יש מודל עסקי שונה, אך לרוב המודל הוא דומה עם שינויים קלים מאחד לאחד. בגדול, המטרה של הפורטל היא להכניס אליו כמה שיותר עורכי דין שיופיעו שם עבור תשלום מסוים בכל חודש, בשפה המקצועית התשלום הזה נקרא "ריטיינר". ככל שעורך דין משלם יותר כסף הוא מקבל יותר דברים. כמו, תוכן נוסף שכותבים עליו, סרטונים ערוכים ועוד. כמובן שככל שעורך דין משלם יותר כסף הוא מופיע גבוה יותר בדירוג של האתר על מנת שיותר אנשים ייחשפו אליו. תחשבו על זה, כאשר אתם מחפשים בעל מקצוע ויש מולכם הרבה מאוד אופציות, האם אתם באמת עוברים לעמוד השלישי והרביעי? כנראה שלא. לרוב, כאשר אתם רואים "עורך דין מומלץ" בפורטלים, סביר להניח שהוא לא הגיע לשם בגלל המקצועיות שלו, אלה מפני שהוא שילם יותר כסף.

האם זה מוסרי?

אנחנו חלילה לא אומרים שהמודל הזה אינו טוב, להיפך המודל של הפורטלים עוזר להרבה מאוד אנשים להגיע אל בעלי מקצוע בכל יום ויום. אנחנו רק מדגישים שכאשר אתם מוצאים עורך דין דרך פורטל, עליכם להסתמך על עוד פרמטרים שונים שאתם צריכים לבדוק בעצמכם ולא אך ורק על המלצות האתר.

עורך דין מומלץ
עורך דין מומלץ

אילו בדיקות עליכם לבצע?

על מנת למצוא באמת עורך דין מומלץ, יש כמה פרמטרים חשובים שעליכם להקפיד ולעשות אותם לפני שעוד בכלל יצרתם קשר עם העורך דין:

  1. מקום מגורים: בראש ובראשונה, אתם לא רוצים לבזבז הרבה מאוד זמן יקר בלנסוע הלוך וחזור למשרד של העורך דין. כל מי שמבלה בכבישים של ישראל, יודע שהמדינה שלנו היא מאוד פקוקה. תשתדלו למצוא עורך דין שלא נמצא יותר מחצי שעה נסיעה ממקום המגורים שלכם, מפני שככל שהבעיה שלכם יותר חמורה, כך אתם תצטרכו לפגוש אותו יותר פנים מול פנים.
  2. תחום מומחיות: לכל עורך דין יש תחום ההתמחות שלו, יש עורכי דין שמתמחים בחוזים ויש עורכי דין שמתמחים בגירושים וכולי. חשוב מאוד שהעורך דין שאתם בוחרים אכן יהיה מומחה בתחום שאתם צריכים ייצוג לגביו, אחרת אתם מגדילים את הסיכויים שלכם להפסד צורם במשפט.
  3. אמינות: כאשר אתם נחשפים לעורך דין דרך פורטלים, לרוב אתר האינטרנט שלו יופיע שם גם כן. תיכנסו לאתר האינטרנט שלו ותקראו כמה שיותר חומרים על העורך דין. מלבד זאת, תכתבו את השם שלו בגוגל ותחפשו כמה שיותר אזכורים של השם שלו. תחשפו אזכורים שלו מבית המשפט (המידע הזה חשוף בחינם), תחפשו תגובות של לקוחות עבר שלו וכולי. ככל שתמצאו יותר אזכורים חיוביים על העורך דין, אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שאיש מקצוע אמין ומקצועי הולך לייצג אותכם.

שיהיה המון בהצלחה!

מכירים מישהו שהמאמר יכול לעניין אותו?שתפו איתו:

  • אתר המלאך השומר עובד עם משרדי עורכי דין הגדולים והמקצועיים ביותר בתחומם בארץ. עורכי דין שהוכחו פעם אחר פעם כמקצועיים, אמינים ומייצרים תוצאות בשטח. והפנייה שלך תגיע אך ורק לעורך דין מומחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • האלגוריתם החכם וצוות האתר אצלנו יודעים לסווג את סוג הפנייה שלך ולשלוח אותה אך ורק לעורך דין שמתמחה בתחום אליו אתה זקוק לייעוץ/עזרה משפטית.
  • אנחנו עושים את מירב המאמצים על מנת שתקבל תשובה מעורך דין לא יותר מ-24 שעות לאחר שליחת הפנייה דרך האתר.
  • חיפוש עורך דין דרך האתר המלאך השומר ברגע זה נעשה ללא עלות כלל מצידך.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

שתפו אותנו

קטגוריות נבחרות

יצירת קשר

רוצה ״שהמלאך השומר״ יעזור לך למצוא את העו״ד המושלם עבורך?

עורך דין רגולציה
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue